Täällä on nyt menossa pojalla "minä ite"-kausi, ja sitten taas toisaalta poika on heittäytynyt ihan vauvaksi
Riippuu tilanteesta, kumpi moodi on päällä. Ollaan nyt oltu lomalla, joten sekin varmasti vaikuttaa. Eiköhän tuo nyt taas sitten "ryhdistäydy", kun palaa päiväkotiin ensi viikolla. Ihanasti on tässä kesän aikana kasvanut ja kehittynyt, puhetta tulee jo aikalaila ja moni asia on helpottunut.
Nyt voi kyllä jo sanoa, että poika on päiväkuiva. Hyvin harvoin tulee mitään vahinkoja enää, joskus yksittäisinä kertoina tulee jokunen tippa pissaa housuun, kun ei malta mennä potalle, mutta muuten hoituu kyllä hienosti potta-asiat :) Seuraava etappi on sitten se, että poika siirtyy pytylle. Vielä ei ole kovin innokas siihen asiaan, vaikka joskus aiemmin mielellään raahasi supistajan itse sinne pytylle ja haki jakkaran, että ylettyi istumaan sinne. Se on jäänyt nyt kokonaan pois jostain syystä, ja poika käy mieluummin potalla. Mutta kaikki aikanaan, ei poika varmaan kauaa jaksa polvet suussa siinä potallakaan istua :D Öisin on vaippa edelleen, niin saadaan kaikki nukkua rauhassa.
Taidan jatkaa nyt etätöitä ainakin ensi viikon, riippuu nyt siitä, miltä firman tiedotteet näyttää maanantaina kun avaan työkoneen. Ihan kiva palata töihin, ei oikeastaan ole väliä, jatkuuko etätyöt vai palaanko työpaikalle. Olisihan se kiva palata jo töihin paikan päälle ja nähdä työkavereita monen kuukauden jälkeen. Ehkä kuun vaihteessa sitten.
Olin alkuviikon lievässä flunssassa, en kyllä koronatestiin lähtenyt, ja oireet on jo miltei kokonaan pois. Lievää yskää on edelleen, mutta ei enää semmoista kuin alkuviikolla oli, kun sai yskiä keuhkonsa pihalle vähän väliä. Kuumettta, eikä muitakaan oireita ollut, pelkkä yskä vaan. Poikakin on nyt ollut terveenä jo, pari viikkoahan tuo tuossa yskikin, eikä hänelläkään ollut muita oireita. Ei olla kuultu, että tässä kunnassa olisi koronatartuntoja ollut, ei ainakaan yli viittä, koska ei ole näkynyt niillä virallisilla listoilla koskaan vielä oman kunnan nimeä.