Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kaksi alkiota jäljellä neljästä. Ovat varhaisia blastoja joten kasvattelevat vielä huomiseen. Saapa nähdä miten käy...@MiuMau79 onko uutisia?
Kaksi alkiota jäljellä neljästä. Ovat varhaisia blastoja joten kasvattelevat vielä huomiseen. Saapa nähdä miten käy...
Vain yksi selvisi biopsiaan. Pari viikkoa kestää tuloksen tulemisessa.Äh vielä jännitystä! Toivotaan että nämä kaksi on huomenna kunnossa!
Vain yksi selvisi biopsiaan. Pari viikkoa kestää tuloksen tulemisessa.
Huonoja uutisia, Alkion sydän ei enää lyö ja keskenmeno on alkanut.
Positiivisen kautta, tulin sentään raskaaksi
Paljon voimia Ulpu asian läpi käymiseen. Oon kokenut ton. Mua helpotti silloin kun oli yksi hyvä / paras ystävä kenelle uskalsin / pystyin puhumaan asiasta.Huonoja uutisia, Alkion sydän ei enää lyö ja keskenmeno on alkanut.
Positiivisen kautta, tulin sentään raskaaksi
Eilen oli rakenneultra ja vauvalla kaikki hyvin. Istukan sijainti vain vaatii seurantaa. Psykologillekin olen päässyt, huomenna on toinen käynti. Tuntuu vaan, että pääsin sinne vähän turhan myöhään, kun ultran ansiosta on nyt luottavainen fiilis tähän raskauteen ja alun pelot ovat jo hälvenneet. Ja kun liikkeitäkin tuntuu jo.Mitä teille kuuluu? Laskeskelin, että teillä on varmaan rakenneultra lähiaikoina. Pääsitkö neuvolapsykologille vai oletko edelleen jonossa?