Pulinaketju

Moi kaikille pitkästä aikaa!
Opinnot on pitäny kiireisenä, mut aina välillä oon käyny lukemassa kuulumisia täällä. Palsta jäi vähän siksikin, kun ajattelin, et ei me tässä vauva-projektissa tulla onnistumaan, et aika ei ole meidän puolellamme tässä. Yritys aloitettiin häiden jälkeen syyskuussa ja kyllä usko ehti jo mennä koko hommaan.
Tänään kuitenkin tein testin, kun kuukautiset on normaaliin nähden viikon myöhässä. On ne joskus ollu ennenkin, et en odottanut mitään tulosta. Tässä tikutin kuitenkin kaks viivaa, et nyt alkaa piinaviikot et jatkuuko ja onko kaikki ok. Tällä hetkellä olo kuitenkin äärettömän onnellinen ja epäuskoinen!

Onneks talven selkä alkaa taittua ja valon määrä lisääntyy päivä päivältä!
 
Ellem huippu-uutinen, oikein paljon onnea ja tsemppiä jännäilyyn! Toivottavasti kaikki menee hyvin! :Heartred
 
Wow, hurjasti onnea ellem!
Ihminen on kyllä jännä otus, aika pian iskee epätoivo ja tappiomieli näissä asioissa.
Mutta nyt saa syystä riemuita! Ensimmäinen etappi jo saavutettu :happy:
 
Mulla on torstaina uusi ultra, ensimmäisessä ei näkynyt vielä alkiota. Olenkin ollut tässä viikon yllättävän rauhallinen, kohta tarvitsen paperipussia. Yritän tässä lohduttaa itseäni, että voihan olla että tämä ensimmäinen raskaus päättyy onnellisesti.
Mä saan vielä jonkun ahdistuksen päälle tästä kaikesta stressaamisesta
Miten kävi?
 
Kiitos onnitteluista!

Kyllä tämä aika huikea yllätys oli :happy: Ollaan ajateltu jännitellä päivä kerrallaan matalalla profiililla. Liikaa ei uskalla hehkuttaa, vaikka kumpikin ihan pyörällä päästään tästä uutisesta onkin.
En usko, että mennään varhaisultraan. Ajattelen, et se ei tavallaan auta asiaa mitenkään, jos pikkuinen ei pysy kyydissä, niin se selviää kyllä aikanaan o_O

Muuten täs alkaa pää pehmitä, ku ei juur lainkaan käy kodin ulkopuolella :sad001 Opinnot hoituu etänä, mut kyl sekin alkaa käydä jo hermoille, ku tuijotellaan ruutua aamusta iltaan. Toiset opintoni on viittomakielen tulkin opintoja, ja on tosi haastavaa yrittää tulkita viittomia ruudun kautta. Ja olen sortunut tän viimeisen vuoden aikana usein siihen, et päivät menee pyjamapäiviks.. Sen se tekee ku ei kotoo tarvi lähtee..
 
Ulpu, me ollaan samanikäisiä. Mulla menossa nyt rv5+5. Äläpä heitä kirvestä kaivoon! :) Vaikka minä tässä paraskin puhuja, vieläkin välillä epäilen olevani valeraskaana, tai lopulta sen huonon karman lyömä. Ei se helppoa ole. Mutta silti, koita ajatella positiivisesti ja uskoa unelmaasi! :Heartblue Päivät ja viikot voi tuntua pitkiltä, vielä pitkään. Riippuen siitä mikä nyt kenellekin on se etappi, joka viimein valaa uskon hyvään. Onnea ja jarrusukkia.
Mitä sinne päin kuuluu?
 
Mulla oli kesällä keskenmeno, jonka takia olen pelännyt, että tämä uusikin raskaus menee kesken. ekalla neuvolakäynnillä sain lähetteen neuvolapsykologille, mutta olen vieläkin jonossa. Varmasti en siis vielä voi sanoa, mutta uskon että keskustelusta tulee olemaan apua.
Mitä teille kuuluu? Laskeskelin, että teillä on varmaan rakenneultra lähiaikoina. Pääsitkö neuvolapsykologille vai oletko edelleen :wtf: jonossa?
 
Ai kamala! Tai siis mahtavaa, että vielä heillä onnistui! :grin
Luo ainakin toivoa, että vielä meidänkin ryhmäläisillä onnistuu myös.

Viimeisimmän synnytyksen jälkeen kyllä totesin, että ihanaa kun lapsiluku on nyt täynnä eikä minun tarvitse enää ikinä kokea synnytystä tai raskausvaivoja, siitäkin huolimatta, että lastensaanti on ollut minulle elintärkeä juttu ja ehdottomasti kaikkien vaivojen arvoista.
 
Toiset opintoni on viittomakielen tulkin opintoja, ja on tosi haastavaa yrittää tulkita viittomia ruudun kautta.
Vau! Onko sinulla mitään muuta kosketuspintaa viittomakieleen vai onko se ihan koulussa opittua kokonaan? Miten päädyit opiskelemaan viittomakielen tulkiksi? Nuorena ajattelin pitkään, että viittomakieli olisi tosi kiva osata, mutta ei siihen ollut mitään kosketusta eikä sitä juuri missään työväenopistossakaan ollut.
 
@Suski75 ; Olen joskus opetellut viittoma-aakkoset, sen suurempaa kosketusta ei ole viittomakieleen. Mut viittomakieli on hirveen visuaalinen kieli ja mä oon aina oppinut asiat valokuvamuistini avulla. Sen lisäks viittomakieli on hirveen loogista kun sitä pääsee tarkemmin opettelemaan.
Mä päädyin opintoihin hiukan vahingossa, kun piti keksiä uusi kuntoutussuunnitelma kevan hylättyä varhaiskasvatuksen opettajan opinnot kuntoutukseen. Mä olen siis silti kohta valmis vaka-ope myös, mut taloudellisista syistä tuli siis viittomakielen tulkin opinnot tähän rinnalle..
 
Mulla on torstaina uusi ultra, ensimmäisessä ei näkynyt vielä alkiota. Olenkin ollut tässä viikon yllättävän rauhallinen, kohta tarvitsen paperipussia. Yritän tässä lohduttaa itseäni, että voihan olla että tämä ensimmäinen raskaus päättyy onnellisesti.
Mä saan vielä jonkun ahdistuksen päälle tästä kaikesta stressaamisesta

Miten teillä meni uusi ultra?
 
Miten teillä meni uusi ultra?
Tämä on ollut yhtä ultraamista
Ekassa näkui vain pussi
Toisessa näkyi alkio, joka ei vastannut viikkoja eikä ollut sykettä
Kolmannessa ei näkynyt sykettä, mutta alkio oli kasvanut tuplat
Neljäs on huomenna. Saa nähdä miten käy.
 
Tämä on ollut yhtä ultraamista
Ekassa näkui vain pussi
Toisessa näkyi alkio, joka ei vastannut viikkoja eikä ollut sykettä
Kolmannessa ei näkynyt sykettä, mutta alkio oli kasvanut tuplat
Neljäs on huomenna. Saa nähdä miten käy.

No jo on vuoristorataa!
Ei voi muuta sanoa, kun ymmärrän tunteesi. Meilläkin oli monta ultraa jännän tilanteen vuoksi. Mutta kyllä se on parempi, kuin ei ultria ollenkaan, jotta tietää tilanteen.
Toivotaan teille parempia uutisia :Heartred Millä viikolla olet nyt?
 
No jo on vuoristorataa!
Ei voi muuta sanoa, kun ymmärrän tunteesi. Meilläkin oli monta ultraa jännän tilanteen vuoksi. Mutta kyllä se on parempi, kuin ei ultria ollenkaan, jotta tietää tilanteen.
Toivotaan teille parempia uutisia :Heartred Millä viikolla olet nyt?
Menkoista laskettuna 9+3, mutta ovulaatio on todennäköisesti ollut viikon myöhemmin kuin se laskennallisesti on.
Toisessa ultrassa kävin yksityisellä, muut on tehty julkisella. Hyvin he sielläkin ottavat tämän huolen. Ei voi kuin toivoa, että pieni on vielä kyydissä.
 
Menkoista laskettuna 9+3, mutta ovulaatio on todennäköisesti ollut viikon myöhemmin kuin se laskennallisesti on.
Toisessa ultrassa kävin yksityisellä, muut on tehty julkisella. Hyvin he sielläkin ottavat tämän huolen. Ei voi kuin toivoa, että pieni on vielä kyydissä.

Pidetään sormet ja varpaat ristissä hyvistä uutisista :Heartred jaksamista huoliin.
 
Takaisin
Top