Pulinaketju

Mun paras neuvo olisi, että pidä vauvan kanssa pari "pesimispäivää", jos mahdollista. Eli pysyttele vauvan kanssa petissä vaikka aamusta iltaan, lepää, paljon ihokontaktia ja vauvalla vapaa pääsy rinnalle aina halutessaan. Juo paljon (ei pelkkää olutta ja kuoharia :D ) ja syö hyvin. Nauti ihanasta läheisyydestä, pyri järjestämään mahdollisimman mukavaksi olosi, jotta stressitasot laskevat. Eikä lie haittaa jos sinuakin pidetään hyvänä, silitellään ihoa ja halitaan. Oksitosiini rauhoittaa ja auttaa maidon herumista, ja ihokosketus lisää oksitosiinin erittymistä. Ja mitä enemmän vauva jaksaa imeä, (vaikka tuntuisi ettei sieltä mitään edes tule) sen enemmän oksitosiinia erittyy.

Onnea vielä vauvasta :Heartred
Ja jos tästä ei ole apua, niin ainakin teillä on ollut ihana päivä :Heartred
 
Palsta on hiljentynyt viikonlopun viettoon...? Me saatiin tänään uuden kodin hallintaoikeus, eli edellinen omistaja muutti pois ja luovutti kaikki avaimet meille. Tähån asti on edistetty muuttoa hissuksiin, viety parin päivän välein autokuormallinen tavaraa, ja vain kahdesti peräkärryllä vasta isompia. Nyt kun olis vihdoin mahdollisuus siirtyä sinne kokonaan, niin hirveä muuttokuume iski samantien! Meillä on tää nykyisen asunnon vuokrasopimus voimassa vielä koko lokakuun :laughing002 No, onpahan aikaa tehdä kunnollinen muuttosiivous täällä, ennen kuin poistutaan lopullisesti. Nyt tuntuu vähän ylimitoitetulta, tässä olis ollu kyllä vielä 10 päivää aikaa syyskuutakin, ja olisi säästänyt koko kuukauden vuokran. Heh. No ei tosiaan kiire tule muuttaa loppuja kamoja. Varmaan yli puolet tavarasta on jo viety, ja osa huonekaluistakin. Varmaan ensi viikolla jo asutaan siellä uudessa :) Meidän ekassa oikeesti yhteisessä kodissa :Heartred
 
HentoHaave, onnea uuteen kotiin! Silloin kun me muutimme viimeksi, uusi asunto vapautui juhannukseksi ja me muutimme syyskuussa. Ei tarvinnut kiirehtiä.
 
Hei vaan...kiitos Peppipupu, aamu mennyt laatoitushommissa:yuck: tähän asti mennyt ihan vaan etomisella, väsymyksellä ja palelella sekä minulle tyypillisellä oireella jossa lämmin tekee kipupannan otsaan ja silmien taa.
No pitihän se vielä yksi testi uhrata eilen illalla ja tulos on tässäView attachment 93955
2.10 olisi alkuraskauden ultra PerheArtella:smiley-angelic001
:wav
 
Hei vaan...kiitos Peppipupu, aamu mennyt laatoitushommissa:yuck: tähän asti mennyt ihan vaan etomisella, väsymyksellä ja palelella sekä minulle tyypillisellä oireella jossa lämmin tekee kipupannan otsaan ja silmien taa.
No pitihän se vielä yksi testi uhrata eilen illalla ja tulos on tässäView attachment 93955
2.10 olisi alkuraskauden ultra PerheArtella:smiley-angelic001
Voi ihanaa, tsemppiä alkuraskauteen :happy:
 
Hei vaan...kiitos Peppipupu, aamu mennyt laatoitushommissa:yuck: tähän asti mennyt ihan vaan etomisella, väsymyksellä ja palelella sekä minulle tyypillisellä oireella jossa lämmin tekee kipupannan otsaan ja silmien taa.
No pitihän se vielä yksi testi uhrata eilen illalla ja tulos on tässäView attachment 93955
2.10 olisi alkuraskauden ultra PerheArtella:smiley-angelic001
Oi, ihana testitulos. Kaikki peukut pystyyn ja sormet ristiin hyvälle jatkolle!
 
Kai se on pakko tunnustaa :joyful:
Tää on viimeinen sofin one step testi mitä mulla on (joihin sain haamun ennen ovista) , että skeptinen olen.
 

Liitteet

  • IMG_20200922_081135.jpg
    IMG_20200922_081135.jpg
    20.5 KB · Katsottu: 126
  • IMG_20200922_091100.jpg
    IMG_20200922_091100.jpg
    19.2 KB · Katsottu: 131
Mistähän ihmeestä nyt kumpuaa kauhea halu ommella vaatteita?? "Kuolaten" katselin Eurokankaan mainospostista takkikankaita ja rupesin jo etsimään kaavojakin :woot: En ole koskaan edes tykännyt ompelusta yhtään niin paljoa kuin muista käsitöistä o_O En varmaan osaisi jotain takkia edes ommella kasaan, siinähän joutuu sovittamaan hihoja ja vetoketjukin täytyisi osata ommella kiinni :D Juuri laskeskelin, että jos kankaaseen menee 75 euroa rahaa, ja koko homma menee tavalla tai toisella pieleen, niin ehkä minun kannattaisi ostaa se takki kaupasta valmiina :rolleyes: En vaan nyt ymmärrä, mistä tämmöinen halu nyt yhtäkkiä on tullut.
 
Mistähän ihmeestä nyt kumpuaa kauhea halu ommella vaatteita?? "Kuolaten" katselin Eurokankaan mainospostista takkikankaita ja rupesin jo etsimään kaavojakin :woot: En ole koskaan edes tykännyt ompelusta yhtään niin paljoa kuin muista käsitöistä o_O En varmaan osaisi jotain takkia edes ommella kasaan, siinähän joutuu sovittamaan hihoja ja vetoketjukin täytyisi osata ommella kiinni :D Juuri laskeskelin, että jos kankaaseen menee 75 euroa rahaa, ja koko homma menee tavalla tai toisella pieleen, niin ehkä minun kannattaisi ostaa se takki kaupasta valmiina :rolleyes: En vaan nyt ymmärrä, mistä tämmöinen halu nyt yhtäkkiä on tullut.
Mulla on sama. Aina pitäis ommella. :D hirvee kirvaaminen ja purkaminen ja v*tutus kun ei onnistu. Ja kankaat maksaa enemmän entä uutena ostettu :D mutta silti pitäis aina ommella
 
Takaisin
Top