Pulinaketju

Muutaman lahjan olen lapselle ostanut jo joulua varten kun osui kirja ale kohdalle. Meillä laitettiin jo ulkorakennusten talvivalot paikoilleen. Muuten on takapiha niin pimeä ja synkkä jo illan pimettyä.
Muuten niin meillä alkaa joulun vietto itsenäisyyspäivästä. Silloin koristellaan kuusi. En jaksa hössöttää myöskään ruuan kanssa. Yleensä syödään mun vanhempien ja veljen kanssa yhdessä jouluaattona. Ja kerran leivon lapsen kanssa pipareita ennen joulua.
Onhan tässä vielä halloweenikin välissä ennen joulua. Silloin pääsee taas luovasti koristelemaan kämpän. Juhlia ei tänä vuonna ole mutta eiköhän me lapsen kanssa halloween disco pidetä kolmistaan.

Miehen veli sai esikoisensa tänään. Tuli sama syntymäpäivä kuin miehelleni, joka täyttää tänään 40 :Heartred Meillä vietetään myös tyttären nimipäivää :joyful: Lisäksi on opettajien kansainvälinen päivä :grin
Onnea tädille, onpa sattuman päivä :joyful:

Miehen veli sai esikoisensa tänään. Tuli sama syntymäpäivä kuin miehelleni, joka täyttää tänään 40 :Heartred Meillä vietetään myös tyttären nimipäivää :joyful: Lisäksi on opettajien kansainvälinen päivä :grin

Kylläpä onkin monta juhlaa sattunut samalle päivälle :happy: Onnea kaikille asianosaisille!

En ole kyllä oikein mitenkään päin jouluihminen. Jouluruoat kyllä kuuluu jouluun, mutta muuten ei tule laitettua joulua. Viime jouluna tosin pystytettiin muovikuusi ja poika sai koristella sitä meidän kanssa, ja lahjat laitettiin siihen kuusen alle. Ihan vaan pojan takia. Katsotaan nyt jatkossa, miten joulut menee.

Olen ihan pikkutytöstä asti rakastanut joulua. :happy: Ekat lahjat on ostettu ja sen asian kanssa olen tavanomaista myöhemmässä, kun yleensä aloitan jouluhankinnat jo loppukesästä. :grin Myös koristelua olen suunnitellut ja tehnyt vaihtoehtoisia skenaarioita juhlinnan suhteen sitä ajatellen, jos vaikka koronan vuoksi ei päästäkään sukuloimaan. Yleensä joulunpyhät kuluu minun ja miehen lapsuudenperheiden kanssa. Tänä vuonna väsymys ja suru varmaan verottaa valmisteluja, mutta pääsen kyllä yleensä joulufiilikseen vähemmälläkin puurtamisella. Hieman tosin huolestuttaa, pysyykö tunnelma yllä, kun meidän pienen olisi pitänyt syntyä joulun tienoilla ja se varmasti muistuu mieleen monta kertaa pyhien aikana. :banghead:

Tämä viikko menee mulla herkissä tunnelmissa, 10.10 olisi ollut meidän vauvan laskettuaika. :sad001

Joulu on niin ihana.. Kaikki valot.. Kuusi.. Tortut.. Piparit joita lapset innolla koristelevat.. Piparkakkutalo on perinne ja kauneimmat joululaulut.. Mun vanhemmat ovat meillä aattona pukkia katsomassa ja syömässä.. Illalla lähetään haudoille ja yleensä lapset jäävät leikkiin lahjoilla jotku voi haluta mukaan... Toivottavasti korona ei sotkis kaikkee

Heippa! Saanko liittyä seuraan.

Tässä lyhyesti pieni itse esittely:rolleyes:

Olen 39v kuuden lapsen äiti. Minulla on edellisestä liitosta 4 kouluikäistä lasta. Mieheni on 35 ja meillä on kaksi tyttöä joista nuorin 1v2kk on meidän yhteinen ja 3v on edellisestä lyhyestä suhteestani mutta mieheni on kuin isä hänelle.. Olemme olleet yhdessä nyt 4v ja asumme Nokialla rivitalossa.
Lapsiluvun piti olla täynnä mutta 4 päivää sitten plussasin. Ehkäisynä meillä oli kortsut ovulaation aikana, (minkä todellakin tunnistan) mutta raskaana silti ollaan.
Jännittää meneekö kesken kun ikää itsellä jo näin paljon olemme molemmat lapsirakkaita ja vauva on tietenkin tervetullut.

Olisi kiva löytää täältä vertaistukea, ystäviä samankaltaisessa tilanteessa olevia:anyone

Olen 39v kuuden lapsen äiti. Minulla on edellisestä liitosta 4 kouluikäistä lasta. Mieheni on 35 ja meillä on kaksi tyttöä joista nuorin 1v2kk on meidän yhteinen ja 3v on edellisestä lyhyestä suhteestani mutta mieheni on kuin isä hänelle.. Olemme olleet yhdessä nyt 4v ja asumme Nokialla rivitalossa.
Lapsiluvun piti olla täynnä mutta 4 päivää sitten plussasin. Ehkäisynä meillä oli kortsut ovulaation aikana, (minkä todellakin tunnistan) mutta raskaana silti ollaan.
Jännittää meneekö kesken kun ikää itsellä jo näin paljon olemme molemmat lapsirakkaita ja vauva on tietenkin tervetullut.

Olisi kiva löytää täältä vertaistukea, ystäviä samankaltaisessa tilanteessa olevia:anyone
Tervetuloa! Ja onnea yllätys odotukseen, toivottavasti kaikki menee hyvin :happy:

Tervetuloa :welcome Minä taas oon Nokialla töissä opena, asun naapuripaikkakunnalla :happy:

Kiitokset kaikille. Olo on kyllä ihan että ei tässä raskaana olla, siis ei mitään oireita:dontknow mutta tämän aamun testin viivat jo tasapaksut että kyllä siellä taitaa pikkuinen olla matkassa mukana.
Perjantaina ajattelin testata digitestillä, näkee sitten millä viikoilla mennään. Perjantaina lähdetään miehen kanssa rentoutumaan ja pienemmät menee mummille hoitoon.
Onko teitä yli 40 v luomusti plussanneita?

Mukavaa päivää kaikille:Heartpink

Tervetuloa Sarianna!

Itse päädyin tänne kohta vuosi sitten samassa tilanteessa kuin sinäkin (ylläriplussa), mutta se meni valitettavasti kesken. Sen jälleen kaksi kemiallista raskautta ja yksi keskenmeno. Eli luomuplussia on tullut vielä näin 43-vuotiaana, mutta ei vaan pysy mukana. Aikaisempia keskenmenoja ei minulla ollut vaan kaikki 3 edeltävää raskautta ovat myös tuoneet vauvat syliin saakka. Toivottavasti sinulla on parempi tuuri tämän raskauden kanssa.

Takaisin