Pulinaketju

Täällä rakenneultra ohi ja kaikki hyvin. Poika tulossa. :Heartblue
Silmät kyllä kostui siinä pikkuista katsoessa. Nyt tässä pikkuisen jo helpotti pahin jännitys.

Ehkä tästä onnellinen loppu saadaan! Tai oikeastaan suuren seikkailun alku.

Toki muhun jo iski minikauhu, että enhän mä tiedä pikkupojista mitään :dontknow:angel5

Helena meillä on viis yhteistä ja mulla 2 omaa ja miehellä 1....nyt ensimmäisen kerran nään ku mies tavallaan luovuttaa... Tää on sille kova paikka

Toki muhun jo iski minikauhu, että enhän mä tiedä pikkupojista mitään :dontknow:angel5

Muistan että oli samat ajatukset itselläni, kun esikoinen syntyi ja oli poika. Sitten tuli vielä toinenkin poika. Ja hyvin olen osannut olla pojille äiti, vaikka itse en ole ollenkaan poikamainen. Itse asiassa on ollut todella mielenkiintoista päästä sisälle poikien maailmaan omien lasten kautta. Ja näin oman kokemuksen perusteella pojat ovat paljon helpompia kuin tytöt...

Ihania ultrakuulumisia kyllä!

Silmät kyllä kostui siinä pikkuista katsoessa. Nyt tässä pikkuisen jo helpotti pahin jännitys.

Mulla on kolme poikaa ja nyt tulee tyttö. Pojat on mun mielestä helpompia millä aloittaa. :Heartred

Edit: Onnea hyvistä ultrakuulumisista <3

Hirmu isosti onnea!

Minä harjoittelin tyttärillä, tämä poika on selvästi helpompi! Jos tämä olisi ainokainen, en kyllä haastavasta vanhemmuudesta tietäisi mitään.

Meillä tytöt on paljon helpompia kuin poika. Johtunee ADHDsta. Esikoistyttö on ollut aina lempeä luonteeltaan. Kuopus on tulinen, mutta tullaan silti hyvin toimeen.

Hyvin se kirahvi menee! Onnea ihanista ultrakuulumisista <3

Minähän olin koko ikäni ajatellut, että haluan ilman muuta olla tytön äiti, koska olen itse tytär, enkä etukäteen tiennyt poikalapsista mitään, mutta äiti-tytär-suhteesta oli kokemusta! Todella ohikiitävän hetken olin ihan kauhuissani rakenneultrassa, kun saatiin tietää, että poika on tulossa. Osaanko, mitä ihmettä niiden kanssa pitää tehdä, apua?! Se tunne hävisi kuitenkin sekunnissa, ja nyt en vaihtaisi pojan äitinä olemista mihinkään, en edes niitä huonoja hetkiä. Pojan äitinä oleminen on ihanaa! Varmasti sitä olisi tytönkin äitinä oleminen, mutta en pysty enää kuvittelemaan itseäni tytön äidiksi.

Jonkin verran kyllä olen itse vähän semmoinen poikamainen ollut aina, kakarana kiipeillyt puissa ja ollut vähän rämäpää, ja tekniset asiat on aina kiinnostaneet ehkä enemmän kuin "barbileikit", vaikka niitäkin kyllä leikin, ei siinä mitään. Puukot, vasarat, sahat, porakoneet ja maali- ja liisterisudit pysyy käsissä yhtä lailla kuin neulepuikotkin. Mutta totta kai tässä pojan äitinä olossa on omat haasteensakin, kun joutuu ottamaan selvää kaikenlaisista jutuista, jotka poikiin liittyy, alkaen vaikka nyt esinahka-asioista, joihin kai pitäisi ruveta kiinnittämään huomiota jo tuossa 3 vuoden iässä. Voi siis olla, että "joudun" nekin itse opettamaan pojalle, isänsä kun ei hoida iltasuihkuja ja muita pesuja kuin joskus todella harvoin. Siinä se menee sitten samalla kun hoidan iltahommat. Mutta en koe sitä enää mitenkään hankalaksi enää.

Jotenkin tosiaan tuntuu, että pojat ovat aika suoraviivaisia jo pienestä pitäen. Tietysti kun ei tytöistä ole kokemusta, niin vaikea verrata. Saa nähdä, miten elo sitten sujuu kun poika kasvaa, muuttuuko mikään. Onhan se aika ihanaa, kun poika on vielä äidin poika, ehkä sekin muuttuu sitten aikanaan kun ikää tulee pojalle lisää. Olen kyllä hoitanut poikaa paljon enemmän kuin isänsä, voi siinäkin olla syy siihen, miksi poika on minun perääni niin paljon.

Ihanaa lukea teidän poika kokemuksista! En ollut aktiivisesti ajatellut sukupuoliasiaa kun toivoin vain että raskaus jatkuisi. Nyt huomaan tosin että olin ihan huomaamatta pohtinut vain tyttöjen nimiä....pitää muuttaa nyt kurssi toiseen suuntaan :-)

Meillä on kyllä kaikki ollu niin tasa paksuja ettei voi sanoa kummat ollu helpompia ja kaikki on nukkuneet jos ovat terveinä olleet... Nyt kun kahtoo noita teinejä niin sama homma jatkuu joskus jotain nupistaan mut aika vähän... Välistä tuntuu hölmöltä kun jotku puhuu että tulee ihan hulluksi teinien kaa ja varsinkin poikienkaa ihteä rupiaa naurattaa et onko meijän muksussa jokin vika kun eivät ne tee tollasta:grin:grin

Miehen perheessä on kolme poikaa. Anoppi aina toivoi tyttöä ja oli päättänyt laittaa nimeksi Johanna. Luovutti kolmannen pojan jälkeen. Totesi, että pojilla niitä tyttöjä saa :grin Nyt on kolme miniää ja meidän kaks tyttöä. Miehen toinen veli ilmoitti juuri, että poika tulossa lokakuussa. Toisella veljellä kaksi poikaa. Appiukolla vain veljiä, joista toisella poika, jolla kolme poikaa. Tytöt aika vähissä :hilarious:

Ihan valtavasti onnea! :Heartbigred Varmasti loppuraskauskin sujuu hyvin. :love7

Onnea, ihana uutinen ❤️❤️❤️
Mulla itse asiassa sama juttu, pikkupoika tulossa ja ihan hirvittää kun niin olen tottunut tähän tyttären äitinä oloon

Montako kummilasta teillä on? Meille tämä on neljäs. Muut kummilapset 12v, 9v ja 4v. Mun siskolla on hurjat 8 :wideyed: Sanoi, ettei meinaa pysyä perässä :grin
Minulla on viisi kummilasta, 26, 22, 14, 13 ja 6v. En ole ihan maailman paras kummi, mutta ikävä kyllä lähes kaikille paras (eli ainoa). Parhaani yritän ja tuskin siitä traumoja on tullut.

Meillä poika on lapsista rauhallisin. Tyttöjen kanssa on ollut tahtojen taistoa ja valtavia tunnemyrskyjä. Poika sanoo joskus pontevasti, mutta kun minä tahdon! Ja minä vastaan, että kaikkea saa haluta, ei se haittaa. Nyt tehdään kuitenkin toisin.

Kiitos kaikille on onnitteluista vielä.

Onko teillä vauvan aktiivisuus vatsassa korreloinut luonteeseen? Tämä tyyppi pistää jumpaksi heti kun olen vähänkin paikallani. :smiley-bounce012:dance008

Takaisin