Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Moikka kaikille ja jaksamista arkeen :)
Tänne uni- ja nukkumiskeskusteluiden väliin tuun törkeesti kertoon omia kuulumisia.
Me saatiin viikko sitten alkiodiagnostiikan vastaus ja meidän ainokainen alkio meni hävitettäväksi. Klinikka nosti kädet pystyyn, nyt sitten meidän ainoa vaihtoehto on lahjamunasoluhoidot, jos niihin nyt päädymme lähtemään. Jos tässä nyt hetken hengähdämme ja sitten päätämme mitä tehdään..
Onnea Katma! Onko tuloksia jo tullut? Teillä tutkittiin keskenmenoja?
Pahoittelut Miumau, mutta tämäkin reitti äidiksi vallan hyvä ratkaisu, ainakin veikkaan!
Mä olen niin vaan onnellinen raskaudesta. Alkaa se paha olo hiipumaan, niin nautin nyt satasella niin kauan kun voin! 10+4
Hui hirvitys ! Mahtanut olla aika kaamea tilanne lähteä synnärille!?Terveiset täältä osastolta, tänne tultiin toissayönä kun vedet meni ja alkoi verinen vuoto. Rv nyt 29+3
Nyt tilanne vuotojen osalta rauhoittunut, mutta ab-tipassa ollaan vielä huominenkin päivä ja sitten lääkäri päättänee pääsenkö kotilepoon vai jatketaanko osastolla seurantaa.
Yritetään nyt vauvaa kasvatella vielä yksiössään ainakin pari viikkoa, mutta täysiaikaiseksi tätä ei tulla laskemaan joka tapauksessa.
Selvisi nyt tutkimuksissa sekin ettei istukka olekaan kohdunsuun reunalla kuten rakenneultrassa havaittiin, vaan peittääkin muutaman sentin verran kohdunsuuta ja tuskin siitä enää ehtii siirtyä ylemmäksi. Eli sektio on aika todennäköinen, joka on taas minulle ihan pahin painajainen.
Vauva voi kuitenkin hyvin ja virtaa tuntuu riittävän
Ei sen kummemmin, puhelimessa lääkäri vain sanoi että residuaa. En edes hoksannut kysyä. Kysäisen sitten pkl käynnillä.Vompatti kovasti jaksamista! On varmasti stressaava tilanne! Toivottavasti kaikki päättyy parhain päin...
Katma mahtavan alhainen luku! Saitteko patologilta jotain tietoa residuasta? Meillähän siitä sai sen polyploidian esille Eli alkiossa ollut kromosomihäiriö. Hyvä ettei merkkejä esim rypäleraskaudesta. Toivottavasti raskaudut uudelleen pian!
Tsemppiä vompatti! Miten menee? Minulla oli myös sektio istukan sijainnin takia. Aluksi harmitti, että sektio tuli pakotetusti, mutta lopulta kaikki meni niin sutjakkaasti, että ei harmittanut olenkaan.Terveiset täältä osastolta, tänne tultiin toissayönä kun vedet meni ja alkoi verinen vuoto. Rv nyt 29+3
Nyt tilanne vuotojen osalta rauhoittunut, mutta ab-tipassa ollaan vielä huominenkin päivä ja sitten lääkäri päättänee pääsenkö kotilepoon vai jatketaanko osastolla seurantaa.
Yritetään nyt vauvaa kasvatella vielä yksiössään ainakin pari viikkoa, mutta täysiaikaiseksi tätä ei tulla laskemaan joka tapauksessa.
Selvisi nyt tutkimuksissa sekin ettei istukka olekaan kohdunsuun reunalla kuten rakenneultrassa havaittiin, vaan peittääkin muutaman sentin verran kohdunsuuta ja tuskin siitä enää ehtii siirtyä ylemmäksi. Eli sektio on aika todennäköinen, joka on taas minulle ihan pahin painajainen.
Vauva voi kuitenkin hyvin ja virtaa tuntuu riittävän