Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onnea tädille, onpa sattuman päiväMiehen veli sai esikoisensa tänään. Tuli sama syntymäpäivä kuin miehelleni, joka täyttää tänään 40 Meillä vietetään myös tyttären nimipäivää Lisäksi on opettajien kansainvälinen päivä
Miehen veli sai esikoisensa tänään. Tuli sama syntymäpäivä kuin miehelleni, joka täyttää tänään 40 Meillä vietetään myös tyttären nimipäivää Lisäksi on opettajien kansainvälinen päivä
Meilläkin on joulukuussa kihlapäiväMä myös rakastan joulua. Se on tärkein juhla meillä! Meidän kihlapäivä on myös joulukuussa ja sitäkin yleensä juhlistetaan. Joulua odotellen jaksan töissä
Tervetuloa! Ja onnea yllätys odotukseen, toivottavasti kaikki menee hyvinHeippa! Saanko liittyä seuraan.
Tässä lyhyesti pieni itse esittely
Olen 39v kuuden lapsen äiti. Minulla on edellisestä liitosta 4 kouluikäistä lasta. Mieheni on 35 ja meillä on kaksi tyttöä joista nuorin 1v2kk on meidän yhteinen ja 3v on edellisestä lyhyestä suhteestani mutta mieheni on kuin isä hänelle.. Olemme olleet yhdessä nyt 4v ja asumme Nokialla rivitalossa.
Lapsiluvun piti olla täynnä mutta 4 päivää sitten plussasin. Ehkäisynä meillä oli kortsut ovulaation aikana, (minkä todellakin tunnistan) mutta raskaana silti ollaan.
Jännittää meneekö kesken kun ikää itsellä jo näin paljon olemme molemmat lapsirakkaita ja vauva on tietenkin tervetullut.
Olisi kiva löytää täältä vertaistukea, ystäviä samankaltaisessa tilanteessa olevia
Heippa! Saanko liittyä seuraan.
Tässä lyhyesti pieni itse esittely
Olen 39v kuuden lapsen äiti. Minulla on edellisestä liitosta 4 kouluikäistä lasta. Mieheni on 35 ja meillä on kaksi tyttöä joista nuorin 1v2kk on meidän yhteinen ja 3v on edellisestä lyhyestä suhteestani mutta mieheni on kuin isä hänelle.. Olemme olleet yhdessä nyt 4v ja asumme Nokialla rivitalossa.
Lapsiluvun piti olla täynnä mutta 4 päivää sitten plussasin. Ehkäisynä meillä oli kortsut ovulaation aikana, (minkä todellakin tunnistan) mutta raskaana silti ollaan.
Jännittää meneekö kesken kun ikää itsellä jo näin paljon olemme molemmat lapsirakkaita ja vauva on tietenkin tervetullut.
Olisi kiva löytää täältä vertaistukea, ystäviä samankaltaisessa tilanteessa olevia
Monesko päivä teillä on? Meillä 16.12 tulee 18v :)Meilläkin on joulukuussa kihlapäivä
Meillä 1.12 ja tulee 22vuotta..oi että olin niin nuoriMonesko päivä teillä on? Meillä 16.12 tulee 18v :)