Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Toivottavasti saa, mitä ajattelit ottaa?Jokohan sitä sais ottaa illan
Mikä sovellus se on? Mäkin haaveilen tuosta 5km juoksemisesta.Onnea pyöreistä, pikkuvarpaat! Meinaatteko juhlia kovasti?
Latasin kännykkääni sovelluksen, joka lupaa että sohvaperuna kykenee 8 viikon harjoittelun jälkeen juoksemaan 5 km. Kaksi viikkoa on nyt takana, ainakin tähän asti olen onnistunut pysymään sovelluksen vauhdissa mukana, saa nähdä miten jatkossa. Ikinä elämässäni en ole kyennyt juoksemaan edes kahta kilometriä.
Niitä oli tosi monta vaihtoehtoa, valitsin tällaisen:Mikä sovellus se on? Mäkin haaveilen tuosta 5km juoksemisesta.
Onnea! Minä juoksin yritysaikana, en päässyt viiteen kilometriin enkä tule koskaan pääsemään. Lääkäri kielsi juoksemisen kokonaan, ei sovi minun ominaisuuksilleni. Ensin löystyi nilkat ja sitten polvet, oikea polvi ei tule koskaan kuntoon.Onnea pyöreistä, pikkuvarpaat! Meinaatteko juhlia kovasti?
Latasin kännykkääni sovelluksen, joka lupaa että sohvaperuna kykenee 8 viikon harjoittelun jälkeen juoksemaan 5 km. Kaksi viikkoa on nyt takana, ainakin tähän asti olen onnistunut pysymään sovelluksen vauhdissa mukana, saa nähdä miten jatkossa. Ikinä elämässäni en ole kyennyt juoksemaan edes kahta kilometriä.
Toisilla siintää jo 50v. Ei hätää!Kiitos kaikille
Juu eipä kerenny vielä silloin ottaa iltaa
Kyllä aattelin juhlistaa sopivalla porukalla ku äiti ja anoppi lupautui ottaan pienet:) on kauheeta ajatella tuota kymmentä
Tuumitaan, että onnea! Mahtava synttärilahja!View attachment 91746 kokeilin ekaa kertaa.. Huono kuva mut mitä tuumitte.. 14.tai 15 nyt
Juu mutta sitten onkin seuraaviin pyöreisiin pitkä matkaKiitos kaikille
Juu eipä kerenny vielä silloin ottaa iltaa
Kyllä aattelin juhlistaa sopivalla porukalla ku äiti ja anoppi lupautui ottaan pienet:) on kauheeta ajatella tuota kymmentä
Tuo on selkeä viiva! Mahtavaa!View attachment 91746 kokeilin ekaa kertaa.. Huono kuva mut mitä tuumitte.. 14.tai 15 nyt
Ovistesteihin en osaa ottaa kantaa, en ole koskaan tehnyt yhtään.Ovistesti kyseessä tosta jäi kp pois
Joo mut vuodet menee nopsaa liiankin nopsaa ja se kun ahistaa välillä