Pulinaketju

Kyllähän se on haikeaa, mutta hyvä juttu kuitenkin, onhan poika kohta 3v. Läheisyys ei silti muutu miksikään, poika tykkää olla sylissä tai muuten lähellä. Olen ihan tyytyväinen näin :)
 
Onnea pyöreistä, pikkuvarpaat! Meinaatteko juhlia kovasti?

Latasin kännykkääni sovelluksen, joka lupaa että sohvaperuna kykenee 8 viikon harjoittelun jälkeen juoksemaan 5 km. Kaksi viikkoa on nyt takana, ainakin tähän asti olen onnistunut pysymään sovelluksen vauhdissa mukana, saa nähdä miten jatkossa. Ikinä elämässäni en ole kyennyt juoksemaan edes kahta kilometriä. :rolleyes:
 
Onnea pyöreistä, pikkuvarpaat! Meinaatteko juhlia kovasti?

Latasin kännykkääni sovelluksen, joka lupaa että sohvaperuna kykenee 8 viikon harjoittelun jälkeen juoksemaan 5 km. Kaksi viikkoa on nyt takana, ainakin tähän asti olen onnistunut pysymään sovelluksen vauhdissa mukana, saa nähdä miten jatkossa. Ikinä elämässäni en ole kyennyt juoksemaan edes kahta kilometriä. :rolleyes:
Mikä sovellus se on? Mäkin haaveilen tuosta 5km juoksemisesta.
 
Mikä sovellus se on? Mäkin haaveilen tuosta 5km juoksemisesta.
Niitä oli tosi monta vaihtoehtoa, valitsin tällaisen:

20200713_195037.jpg


Tämä maksaa 5 €, mutta niin ne taitavat muutkin maksaa ja totesin etten jaksa vertailla kun tämä vaikutti hyvältä tämäkin.
 
Onnea pyöreistä, pikkuvarpaat! Meinaatteko juhlia kovasti?

Latasin kännykkääni sovelluksen, joka lupaa että sohvaperuna kykenee 8 viikon harjoittelun jälkeen juoksemaan 5 km. Kaksi viikkoa on nyt takana, ainakin tähän asti olen onnistunut pysymään sovelluksen vauhdissa mukana, saa nähdä miten jatkossa. Ikinä elämässäni en ole kyennyt juoksemaan edes kahta kilometriä. :rolleyes:
Onnea! Minä juoksin yritysaikana, en päässyt viiteen kilometriin enkä tule koskaan pääsemään. Lääkäri kielsi juoksemisen kokonaan, ei sovi minun ominaisuuksilleni. Ensin löystyi nilkat ja sitten polvet, oikea polvi ei tule koskaan kuntoon.
 
Onnea Pikkuvarpaat!

Täällä näyttää kaikki loksahtelevan hääjärjestelyissä paikoilleen kun itsekseen! Paikka varattu, vahingossa löydetty täydellinen 2 keittiötä, 4 jääkaappia ja teollisuus pakinlämmitin) Lihat saadaan mun vanhalta työpaikalta jonka epäilen olevan kyllä Uudenmaan paras savustamo. Kaaso leipoo taivaallista leipää ja lupasi pitää meidät leivissä (ciabattaa ja foccacciaa), ja ollaan naurettu niin helevatan paljon suunnitteluporukan kanssa tässä, että kaikki elää 100 vuotiaaksi! Stressi suli, nyt loput hankinnat vasta ensi vuoden puolella ja sanoin, että se mitä jää tekemättä /tarjoamatta/ostamatta /koristelematta- kukaan ei tiedä. Aiotaan vaan nauttia!
 
Kiitos kaikille :happy:
Juu eipä kerenny vielä silloin ottaa iltaa:grin
Kyllä aattelin juhlistaa sopivalla porukalla ku äiti ja anoppi lupautui ottaan pienet:) on kauheeta ajatella tuota kymmentä:nailbiting:
 
Takaisin
Top