Pulinaketju

Kuva vielä <3

Liitteet

• IMG_20200606_124634.jpg
    IMG_20200606_124634.jpg
    43.3 KB · Katsottu: 229
Jee Peppipupu!! Ihan mahtavaa!! :Heartred

Täällä tuhisee "pieni" neitokainen tissillä vihdoin! Eilen illalla 23.57 syntyi. 4420g ja 52cm sekä 38cm pipo oli tällä Justiinalla mittaa :D hyvä ettei kaulin kädessä syntynyt. Pitää vissiin olla massaa että pärjää kolmen veljen kanssa :D

Synnytys oli raju, käynnistys teki osansa ja vauva tuli väärässä tarjonnassa mutta käänsi päätä sitten ihan viime metreillä.
Paljon onnea <3

Roosa -neiti 4 vuotta :Heartred
Kauniin värinen! En ole yhtään kissaihmisiä, mutta tämä tai punakirjava olisi valintani, jos meille tulisi kissa. :) voin olla varma, ettei tule. Mies on niin allerginen, että ei pysty olla eläintaloudessa puolta tuntia pidempään ja lääkitykselläkin maksimissaan tunnin.

Nyt siitepölyaikaan mies pystyy ulkoilla viidestä minuutista varttiin, kun on kaikki lääkkeet käytössä.

Yölento: mulla oli pitkään ihan sama tilanne allergioiden kanssa. Kävin viisi vuotta sitten koivun siedätyksessä ja raskauduin, niillä läksi leijonaosa allergioista. Sun miestä on tosin hieman hankala saada raskaaksi...:woot::wink

Yölento: mulla oli pitkään ihan sama tilanne allergioiden kanssa. Kävin viisi vuotta sitten koivun siedätyksessä ja raskauduin, niillä läksi leijonaosa allergioista. Sun miestä on tosin hieman hankala saada raskaaksi...:woot::wink
Siedätyksestä on ollut puhe, mutta siitepölyt vain on huono asia. Minulla on ollut eläimiä ihan riittävästi yhden elämän ajalle, en tarvitse yhtään enempää.

Seniorit, mitä kuuluu? <3

Meille kuuluu vesileikkejä ja mummu on ollut auttamassa lapsenhoidossa, kun ei vielä päiväkotiin ole viety. Mummukin lähinnä ulkoiluttaa ja palauttaa sitten nälkäisenä kotiin.

Lomaa odotellessa, kolme työpäivää jäljellä.

Odottelen ensi viikolla olevaa nt-ultraa. Toivottavasti sieltä tulee hyviä uutisia ja päästään sitten juhannuksen viettoon, jolloin on muutama päivä vapaata. Muuta lomaa ei tälle kesälle ole kertynytkään, kun vaihdoin alkuvuodesta työpaikkaa. Päivä kerrallaan tässä mennään, mutta toiveikkaana. :happy:

Odottelen ensi viikolla olevaa nt-ultraa. Toivottavasti sieltä tulee hyviä uutisia ja päästään sitten juhannuksen viettoon, jolloin on muutama päivä vapaata. Muuta lomaa ei tälle kesälle ole kertynytkään, kun vaihdoin alkuvuodesta työpaikkaa. Päivä kerrallaan tässä mennään, mutta toiveikkaana. :happy:
Ihana, että nt-ultra on jo ensi viikolla. Sen jälkeen voi olla helpompi hengittää.

Meillä juhlitaan ensiviikolla jo 1-v synttäreitä. Kevät on ollut tosi kiireistä vaikka Koronan takia ollaan oltu yli 3kk ulkonaliikkumiskiellossa, se loppui vasta eilen.
Mummun pienikin on jo 2,5kk vanha ja kasvaa hirvittävää kyytiä.
Poika jo kävelee kovaa vauhtia ja joitain sanoja tulee kaikilla kolmella kielellä, eli Suomi, englanti ja turkki.
Käyn täällä aina seurailemassa mutta harvoin kerkeää vastailemaan.
Nyt näyttää siltä että tänä vuonna ei Suomeen päästä, niin kovat olisi karanteeni säännöt takaisin tullessa. Eli pääsen tosiaan näkemään tyttären tytön vasta joskus ensivuonna ensimmäisen kerran, ikäväkyllä

Meillä juhlitaan ensiviikolla jo 1-v synttäreitä. Kevät on ollut tosi kiireistä vaikka Koronan takia ollaan oltu yli 3kk ulkonaliikkumiskiellossa, se loppui vasta eilen.
Mummun pienikin on jo 2,5kk vanha ja kasvaa hirvittävää kyytiä.
Poika jo kävelee kovaa vauhtia ja joitain sanoja tulee kaikilla kolmella kielellä, eli Suomi, englanti ja turkki.
Käyn täällä aina seurailemassa mutta harvoin kerkeää vastailemaan.
Nyt näyttää siltä että tänä vuonna ei Suomeen päästä, niin kovat olisi karanteeni säännöt takaisin tullessa. Eli pääsen tosiaan näkemään tyttären tytön vasta joskus ensivuonna ensimmäisen kerran, ikäväkyllä
Teille kyllä korona kolahtaa kovasti! Toivottavasti rajoituksia puretaan niin, että ehdit kuitenkin lapsenlapsen vauvana tavata. Onneksi kuvat kulkevat.

Lomaa odotellessa täälläkin mennään. On kyllä ollut vähän ikävää, kun ei isovanhempia olla päästy tapaamaan. Minun isäni on kyllä pari kertaa käynyt meillä ulkohommissa, ja itse kävin heidän luonaan kertaalleen, mutta poikaa eivät ole sen kummemmin nähneet. Kyllä tässä varmaan uskaltaisi jo ulkotapaamisia järjestää :)

Poika on ollut nyt muutaman viikon päiväkodissa ja olen saanut työrauhan kotona. Jatkan etätöitä syksyyn asti. On varmaan melkoinen kulttuurishokki palata normaaliin toimistotyörytmiin sitten syksyllä :woot: Saa nähdä, mihin tämä koronatilanne vielä menee, toivon vaan, ettei pahenisi. Onneksi on saatu olla terveinä kaikki :)

Syksyä tässä kyllä sinällään jo odottelen, en ole lainkaan kesäihminen, ja ahdistun liiasta valosta. Onneksi on paksuja verhoja, joilla saa makuuhuoneen pimeäksi, en saisi muuten nukuttua kunnolla.

Takaisin