Pulinaketju

Onnea Alcyone.

Täällä: voi v***u. Alkoi vuoto. Ja ihan kunnolla tippuu, ei mitään tuhrua. Ja tosiaan päivän heitolla samaan aikaan kuin edellisessä keskenmenossa. Eilen ihan ministi juimi vatsaa mutta se meni ohi, joten en huolestunut. En jaksa tätä...:banghead::banghead::banghead:

Onnea Alcyone.

Täällä: voi v***u. Alkoi vuoto. Ja ihan kunnolla tippuu, ei mitään tuhrua. Ja tosiaan päivän heitolla samaan aikaan kuin edellisessä keskenmenossa. Eilen ihan ministi juimi vatsaa mutta se meni ohi, joten en huolestunut. En jaksa tätä...:banghead::banghead::banghead:
Toivotaan et sitä ns normaalia mitä isolla osalla on. Mullakin esikoiseta paljon hyytymillä ja vuosin 12 viikolle saakka ja 15 viikolle asti hematooma oli näkyvissä. Kaikki on mahdollista vielä <3

Täällä on pienet murheet muihin verrattuna. Mulla on selkeesti keltarauhanen koholla koska voisin tappaa koko porukan:angry4:laughing001 Perheriita on ihan millin päässä ja käyttäydyn kuin tuo 6v eskariuhmaimen. En tiedä enää kumpi pahempi. Sama kuin silloin Terolutien kans:devil07

Jos se olisikin niin et siellä 2 ja toinen tulee pois tai myoomi paljonkos viikkoja ois
Kiitos kaikille tsempeistä. 5+2 on nyt. Tämä oli alkionsiirto, joten yksi tyyppi kyseessä. Guuglaan taas hiki otsassa niitä samoja tarinoita missä vuoto on ollut harmitonta. Raskausoireita ei ole vielä myöskään ollut muuta kuin vähän arat rinnat.

Kiitos kaikille tsempeistä. 5+2 on nyt. Tämä oli alkionsiirto, joten yksi tyyppi kyseessä. Guuglaan taas hiki otsassa niitä samoja tarinoita missä vuoto on ollut harmitonta. Raskausoireita ei ole vielä myöskään ollut muuta kuin vähän arat rinnat.
Nii.. lantinheittoahan tää on. Toki hoitoalkuisissa on melkein sääntö ku poikkeus et vähän vuotaa. Onko sulla kontrolleja mitään tulossa?

Kirahvi, voi kurja, että vuotaa! Toivotaan tosiaan, että on harmitonta. Wm:lla ainakin oli ihan runsastakin harmitonta vuotoa. Eikö niin?

Kirahvi, voi kurja, että vuotaa! Toivotaan tosiaan, että on harmitonta. Wm:lla ainakin oli ihan runsastakin harmitonta vuotoa. Eikö niin?

Oli paljonkin. Vuosin alussa muutaman viikon mutta syytä ei löytynyt. Sitten loppui n. viikolla 7. Kunnes alkoi vk 14 ja kesti n. viikolle 18. Isommilla viikoilla syyksi paljastui hematooma.

Tsemppiä kirahvi. Toivottavasti sullakin on kyse harmittomasta vuodosta.

25.2 (7+5 ) olisi vasta varhaisultra mut jos tämä nyt jatkuu niin menen kyllä aiemmin.
Kannattaa käväistä jos se antais mielenrauhaa yhtään. Ja helppoa huudella täältä sohvalta, mutta been there, onnellinen loppu. Mut eihän sitä toki osaa silleen siinä hetkes ottaa etenkin kun huono kokemus taustalla. Ja veri kun tuppaa vielä näyttämään reilummalle kuin onkaan.
Toisaalta aina voi ajatella että meneehän ne kesken vaikkei vuoda tippaakaan. Että nyt pidetään peukut ja lippu korkeella <3

Tikutin ovisplussan tänään eli ihan ajallaan näyttäisi tulevan. Mies jo kyseli, että mikäs olisi la, kun on niin varma, että plussa tulee tästä kierrosta. Olen yrittänyt selittää, että todennäköisyys nopeaan plussaan on tässä iässä huono. Eihän se sitä usko, koska oli se ylläriraskaus syksyllä ja nuo meidän kolme ovat aikanaan saaneet alkunsa melkein pelkästä katseesta.

Äitykkä mulla ei tullut kauheita vuotoja eikä mitään suurempia kipuja kaan lääkkeistä mut toki varmasti yksilöllistä mut ehkä kuiteskin helpoin keino nuo lääkkeet ja eka niitä yleensä kokeillaan jos ei ole jo kovin pitkällä

@Äitykkä-77 nämähän on pitkälti riippuvaisia tilanteesta. Jos kohtu tyhjenee itsellään ei lääkkeitä tai toimenpiteitä tehdä. Toimenpiteitä tarjotaan vasta jos istukkaa jää kohtuun ja vuoto pitkittyy. Mulle aikanaan tehtiin yksi lääkkeellinen ja vuoto jäi päälle kahdeksi kuukaudeksi. Mulle tehtiin istukanpalan poisto hysteroskopisesti eli hellävaraisemmin kuin vanhan ajan kaavinta. Pala ei kokonaan lähteny joten tää uusittiin toistamiseen. Mutta ainakin pääsääntöisesti marssijärjestys on se että kajoavia toimenpiteitä ei tehdä kuin viimeisenä keinona. Eikä lääkkeitäkään aina tarvi
Kivuliaisuuskin lienee tapauskohtaista ja raskausviikoistakin osin riippuvaa.

Äitykkä, minulla on kaksi lääkkeellistä tyhjennystä. Ei ollut fyysisesti kova koettelemus ja aika nopeasti oli ohi.

Takaisin