Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
. Missäs Kirahvi? Seuraan sun vaiheita koska ollaan kovasti suuntaamassa samaan hoitoon kun muuten ei mitään tapahdu. Onko kaikki hyvin?
Kiitti! Mä taidan olla luonteeltani semmoinen perus-pessimisti-ei-pety tyyppiKirahvi, ei vielä kirvestä kaivoon! Toivo se on pienikin toivo. Milloin ultrataan?
Voi että. Paljon voimia ja tsemppausta tilanteeseen. Toisaalta aikaisinkin voi näkyä, hoitoalkuiset kun on tavallaan varmoja päiviltään. Mä olen käyny aikaisin, tästä luomuihmeestäkin 5+6 ja kaikkineen näkyi sykkeet ja sikiö. Kätilö teki perhe-artessa eikä ollu kallis. Tokikaan ainakaan julkinen ei heruta ultria yhtään aiemaksi. Olen samanlainen pessimisti ei pety tyyppi. Epävarmuudessa olo ei auta nyt ketään. Tää on sun raskaus ja sun olot, ketään muuta ei ny tarvi miettiä eikä sitä mitä muut ajattelee sun peloistasi. Jos koet että vuotojen kans olo saa mielen seilaamaan niin ultraan. Vaikkei sekääm aina mitään takaa missää vaiheessa. Mutta stressikään ei oo hyväksiKiitti! Mä taidan olla luonteeltani semmoinen perus-pessimisti-ei-pety tyyppi
Ultra ois vasta 25.2 (7+5) laitoin jo klinikalle viestiä et milloin vois aikaisintaan tulla että siitä olis jotain hyötyä. Ei kyllä hermot kestä tuonne asti!! Viimeksi kävin 5+6 ekaa kertaa ja siinä ei saatu oikein mitään selville.
Nyt ois hyvä sauma uusille plussatikuille tänne!
Ootko tehnyt testejä et onko ne silti vahvistumaan / haalistumaan päin? Mulla keskenmenossa viiva katos aika lailla samantien. Ja pari päivää meni niin nega oli. Se vois antaa ehkä osviittaa?Kiitti! Mä taidan olla luonteeltani semmoinen perus-pessimisti-ei-pety tyyppi
Ultra ois vasta 25.2 (7+5) laitoin jo klinikalle viestiä et milloin vois aikaisintaan tulla että siitä olis jotain hyötyä. Ei kyllä hermot kestä tuonne asti!! Viimeksi kävin 5+6 ekaa kertaa ja siinä ei saatu oikein mitään selville.
Nyt ois hyvä sauma uusille plussatikuille tänne!
Eipä tullutkaan mieleen tehdä uudestaan, aattelin että kun tuo hcg oli jo jotain 850 niin se näkyisi testeissä pitkään anyways.Ootko tehnyt testejä et onko ne silti vahvistumaan / haalistumaan päin? Mulla keskenmenossa viiva katos aika lailla samantien. Ja pari päivää meni niin nega oli. Se vois antaa ehkä osviittaa?
Aamen. Allekirjoitan niiin kuin mun kynästä. Synnärilläkin piti hokea että ootko todella siinä. Et kuollu kohtuun etkä edes synnytyksessä. Nautippa siinä sitten vaaleanpunaisesta raskausajasta. Sympatiahalaus ja ISO sellainen.Onhan tää raskausaika yhtä raastavaa aina. Joka kolotusta aina miettii ja pelkää. Ainakin ite.
Oon väsymyksestä niin rikki, että fyysiset oireet painaa päälle. Maha on kipee, oksettava. Jos vauva ei liiku oon varma et nyt on jotain sattunut
On tää tällaista ressiä hormonihuuruiselle
Tsemppiä kirahvi!
Mä oon ollut viimeiset odotusajat jossain kieltotilassa - nyt ei tuntunut synnärilläkään vielä siltä että minusta oikea ihminen olisi syntymässä, enempi niin että ehkä sieltä jokin kissanpentu putkahtaa jos hyvin käy.. tuntui ihan hullulta että siellä salissa on pöytä vauvalle - ei sitä mun kohdalla tarvita oli tunne.Aamen. Allekirjoitan niiin kuin mun kynästä. Synnärilläkin piti hokea että ootko todella siinä. Et kuollu kohtuun etkä edes synnytyksessä. Nautippa siinä sitten vaaleanpunaisesta raskausajasta. Sympatiahalaus ja ISO sellainen.
Me niin pidetään toivoa yllä teille!!Eipä tullutkaan mieleen tehdä uudestaan, aattelin että kun tuo hcg oli jo jotain 850 niin se näkyisi testeissä pitkään anyways.
Taidan huomenna aikaistaa ultraa!
Tämä jäi mieleen, täytyi palata vähän ketjussa taaspäin!Mielessä on käynyt myös adoptio Kiinasta, onko kellään tästä kokemusta?
Meilläkään ei oo kokemusta sen enempää muutakuin että tutut adoptoi aikanaan, on nyt about yläasteiässä tää tytteliTämä jäi mieleen, täytyi palata vähän ketjussa taaspäin!
Ei todellakaan ole kokemusta, muutakun ajatusasteella!
Kannatan kovasti, mikä sen ihanempaa kun oma pieni suloinen kiinalaistyttö!! Oliko siellä millaiset ikärajat adoptioon?