Pulinaketju

Tervetuloa! Minulla oli sama tilanne muutama vuosi sitten. Kaksi aikuista tytärtä ensimmäisestä liitosta, nykyisellä miehellä ei ollut lapsia. Ensimmäinen raskaus alkoi yk1, mutta tuli keskenmeno. Olin tuolloin 42-vuotias. Seuraavana vuonna tuli seuraava plussa ja se meni kesken. Kolmas plussa toi vauvan. Olin 45-vuotias. Lapsi on nyt 3-vuotias.

Tsemppiä. Mahdollisuuksia on!

Kiitos, Yölento! Teidän muiden kokemukset on tosi arvokasta kuultavaa, kun itsellä alkaa hiipua toive vauvasta. :)
 
Alcyone mulla oli kkm 2017. Kävin myös alkuraskauden ultrassa ja syke näkyi. Sairaalassa tyhjennys. Oli aika rankka kokemus. Sen jälkeen tulin muutaman kk päästä raskaaksi ja siitä syntyi poika, nyt kohta 1v. Mielessä kävi johtuiko iästä, mene ja tiedä, mutta onnistui s n jälkeen ja sattuuhan noita nuoremmillekin.
Toivottavasti teillä vielä tärppää! Hoidoilla tai ilman. Turhan kalliita kyllä ovat.

No niin, nyt jo itken täällä, tosi koskettavia teidän tarinat! Kiitos Muska77 myötätunnostasi ja kokemustesi jakamisesta. Onpa meillä täällä samankaltaisia menetyksiä!
 
Mä jäin miettimään et onkohan täällä yli 40 vuotiaissa muita kenelle on tullut yllätysvauva? Nyt kun on tuota kuumeilu ketjua seurannut missä yritys on lähes kaikilla päällä niin jää sellainen kuva että yli 40v raskautuminen on suurinpiirtein avaruustiedettä :bookworm: :grin ja tää siis huumorilla. Itse kun en ole koskaan mitään oloja seuraillut tai edes raskaustesti tehnyt.
 
Mä jäin miettimään et onkohan täällä yli 40 vuotiaissa muita kenelle on tullut yllätysvauva? Nyt kun on tuota kuumeilu ketjua seurannut missä yritys on lähes kaikilla päällä niin jää sellainen kuva että yli 40v raskautuminen on suurinpiirtein avaruustiedettä :bookworm: :grin ja tää siis huumorilla. Itse kun en ole koskaan mitään oloja seuraillut tai edes raskaustesti tehnyt.
Tiedän kyllä netin ulkopuolella yhden perheen, jossa on kaksi yllätystä 40+ iässä.
 
Tervetuloa Alcyone! Minulla oli keskeytynyt keskenmeno 2017, ilmeisesti juuri munasolujen heikon laadun takia. 2018 tehtiin IVF ja alkiodiagnostiikka, ja sen tuloksena kainalossa tuhisee nyt terve tyttövauva. Ja samalla havaittiin, että todellakin, valtaosa munasoluistani oli roskiskamaa.
 
No niin, nyt jo itken täällä, tosi koskettavia teidän tarinat! Kiitos Muska77 myötätunnostasi ja kokemustesi jakamisesta. Onpa meillä täällä samankaltaisia menetyksiä!

En ole paljon ajatellut tuota kkm. Poissa mielestä niin ei sureta. Jos mietin niinkuin nyt tulee kyyneleet silmiin. Se tunne kun menet iloisena nt-ultraan ja näet heti ultraajan kasvoilta ettei kaikki ole kunnossa. Ja näytöltä näkyy tyhjää. On niin surullista että tämmöisiä tapahtuu.
 
Niin siis siitä esittelyketjusta, ymmärsin, että oli tarkoitus tehdä ihan oma ketjunsa sille, eikä ylläpitää listaa tämän ketjun sisällä...?
Silloin sitä ei tarvitsisi etsiä eikä ylläpitää.
 
Minäkin voisin tehdä freshin aloituksen täällä. En tosin tiedä enää kuumeilenko vai mitä tää on. Mut jos täällä voi jutella vaikkei kuumeilisikaan, niin sitten ei lie haittaa jos elämäntilanteet muuttuu.

Tällä hetkellä ikää 48, yritystä takana vuosi. Maaliskuussa kävin yksityisellä gynellä tsekkaamassa munasarjojen ja kohdun tilanteen. Kaikki näytti muuten hyvältä, mut toinen munasaja oli ”rauhallisen näköinen” (suom. ilmeisesti ei juuri näkynyt kypsyviä folleja) ja lääkäri ei antanut oikein toivoa raskautumiselle. Mulla on ennestään neljä lasta, nyk. miehen kanssa ei yhteisiä, ja miehellä ei ole lapsia. Oon päättänyt että yksi kierto max. ja sit loppuu tää ”yrittäminen”. Tulkoon tai olkoot tulematta. Koen että olen luomumenetelmillä yrittänyt kaikkeni, jos se ei tuota tulosta niin olkoon sitten niin.
 
Jos tulee se esittelyosio niin sinne vois laittaa jokainen vain yhden viestin sen oman esittelyn. Niin eivät huku muihin viesteihin. Ja se vois olla hyvä.
 
Kiitos kovasti, Vastavirran akka! Saako kysyä onko teillä yritys menossa, aitko milloin testata? Päätin etten itse testaa, ennen kuin dpo 12. Jos pystyn odottamaan. :rolleyes:
Minä olen yrittänyt vuosia, olen siis aina ollut huono raskautumaan. Vanhemmiten kyllä paremmin, mutta maaliin asti eivät ole menneet. Aloitin testailut jo eilen. Nega tähän asti olleet. Plussaonnea.
 
Ja mä tajuan vasta nyt, kuinka helposti nuorempana raskauduin. On ollut kova pala, ettei
se enää meinaa onnistua. Kohta vuosi takana.. Mutta me emme yritä muutoin kuin miten
nyt ollaan menty. Jos ei tule, niin ei sitten. Sitten mä keksin muuta tekemistä. Ja onhan
tuossa pesueessa puuhaa, ei sillä :grin
 
Takaisin
Top