Pulinaketju

Ja mulla oli jo "läheltäpiti" tunnelma viime yönä.. veti vesiripaskaksi ja supisteli tehokkaasti sen päätteksi :scared001! Ukko meinas että mulla on noro - ha, ei kyllä tuntunut siltä :grin.. no näkee ens yönä jos alkaa yrjötanssit meillä.
Veikkaan että vaan harjotteli tositoimia - kirosin jo hetken päässäni miten vuoden viimeiselle päivälle ei nyt kyllä tarvisi.. mutta eipä hätiä mitiä enää, tila taas normaali :woot:. taidan kuitenkin sen kassin pakata nyt varuiksi..
Peukuti!! Mun synnytys alkoi ”onko mulla mahatauti”.. ja laps oli pihalla 2h päästä

Minä olin 45-vuotias, kun kuopus syntyi. Tottakai pelkäsin, että jos lapsi ei olekaan terve, mitä ikinä se terveys tarkoittaakin. Jos taas lapsi häpeäisi vanhoja vanhempiaan, niin aina sitä jostakin muustakin syystä voi hävetä. Toivoni isovanhemmuudesta lasken ensimmäisten lasten varaan ja panostan siihen, että sisaruksilla on niin lämpimät välit, että siskot toimivat mummuina, jos minusta ei siihen ole.

Äidinäiti oli myös 45-vuotias, kun äiti syntyi eikä äitini ole asiasta kärsinyt. Olen myös ollut mummun hoidossa lapsena.

Mitä tahansa voi tapahtua eikä asioita kannata murehtia etukäteen. Ehtii niistä kantaa huolta sitten kun tulevat eteen. Ennakkomurehtimisesta ei kuitenkaan mitään apua ole, jos tilanne tulee eteen.

Ja mulla oli jo "läheltäpiti" tunnelma viime yönä.. veti vesiripaskaksi ja supisteli tehokkaasti sen päätteksi :scared001! Ukko meinas että mulla on noro - ha, ei kyllä tuntunut siltä :grin.. no näkee ens yönä jos alkaa yrjötanssit meillä.
Veikkaan että vaan harjotteli tositoimia - kirosin jo hetken päässäni miten vuoden viimeiselle päivälle ei nyt kyllä tarvisi.. mutta eipä hätiä mitiä enää, tila taas normaali :woot:. taidan kuitenkin sen kassin pakata nyt varuiksi..
Oo, kohta ponnistetaan siis. Huominen olisi kyllä veikeä päivä syntyä.

Minulta ei taida vauvakuume myöskään loppua koskaan. Onhan tässä vielä hetki toivoa ihmettä. Onneksi pahin pakkomielle on selätetty tässä ajan kuluessa ja olenhan minä onnekas kuitenkin, kun olen saanut nuo poikaset.

Kp6 menossa ja kohta metsästämään ovista. Ukkokin kuulemma pysyy maisemissa, joten nyt jos koskaan voisi tulla supermuna.

Mitäs suunnitelmia teillä on illalle? Meillä mennään porukalla katsomaan kaupungin ilotulitusta ja sitten ammutaan pieniä pommeja kotona. Mahtavaa tulevaa vuotta kaikille.

Oo, kohta ponnistetaan siis. Huominen olisi kyllä veikeä päivä syntyä.
Olishan se! Mutta ei, tais olla joku pöpö kuitenkin.. Nyt ensimmäinen tulevaisuuden toivo halaa pönttöä.. Veikeetä että olis itsellä ekana - kerta se on ensimmäinenkin. Pystyypä nyt hyvin hoivata muita.
En meinaa vielä synnytellä :p, vähän muuta aktiviteettia alta pois ensin....

Tuota minäkin mietin, että vaikka saisin vielä lapsen ja itselle kävisi jotain, niin hänellä olis kuitenkin sisarukset elämässä mukana. Minäkin olen pitkäikäisestä suvusta. Mummin 95-vuotissynttäreitä vietetään helmikuussa ja hän on vielä ihan skarppi ja asuu yksin. Hänen äitinsä eli 92-vuotiaaksi. Myös miehellä on vielä kaksi mummia elossa. Meidän lapsilla siis isovanhempien lisäksi isomummejakin 3.

Me lähdetään kohta metsäretkelle makkaraa paistamaan ja sen jälkeen mennään katsomaan naapurikunnan ilotulituksia. Lapset haluavat teltan kodinhoitohuoneeseen, kuten monena edellisenä vuonnakin, koska sinne ei ilotulitukset kuulu niin kovaa. Miehen kanssa syödään mätileipiä, juodaan skumppaa ja katsotaan joku leffa. Keskiyöllä sitten voidaan ihailla tyttären huoneesta ilotulituksia, kun meidän talo on kukkulalla ja tuosta ikkunasta näkyy tulitukset läheltä ja kaukaa.

Hyvää uutta vuotta kaikille!

Olishan se! Mutta ei, tais olla joku pöpö kuitenkin.. Nyt ensimmäinen tulevaisuuden toivo halaa pönttöä.. Veikeetä että olis itsellä ekana - kerta se on ensimmäinenkin. Pystyypä nyt hyvin hoivata muita.
En meinaa vielä synnytellä :p, vähän muuta aktiviteettia alta pois ensin....
No joo, ei keskelle noroa ? kannata syntyä. Oikein mahasta kouraisee, kun kuuleekin jossain tuota jaloa tautia liikkuvan. Toivotaan, että menis helpolla ohi teiltä.

No joo, ei keskelle noroa ? kannata syntyä. Oikein mahasta kouraisee, kun kuuleekin jossain tuota jaloa tautia liikkuvan. Toivotaan, että menis helpolla ohi teiltä.
Ei kyllä ollut ollenkaan paha tämä, lähinnä jäi sellanen suolipuhdistushuuhtelu fiilis..

Ei tuon Helenan uutisen jälkeen tunnu enää miltään tämä. :bored: menee asiat vähän uusiin järjestyksiin.

Kiitos <3 Ens kuu sairaslomaa hällä ja kohta tulee kutsu Taysiin tutkittavaksi ja hoidettavaksi. Itketään täällä ja juhlat on kohta alkamassa. Mies sanoi, että täytyy alkaa varautumaan pahimpaan. Mun lapset on sitten tässä.

Voimia Helena! :Heartred

Suurimmassa shokissa ei kannata tehdä äkillisiä päätöksiä, mieli saattaa muuttua kun asiaa ehtii käsitellä. Parikin tuttuani saivat lapset siten, että mies kuoli syöpään odotusaikana, ja molemmat totesivat, että pieni lapsi piti jalat maassa pahimpina hetkinä, ja lapsen takia halusi jatkaa elämää. Ja lapsi oli myös elävä muisto miehestä. Heillä mieskin halusi jättää maailmaan vielä yhden jälkeläisen.

Toivottavasti ei kuitenkaan teillä tule huonointa mahdollista tulosta.

Mun ystävän isällä todettiin hankala aivokasvain pian 20 v sitten, sai silloin puoli vuotta elinaikaa. Elää vanha mies yhä edelleen täysipainoista elämää.
Näistä on paha sanoa mitään etukäteen, pidetään kädet ristissä miehesi tilanteelle Helena!

Takaisin