Pulinaketju

Voimia epätietoisuuden kestämiseen Ulpu! :Heartred Toivottavasti kaikki on huomenna kunnossa.

Suski75 sai kehkoveritulpat ja 3 kertaa elvytettiin nyt keuhkokuume ja verta tulee keuhkoista...lääkäri pitää ihmeenä ku vielä on hengissä

Huonoja uutisia, Alkion sydän ei enää lyö ja keskenmeno on alkanut.
Positiivisen kautta, tulin sentään raskaaksi :sorry:

Voi Ulpu :sad001, osanotto!

Toivottavasti positiivisuus kantaa tämän yli ja uuteen nousuun.

MiuMaulle paljon positiivisia ajatuksia täältä, toivottavasti se yksi on juuri SE yksi, joka jaksaa mennä loppuun asti!

Meillä se viimeinen mahdollisuus onnistui, jos se ei olisi onnistunut, niin olisin jäänyt täysin lapsettomaksi. Joskus elämä voi yllättää hyvinkin positiivisesti :Heartred Sitä toivon kaikille, onnistumista siinä mikä kenellekin on tärkeää juuri nyt.

Huonoja uutisia, Alkion sydän ei enää lyö ja keskenmeno on alkanut.
Positiivisen kautta, tulin sentään raskaaksi :sorry:
Paljon voimia Ulpu asian läpi käymiseen. :Heartred Oon kokenut ton. Mua helpotti silloin kun oli yksi hyvä / paras ystävä kenelle uskalsin / pystyin puhumaan asiasta.

Mitä teille kuuluu? Laskeskelin, että teillä on varmaan rakenneultra lähiaikoina. Pääsitkö neuvolapsykologille vai oletko edelleen :wtf: jonossa?
Eilen oli rakenneultra ja vauvalla kaikki hyvin. Istukan sijainti vain vaatii seurantaa. Psykologillekin olen päässyt, huomenna on toinen käynti. Tuntuu vaan, että pääsin sinne vähän turhan myöhään, kun ultran ansiosta on nyt luottavainen fiilis tähän raskauteen ja alun pelot ovat jo hälvenneet. Ja kun liikkeitäkin tuntuu jo.

Takaisin