Pulinaketju

Meillä pahin ikä oli 13-16v, esikoisella alkoi aiemmin ja kakkosella myöhemmin ja kesti vähemmän aikaa. Tupakointi oli ongelma ja siitä jäi aina kiinni, koska minulla on herkkä nenä. Meillä oli käytäntönä, että voin koska tahansa tutkia käsilaukun ja otin pois tupakat, katkoin ja heitin pois. Sytkät lähti myös nopsaan. Alkoholin käytöstä oli aika paha keksiä rangaistusta, joka olisi liittynyt tilanteeseen ja rahallisia rangaistuksia meillä ei ollut, koska eivät saaneet kuukausi- tai viikkorahaa. Itse ansaittuja rahoja en tietenkään takavarikoinut. Kumpikaan ei pelannut eikä puhelimen käytössä ollut ongelmia.
 
Ompas täällä hiljaista! Mun ei pitäisi lukea raskaanaollessa tästä Koskelan lapsimurhasta mutta en vaan voi olla lukematta... Aivan kamala tapaus kaikkinensa. Hirveän monta uhria...
 
Kiva kuulla Peppipupusta, ilmeisesti odotus etenee omalla painollaan!
Miten muut odottajat?
Luulen itse että tuo vauvakuume ei ehkä olekaan loputon :hilarious:! Jotenkin innostavaa että alkaa muut jutut jo itseä kutkutella. Saa nähdä, olis kyllä ihanaa jos perhe olisi hyvällä mielellä tässä eikä sitä riipivää kaipuuta enää tulisi..
Onhan tässä nykyisessä jo melko sopivasti! Oma äitikin jotenkin vanhentunut silmissä, elämän rajallisuus tulee kyllä selkeämmäksi mitä enempi päiviä on takana.
 
Mikä peppipupulla on vointi?

Minä en lue järkyttävistä uutisista kuin otsikot ja jos on jotain pohdintoja, mitä uudistuksia voisi tehdä lasten, nuorten ja perheiden elämässä.
 
Itselläni ei ole nyt hirveästi päivitettävää, odottelen menkkojen alkamista ja lapsettomuus pkl käyntiä. Arki rullaa hyvällä painolla, kotona oloa ja töissä käyntiä.

Öljylämmitystä olemme vaihtamassa ilmalämpövesipumppuun ja pankkiin täytyy mennä lisälainaa hakemaan. Lisäksi haetaan valtion avustusta tähän.

Eilen käytettiin kissa eläinlääkärissä, odottelen verikokeiden tuloksia. Luultavasti kilpirauhasvaivaa.

Noita ikäviä uutisia en oman mielen takia lue, tällä hetkellä ei oma jaksaminen riitä, tulee paha olo. Mutta en siltä silmiäni ummista, näistä kurjista tapahtumista täytyy jotain oppia, ammattilaisten ja ihan tavallisten kansalaistenkin.

Hain taas uutta työpaikkaa ja haastattelu ens viikolla, toivottavasti nakki napsahtaa!!
 
Tuo Koskelan tapaus vetää kyllä hiljaiseksi, mutta jostain syystä ne uutiset on vain luettava. Äänikirjoissakin mennyt nyt Vilja-Eerikan tarinaa, huumeäidin tarinaa, huostaanotetun lapsen selviytymistarinaa yms, eli kaikkea muuta kuin kevyttä kuunneltavaa.

Täällä poksuu loppuviikosta 28viikkoa täyteen, seesteistä raskausaikaa elellään. Ja kun ei oikein ole ollut mitään kirjoiteltavaa niin taustalla on tullut oltua.
 
Yölento kiitos kysymästä, voin aika etovasti. Varsinkin silloin, kun on maski ja röyhtäisee sinne. Tulee aika kiire..:banghead::hilarious:

Tänään ihanasti jo 9+0 ei tietty paljon mutta huojentavasti!

:wav
 
Yölento kiitos kysymästä, voin aika etovasti. Varsinkin silloin, kun on maski ja röyhtäisee sinne. Tulee aika kiire..:banghead::hilarious:

Tänään ihanasti jo 9+0 ei tietty paljon mutta huojentavasti!

:wav

Hyvää vointia ja onnellista odotusta! Onko teillä vielä ultraa tulossa ennen np-ultraa?
 
Hyvää vointia ja onnellista odotusta! Onko teillä vielä ultraa tulossa ennen np-ultraa?
Ei ole, 19.3. asti pitäisi jaksaa odottaa... Mietin justiinsa pitäisikö sellainen doppleri hankkia. Olen vaan koittanut olla ostamatta asioita joita käytetään vaan hetki, ihan ekologisesti ajateltuna. Mieskin sanoi, ettei se laite estä sikiötä kuolemasta. Mutta tämä odotus on joskus vaan riipivää..
 
Tuota ette taida uskoa mutta olen päässyt todella helpolla noiden teinien suhteen..kotona kiukuttelevat jonkun jotain todella harvoin ja asiat tai hommat ja läksyt tehdään niinku on sovittu...koulussa ovat opettajien palautteiden mukaan mallioppilaita:gen053..vanhin ottaa joskus alkoholia eli 1 puolessa vuodessa kun menevät mökille muuten kulkee kavereiden kanssa omalla autolla..on siis täysi ikäinen jo...mulle puhuvat ja avautuvat ku isänsä ei juurikaan ole sisällä ja vaikka olen se paska mutsi niin siltikin puhuvat ja kysyvät multa:happy:..olen kyllä erittäin tyytyväinen lapsiini..katotaan mitä nuorimmista tulee
 
Ei ole, 19.3. asti pitäisi jaksaa odottaa... Mietin justiinsa pitäisikö sellainen doppleri hankkia. Olen vaan koittanut olla ostamatta asioita joita käytetään vaan hetki, ihan ekologisesti ajateltuna. Mieskin sanoi, ettei se laite estä sikiötä kuolemasta. Mutta tämä odotus on joskus vaan riipivää..
Päivä kerrallaan vaan, sullon viisas mies!
 
Tuota ette taida uskoa mutta olen päässyt todella helpolla noiden teinien suhteen..kotona kiukuttelevat jonkun jotain todella harvoin ja asiat tai hommat ja läksyt tehdään niinku on sovittu...koulussa ovat opettajien palautteiden mukaan mallioppilaita:gen053..vanhin ottaa joskus alkoholia eli 1 puolessa vuodessa kun menevät mökille muuten kulkee kavereiden kanssa omalla autolla..on siis täysi ikäinen jo...mulle puhuvat ja avautuvat ku isänsä ei juurikaan ole sisällä ja vaikka olen se paska mutsi niin siltikin puhuvat ja kysyvät multa:happy:..olen kyllä erittäin tyytyväinen lapsiini..katotaan mitä nuorimmista tulee
Ihanat teinit sulla! Meillä ei kyllä ihan helpoimmasta päästä ollut ainakaan tuo vanhin, mutta eipä näillä geeneillä muuta odottanutkaan :grin.. Nyt aletaan kuitenkin olla jo sen pahimman ajan yli 17vn kanssa. On kasvanut upeaksi nuoreksi mieheksi kivisen tien jälkeen.. Eikä lopu kinttupolku vieläkään, on menettämässä parhaan ystävänsä syövälle :sad001. Elämä on niin kummallista, aina ei ihan pysy kärryillä kaiken tarkoituksissa.
Miten Pikkuvarpaat sun sairaalla ystävällä nyt menee?
 
Ei ole, 19.3. asti pitäisi jaksaa odottaa... Mietin justiinsa pitäisikö sellainen doppleri hankkia. Olen vaan koittanut olla ostamatta asioita joita käytetään vaan hetki, ihan ekologisesti ajateltuna. Mieskin sanoi, ettei se laite estä sikiötä kuolemasta. Mutta tämä odotus on joskus vaan riipivää..
Osta Torista käytetty ja myy sit vielä eteenpäin. Mä tein kans niin :) ei tuu ostettua turhaan "kerran tarvittavaa" :)
 
Osta Torista käytetty ja myy sit vielä eteenpäin. Mä tein kans niin :) ei tuu ostettua turhaan "kerran tarvittavaa" :)
Näin tein! Haen tänään , ihan 8e maksoi. Katsotaan illalla onko kukaan kotona. En halua itse mennä kauppaan nyt korona aikaan niin laitoin aikuisen lapsen ostamaan liukuvoidetta äidille, jotta saadaan doppleri toimintaan..:hilarious:
 
Ceridal toimi myös dopplerin kanssa hyvin, jos teillä sattuu sitä olemaan kaapissa.
 
Näin tein! Haen tänään , ihan 8e maksoi. Katsotaan illalla onko kukaan kotona. En halua itse mennä kauppaan nyt korona aikaan niin laitoin aikuisen lapsen ostamaan liukuvoidetta äidille, jotta saadaan doppleri toimintaan..:hilarious:
Oikein :D älä sit säikähdä jos ei vielä kuulu, kaverille annoin omani ja hän sai viime viikolla kuuluviin, on nyt 14+0. On kyllä testannut viikottain 8+0 lähtien :D
 
Mullakin kuulu vasta joskus rv 11 vaikka istukka takaseinässä. Ja noissa kotidopplereissa taitaa ohjeissakin lukea että lupaavat aikaisintaan rv 12 eteenpäin kuuluvaksi, eli ei tosiaan kannata säikähtää jos mitään ei vielä kuulu
 
Peppipupulle antoisaa odotusta!

Ostin myös käytettynä kotidopplerin, joku Angelsounds se taisi olla, aika karvalakkimallinen, mutta kyllä tuli tosi usein kuunneltua niitä sydänääniä sitten kun ne jossain vaiheessa alkoi kuulua. En kyllä yhtään nyt muista, millä viikoilla sain ne ensimmäisen kerran kuuluviin. Senkin vuoksi kuuntelin ihan loppuraskaudessakin, kun en oikein hirveän hyvin tuntenut vauvan liikkeitä, niin halusin aina varmistua, että siellä kaveri on vielä hengissä.
 
Takaisin
Top