Loin nyt esittelyketjunkin. Sanokaa, jos tuohon ketjun alustukseen on jotain lisättävää, ei tullut tuon enempää mieleen.
https://forum.vau.fi/threads/esittelyt.1597688/
https://forum.vau.fi/threads/esittelyt.1597688/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kiitos Mulla oli aika rankka vaihe elämässä, tää syksy on ollut raskas. Olin sairaslomalla pitkään masennuksen takia, opinnot jäähyllä. Kunnes viimein aloitin lääkityksen (jota en ole halunnut käyttää raskaustoiveiden takia). Ja kas, puolitoista viikkoa lääkityksen aloittamisen jälkeen yhtäkkiä ahdistus ja stressi laski ihan siedettävälle tasolle, ja olo tuntui PITKÄSTÄ AIKAA normaalilta.HentoHaave, ihana kuulla sinusta pitkästä aikaa!
Tervetuloa!! Täälläkin toinen 43v! Mitä lääkäri sulle sanoi munasarjoista, ultrasiko vai milleen? Voi mua niin kiinnostaa kaikkien kokemukset. Oma tilanne ollut epätoivoinen vuosikaudet mutta ylläripylläriluomu syntyi 42v.Hei kaikille! Ehkä mäkin freesin alun kunniaksi jätän pelkän taustailun ja uskallan liittyä erinomaiseen seuraanne. :) Muutamassa muussa foorumin ketjussa olen harvakseltaan käynyt kirjoittelemassa. Olen 43 ja vauvaa toivotaan puolison kanssa. Mulla on edellisestä liitosta parikymppinen esikoinen, miehellä ei vielä lapsia ole. Yritys meillä alkoi viime keväänä ja ihme kyllä, tulin kesällä luomusti raskaaksi. Raskaus päättyi kuitenkin keskeytyneeseen keskenmenoon, pienen kehitys oli loppunut rv 7+1. Rv 6+4 näin sydämensykkeen ultrassa, joten pettymys on ollut valtava. Ikäni puolesta ei odotukset ole korkealla. Käytiin jälkitarkastuksessa/ensikäynnillä Dextralla kkm:n jälkeen ja lääkärin mielestä olisi paljonkin toivoa, jos tehdään IVF alkiodiagnostiikalla. Puolisolle ajatus on vaan vähän vieras, enkä ole varma riittäisikö tällä hetkellä rahatkaan hoitoihin. Että saapas nähdä, miten tässä vielä käy. Nyt dpo8 tai 9 eikä pienen pienintä raskausoiretta, eiköhän ollut tämä kierto taas tässä.
Ihanaa että tulit takaisin! Miten teillä miehen kanssa menee tätä nykyä?Minäkin voisin tehdä freshin aloituksen täällä. En tosin tiedä enää kuumeilenko vai mitä tää on. Mut jos täällä voi jutella vaikkei kuumeilisikaan, niin sitten ei lie haittaa jos elämäntilanteet muuttuu.
Tää on niin totta. Ensimmäiset lapset ovat tulleet kuin varkain ,sitten näitä neljän kympin vauvoja tehty pitkään ja hartaasti. Ja nyt ei näy ei kuulu .ja on laumasta huolimatta kova paikka.Ja mä tajuan vasta nyt, kuinka helposti nuorempana raskauduin. On ollut kova pala, ettei
se enää meinaa onnistua. Kohta vuosi takana.. Mutta me emme yritä muutoin kuin miten
nyt ollaan menty. Jos ei tule, niin ei sitten. Sitten mä keksin muuta tekemistä. Ja onhan
tuossa pesueessa puuhaa, ei sillä
Ihan samaa mieltä!Tää on niin totta. Ensimmäiset lapset ovat tulleet kuin varkain ,sitten näitä neljän kympin vauvoja tehty pitkään ja hartaasti. Ja nyt ei näy ei kuulu .
Onnellinen olen jo saaduista, ihan ylitse kaiken. Ja jos ei enää tuu niin ei tuu.
Vaikeasti, ja ihanasti. Pariterapiassa ollaan nyt käyty kerran, toinen kerta pian. En tiedä onko siitä apua... alan suhtautua tähän parisuhteeseen jo samoin kuin raskauteenkin - pikkuhiljaa ajatuksen tasolla ehkä alan luovuttaa. Mut se on vaikeaa, kun sitä rakkautta tuntuu kuitenkin olevan niin paljon. Kaikki muu vaan on niin hiton vaikeeta. Kommunikointi. No, saa nähdä mitä tästä tulee. Mut nyt tuon lääkityksen myötä eron vaihtoehtokin tuntuu jo siltä, että selviän siitä. Jos se siihen menee. Päivä kerrallaan.Ihanaa että tulit takaisin! Miten teillä miehen kanssa menee tätä nykyä?
Tervetuloa!! Täälläkin toinen 43v! Mitä lääkäri sulle sanoi munasarjoista, ultrasiko vai milleen? Voi mua niin kiinnostaa kaikkien kokemukset. Oma tilanne ollut epätoivoinen vuosikaudet mutta ylläripylläriluomu syntyi 42v.
olen pahoillani KM, mulla on myös muutama menetys isommilla viikoilla.. raskaita asioita
Tervetuloa Alcyone! Minulla oli keskeytynyt keskenmeno 2017, ilmeisesti juuri munasolujen heikon laadun takia. 2018 tehtiin IVF ja alkiodiagnostiikka, ja sen tuloksena kainalossa tuhisee nyt terve tyttövauva. Ja samalla havaittiin, että todellakin, valtaosa munasoluistani oli roskiskamaa.
oi sun tilanne kuulostaa oikein hyvälle. Mun amh oli jokunen vuosi sitte 0,3 ja noita antraalifolleja näkyi ny viime ultrassa (kävin kesällä) toisessa vissiin pari ja toisessa ei mitään. Toinen munasarja mulla on aina ollu hiljainen. Alkukesällä kävin runsaiden menkkojen takia ja silloin ultrassa näkyi kypsyvä folli jonka sain ”kiinni” sitten myös tikuilla. Tuli limat ja kaikki kivat. Mut mikäpä tonne enää tarttuu. Sen jälkeen sama olo oli vielä kerran kunnes nyt kierrot olleet aika kuivia ja nollaoloisia. Viime kierrossa sain Oplussan kp29 ja kierto venyi 40päivään. Yhtä tyhjää siis täynnä. Nyt menossa kp27 eikä mitään oloja. Välillä muka oli mut mun ovistikut huutaa jatkuvaa tummahkoa/tummaa viivaa joten epäilen olevan lopun alkuaHarmi, että sullakin on ollut raskaita kokemuksia! Ihanaa että sait lopulta pienen syliin.
Lääkäri ultrasi (nopeasti) ja ihan hyvältä näytti silloin. Molemmin puolin oli munarakkuloita kypsymässä, eli nopeasti laskiessa näkyi 6+5 isompaa, mutta en edes tiedä onko tuo hyvä määrä keskenmenon jälkeen. Amh oli tuolloin 1,2 ja prolaktiini 353. Otin syksyllä yksityisessä labrassa verenkuvan ja kilppariarvot, jotka oli oikein hyvät. Kilpparin kanssa on aiemmin ollut arvot koholla, niin halusin tarkistaa senkin.
Ja sehän tässä on että periaatteessa pitäs olla nyt vaan onnellinen siitä mitä on. Ihmeitä harvemmin tapahtuu montaa. Käyttää elämä nyt muuhun kun kuumeiluun. Mulla se meinaa aina karata käsistä ja muuttua lopulta epätoivoiseksi ja kun kroppa temppuaa niin alkaa vaan alakulo.