Pulinaketju

Meidät vihittiin perjantaina. Nyt vaan yritän tajuta että olen naimisissa tuon ihanan miehen kanssa! ;) Maistraatissa oli kaunis mutta koruton tilaisuus, jossa paikalla 2 todistajaa ja mun lapsista 2. Sen jälkeen käytiin yhdessä lounaalla. Päivä vietettiin kotona vällyjen välissä, ja illalla käytiin savusaunailemassa, tosi idyllisessä paikassa, jossa ei ole sähköjä, vaan saunotaan öljylyhtyjen valossa. Oli lämmin palju ja 14- asteinen järvi, kirkas tähtitaivas ja pullo kuoharia. Saatiin olla ihan kahdestaan, kun viimeinen asiakas lähti silloin kun me tulimme. Oli kyllä aika täydellinen päätös ihanalle ja leppoisalle päivälle. Ei mitään juhlastressiä!

Hääkuvat otetaan huomenna, meidän kuvaaja on nyt vihdoin terve.

Olen hyvin onneĺinen ja iloinen. Mukava ja rakkaudentäyteinen päivä!

Mun morsiuskimppu. Sidoin itse oman pihan ja luonnon antimista, samoin tein päähäni seppeleen ja miehelle pienen taskuvieheen. Ne on jo vähän elähtäneitä, mut yritetään vielä selvitä hääkuvista niillä. Ovat olleet perjantaista asti jääkaapissa, seppele on piirakkarasiassa kannen alla puolittain upotettuna veteen.

(Kimppu siis kuvassa nurinpäin, mun sylissä autossa istuessa.)

Liitteet

• 20200911_155207.jpg
    20200911_155207.jpg
    48.4 KB · Katsottu: 142
Meidät vihittiin perjantaina. Nyt vaan yritän tajuta että olen naimisissa tuon ihanan miehen kanssa! :wink Maistraatissa oli kaunis mutta koruton tilaisuus, jossa paikalla 2 todistajaa ja mun lapsista 2. Sen jälkeen käytiin yhdessä lounaalla. Päivä vietettiin kotona vällyjen välissä, ja illalla käytiin savusaunailemassa, tosi idyllisessä paikassa, jossa ei ole sähköjä, vaan saunotaan öljylyhtyjen valossa. Oli lämmin palju ja 14- asteinen järvi, kirkas tähtitaivas ja pullo kuoharia. Saatiin olla ihan kahdestaan, kun viimeinen asiakas lähti silloin kun me tulimme. Oli kyllä aika täydellinen päätös ihanalle ja leppoisalle päivälle. Ei mitään juhlastressiä!

Hääkuvat otetaan huomenna, meidän kuvaaja on nyt vihdoin terve.

Olen hyvin onneĺinen ja iloinen. Mukava ja rakkaudentäyteinen päivä!

Paljon onnea tuoreelle rouvalle! Kuulostaa ihanalle hääpäivälle!

Onnea paljon hentohaave
Meillä poika ei suostu potalle ollenkaan joten käy isolla pöntöllä ei ikään tykänny jostain syystä istua potalla mutta sama kai se kun käy kuitenkin vessassa... Ilma on viileä ja märkä ja loppu syksyn hommat rupiaa oleen paketissa onneksi.. Jospa ensivuosi olisi parempi :happy: vaikka tämä vuosi on opettanut ja kasvattanut hirmusti ja onhan tätä vielä jäljellä:) jotenkin on levollinen olo

Ihanalta kuulosti häät. Paljon onnea Hento haave :Heartbigred.

Täällä ei ole kovin voittajafiilikset. Meidän vauvanyritys on nyt jäissä. Alkuviikosta puuhailtiin makuuhuoneen puolella ja mies kysyi koska mulla on ovulaatio. Kerroin, että loppuviikosta varmaan (flo ennusti perjantaille, mutta itse asiassa ovisplus tuli keskiviikkona). Mies vaikutti sen jälkeen välttelevän seksiä ja eilen sitten sanoikin, että hän ei vauvaa halua. Ei jaksa tässä uupumuksen tilassa. Lähti myös aamulla viikoksi yhdistetylle huvi+työmatkalle. Ja eiköhän tänään nuorimmainen alkanut oksentaa klo 7 jälkeen aamulla. Ei tunnu elämä kovin hehkeälle. Mähän muutenkin tällä hetkellä pyöritän perhettä lähinnä itsekseni, koska mies työuupumuksen vuoksi jaksottaa päivänsä niin, että on aamupäivän töissä (nukuttua ensin kahdeksaan ja mä hoidan lapset kouluun) tulee lounaalle kotiin ja menee nukkumaan. Lähtee takaisin töihin 16-17 välillä ja tulee 21 kieppeillä. Kuopus totesi eilen, että isi ei enää ole hänen unissaan ja se on varmaan siksi, että isi on koko ajan poissa. Mä olen etätöissä, niin olen lähinnä vaan kotona ja siksikin kaikki hommat jää mulle. Onhan se totta että tähän yhtälöön vauva sopisi aika huonosti.

Helena, Ihanat kakut!

Marcipa, kuulostaa tosi raskaalta! Onko teillä lähistöllä apua sinulle, ettet sinäkin uuvu?

Tuntuu jotenkin hassulta, kun täällä meissä nelikymppisissä on niin monta sellaista, jotka vielä lapsen haluavat, ja itse mietin vaan, että miten mahtaisin päästä kohdusta eroon :wideyed: En ole tutustunut vielä sen kummemmin, millainen operaatio se edes on, mutta kyllä se varmasti helpottaisi elämää, kun menkkoja ei enää olisi. Lääkäriltä joskus taannoin sitä kysyin laskeuman takia, mutta ei suositellut kohdun poistamista. En tajunnut kysyä, että miksi niin sanoi, onko itse operaatiossa jotakin sellaista, mitä pitäisi erikseen miettiä tms.. No, katsotaan nyt, mitä tässä tulevaisuus tuo tullessaan. Muistan kyllä eräältä sairaalassaolojaksolta, kun viereisessä pedissä oli nainen, jolta oli kohtu poistettu, ja siinä oli tullut jotain komplikaatioita, ja kivut olivat pahat. Mutta tuskin sellainen kovin yleistä on?

KaarinHa, minä olen miettinyt myös samaa, mutta minulla on ongelmia arpeutumisessa, niin en uskaltaisi. En uskalla edes sterilisaatiojonoon. Uskon, että minulla epäonnistuisi sekin. Vuotoja minulla ei ole kierukan ansiosta, mutta jatkuva migreeni on.

Sinulla onkin tosi ikävä tilanne Yölento tuossa asiassa :( Migreeni ei todellakaan ole mikään kiva seuralainen. Itselläni ei migreeniä ole koskaan ollut, mutta tavallinenkin päänsärky on joskus ihan kauheaa, niin voin vain kuvitella sen pääkivun moninkertaisena pahoinvointeineen, ei sellaista kenellekään toivoisi!

En oikein itselleni kierukkaa haluaisi, enkä kyllä tiedä, miten kohdunlaskeuma siihen vaikuttaisi, vai vaikuttaako. Ehkäisymielessä en tarvitse mitään enää, mutta noista menkoista tahtoisin eroon. Minulla ei varmaankaan arpien kanssa sinällään ole ongelmaa, ihossa ne leviää kyllä, mutta en usko, että muutoin mitään ihmeellistä on. Muuten kyllä sitten se itse leikkaus hieman hirvittää, mutta sen nyt kestäisi varmasti, kun vaan pääsisi menkoista eroon o_O

Aloittelin työt jo heti aamusta, jotenkin tuntuu niin mukavalta, kun alkoi normaali arki taas. Poikaa kyllä sai hieman hoputella aamulla, kun tottui lomalla siihen, ettei aamulla ole mikään kiire mihinkään ja sai rauhassa hiippailla yöpuvussa ja katsella lastenohjelmia :) Yleensä poika riisui yöasun pois siinä vaiheessa kun pissahätä iski. Nyt taas täytyy totutella ihan toisenlaisiin aamuihin, joissa on hieman tiukempi aikataulu. Mielellään kyllä jäi tarhaan aamulla ja häipyi käsipesun jälkeen suoraan leikkimään, iskä jäi kuin nalli kalliolle :D Hyvä niin, ettei tarvitse tapella sinne tarhaan jäämisestä.

Nyt löysin ekaa kertaa siihen mun ihmetykseen (miksi kaukalo kiinni rattaisiin) tietoa : vauvaa ei suositella pidettäväksi kaukalossa yli 2h, jumittaa rintarankaa. Eli ei sitä edelleenkään suositella pitkiä aikoja kaukalossa. Onko tuo adapteri sitten tarkoitettu lyhyille kauppareissulle? Moni kyllä työntelee kaukalo kiinni ihan pihallakin.

Paljon tapahtuu taas kaikilla! Onnitteluja ihanista tapahtumista!
Peppipupun alkuja nyt jännätään ihan into piukeena :nailbiting::nailbiting::nailbiting:!

Täällä jotain syysuupumista välillä, on niin sikana hommaa ettei meinaa hermo aina kestää, perus teiniperseilyjen lisäksi on tuo ihana älykäs 3 v aina askeleen edellä joka asiassa- tarvisi sellaisen oman snickarbodenin jossa häärätä. Marjamyyntikin vauhdissa ja teuraspäivää odottaa tyyppi jos toinenkin. Ei oikeen kerkee nyt siivota sitä vähääkään ja yleinen kaaos vaan velloo kun valtameri :smiley-ashamed008. Päivä kerrallaan kuitenkin ihan siedettävää, jopa mukavaa :hilarious:. On joku vika päässä että kaikki pitää tehdä täysillä, siellä rajalla heiluen-meillä molemmilla puolisoilla sama ruuvi löysällä. Vauvakuume on kyllä karissut tehokkaasti, en usko että enää siitä tarvii kärsiä :p. Kuumeilen oikeestaan sille nuoremmalle itselleni lisää lapsia:rolleyes:, kuulostaa ehkä ihan hullulta, ei oikein osaa selittää.. Mutta nyt on oikein hyvä, ei enempää kiitos. En silti valmis ehkäisemään millään lopullisilla päätöksillä, joku mahdollisuus kohtalolle jätettävä :think005. Kuuluisat viimeiset sanat?:schoked025 Onneksi menkat loistaa poissaolollaan, niitä en kaipaa yhtään. Jospa imetys pitäis ne poissa vaihdevuosiin saakka...

Takaisin