Pikkuvarpaat
Piirimestaruustason postaaja
Täälä työt painaa päälle.. Pihan tekoa siinä kaikkien ohessa ja juhlien järjestelyjä.. Yks kortillinen taloon lisää antaisin mitä vain jos saisin yhden päivän ja yön olla vain tekemättä mitään... KIITOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kutkuttava tilanne siellä! Ihanaa loman aloitusta.Yksi päivä kesälomaan!
Mitä muille kuuluu?
Mä soitin mun vanhimmalla siskolle tänään ja se kertoi kuinka vanhin tyttärensä pääsee ripille tänä kesänä. Kuulemma nalkutusta sielläkin. Tytöllä on mopoauto, mutta on niin kiireinen ettei kerkeä lukea teoriakokeeseen. Sisko sanoi et oo piha täynnä mautoja ja mopoja ja jopa kevaria kans, ja saa olla kuulemma ihan purjeissa sen likan kans.Ja ettei nyt ihan jää liian leppoisa kuva, niin pakko kertoa että mulla asuu nyt kotona nalkuttava teini . NYT mä ymmärrän mitä tarkoitetaan nalkuttavalla naisella. Aina kohdatessa saan kuullla kuinka huonosti oon hoitanut sen ja tän ja tuon asian. ja miten mulla on liikaa lapsia, eläimiä ja puutarhaa. enkä ole kuulemma selvittänyt edes talon rakenteita (huom olen rakennusalan suunnittelija) ennen rakennuspäätöstä. oi elämä. yks homma kun helpottaa niin jo puskee seuraavaa labyrinttiä. kuulen etenevissä määrin suustani niitä oman äidin ärsyttäviä sanoja.."kyllä sä sitten oman lapsen kanssa ymmärrät..".
Mites teillä muilla siellä??
hommaa pari lasta vielä lisää, niin ei teininä kehtaa tuoda kavereita kotiin..Siis pitääkö mun joskus hätistellä jotain poikia täältä pois? Miten mä suojelen mun pientä tyttöä hirveitä kolleilta :D onneks tällä on kolme isoveljeä ja iskä!
hahaa! helpottaa aina kuulla muistakin! se on kyllä työntäyteistä tuo teininä oleminen, snäpissäkin menee tunteja saada ittestään kaikki 500 naamakuvaa joka aamu ja ilta.. "en mä nyt kerkee äiti imuroida, mulla kun on ihan oikeeta elämääkin ja parempaakin tekemistä. toisin kun sulla"Mä soitin mun vanhimmalla siskolle tänään ja se kertoi kuinka vanhin tyttärensä pääsee ripille tänä kesänä. Kuulemma nalkutusta sielläkin. Tytöllä on mopoauto, mutta on niin kiireinen ettei kerkeä lukea teoriakokeeseen. Sisko sanoi et oo piha täynnä mautoja ja mopoja ja jopa kevaria kans, ja saa olla kuulemma ihan purjeissa sen likan kans.
!
Varsinkin jos hommaan niitä niin että täällä on taaperoita ja teini-ikäisiä. Sit ei ainakaan kehtaa tuua :Shommaa pari lasta vielä lisää, niin ei teininä kehtaa tuoda kavereita kotiin..
nyt pidetään teille kaikki sormet ristissä!Sen siitä saa kun vanhana vielä yrittää... käytiin nt-ultrassa tänään ja pikkuinen oli muuten kunnossa kaikin puolin, mutta niskaturvotusta on paljon. Ensi viikolla aletaan selvittelemään, mistä mahtaa johtua, mutta menee todennäköisesti useampi viikko, ennen kuin kaikki tulokset on valmiina. Päätin nyt kuitenkin ottaa ihan rauhallisesti ja optimistisesti nämä uutiset, sillä eihän tässä vielä ole mitään menetetty vaikka riskillä toki mennään.
Kiitos! Olen myös kuullut näitä onnellisesti päättyneitä tarinoita, toivottavasti osuu meidänkin kohdalle.nyt pidetään teille kaikki sormet ristissä!
Ei tosiaan mitään menetetty vielä, kaikki voi olla ihan priimasti!
Mulla on yks tuttu jonka lapsella oli paljon turvotusta rakenneultrassa ja lääkäri puhui jo keskeytyksestä, muttei lopulta mitään vikaa ollut lapsessa, se on kuitenkin ihan todennäköistä sekin vaihtoehto.
Tsemppiä
Ihana kun teillä toimii niin mutkatta!Kesälomasta ei tietookaan täällä... Mut tuota kyllä net meillä ainakin kehtaa tuoda kavereita ja tyttö ja poika kavereita vaikka kaiken ikäsi löytyy.... Teinit on teinejä hetken mutta nalkutus ja sopimaton käytös ja puheet net ei kuulu teineillekkään.. Toki kaikilla on huonojakin päiviä mutta jos se on joka päivästä niin joku raja on vedettävä ja siis tämähän on vain mun mielipide... Meillä mennää vanhempien säännöillä tykkäsivät tai ei
Kiitos, ja ihana kuulla että lapsi syntyi terveenä. Onneksi mulla on joka tapauksessa loppuviikko vapaata, katsellaan sitten jaksamista uudelleen.Sormet ristissä kainaloita myöten!
Yhdellä kaverilla oli viimeisessä raskaudessa sikiöllä yli 7 cm turvotus ja saivat arvion, että 50 % todennäköisyydellä lapsi on vaikeasti vammainen. NIPT antoi kuitenkin terveen paperit ja kuukauden päästä turvotus oli hävinnyt kokonaan, ja lapsi oli lopulta täysin terve. Koko raskauden ajan kuitenkin seurattiin tarkemmin tuon NT-ultran turvotuksen takia. Kaveri oli kyllä ennen NIPTin tulosten saamista tuon pari viikkoa saikulla ja aivan hajalla kun pelkäsi sikiön puolesta. Eli jos tuntuu, että ei jaksa, voi tässä kohtaa hakea myös saikkua.
Toivottavasti teilläkin tuo osoittautuu vääräksi hälytykseksi.
Kiitos hurjan paljon, twisted!Suski: 7cm vai 7mm?
Mulla kans vanhimman siskon nuorimmalla oli 5mm turvotus ja silloin ei ollut niptiä joten kävivät lapsivesipunktion, jossa selvisi että tyttö on täysin terve. Toivon ja rukoilen teille ihan samaa