Mistäs sitä tietää, kuka noissa lasketun ajan ryhmissä kirjoittelee.Mut heiiii!! Mitä ihmettä! Olen pettynyt! Miks Tuksu ei kirjottele täällä
https://www.seiska.fi/Uutiset/Totta...kauden-Seiskalle-Saan-vauvan-syksylla/1150691
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mistäs sitä tietää, kuka noissa lasketun ajan ryhmissä kirjoittelee.Mut heiiii!! Mitä ihmettä! Olen pettynyt! Miks Tuksu ei kirjottele täällä
https://www.seiska.fi/Uutiset/Totta...kauden-Seiskalle-Saan-vauvan-syksylla/1150691
Heh joo ei mut 41v kuuluis tänneMistäs sitä tietää, kuka noissa lasketun ajan ryhmissä kirjoittelee.
No hei, munkin ikä alkaa kohta nelosella ja oon ylpeä, että oon päässyt tähän (ja tänne foorumille) asti!Heh joo ei mut 41v kuuluis tänne
No niimpä mä kans mietin eilen että mä olen saanu lapsettomuustuomion ikuisuus sitten. Mut tässä menkat vielä pyörii (tai pyöri) pian 44v ja lapsikin tuli vielä pari vuotta sitten. Toisaalta pitää olla superkiitollinen vaikkei se sitä poista että lopunalku ahistaaNo hei, munkin ikä alkaa kohta nelosella ja oon ylpeä, että oon päässyt tähän (ja tänne foorumille) asti!
Onkos jollain synttärit ennen mua vielä tulevina päivinä?
Hah no kiitos. Mietin et mun on sama hangata noi hamstraamani pois. Huomaa että siitä on tullu jo niin tapa ettei osaa aamuveskissä käydä oikein tekemättäTervetuloa takaisin HH. Mukava kuulla, että menee paremmin. Ja onnea uudesta suhteesta. Oot kyllä reipas, kun jaksat alkaa vielä alusta. Mulla ei voimat riittäisi. No vitsi vitsi. Laiska vaan olen.
Ja ehdottomasti laitat tikun kuvia. Kivahan niitä on aina ihmetellä Sharmander.
Ei ole mitään kuulunut. Mies odottelee yhteydenottoa asian suhteen. Mutta kiirettä ei pidetä, koska syöpähoidot on tärkeimmät. Nyt takana 12 päivää hoitoa.Mikäs siellä Helenalla tilanne niiden siittiöiden kanssa. Onko kukaan niiden löytämisestä jo puhunut? Mitään suunnitelmia?
No hyvä kuitenkin, että asiat etenemässä hiljalleen. Jos se vaikka vaatii jotain pidempää lääkitystä, niin olisi jo hyvä aloittaa, että pääsette eteenpäin. Mutta tietysti syöpähoidot tulee ensimmäisenä tärkeysjärjestyksessä, sehän on selvä. Elättelen kyllä toiveita, että siittiöt saattaisivat palata.Ei ole mitään kuulunut. Mies odottelee yhteydenottoa asian suhteen. Mutta kiirettä ei pidetä, koska syöpähoidot on tärkeimmät. Nyt takana 12 päivää hoitoa.
Neurolle uusi aika toukokuussa pään tutkimiseksi.
No kyllä. Ja kuten itse jo totesit, sinut on tuomittu ennenkin. Yhden kunnon munan se vaan vaatii. En minä vieläkään sinun osalta löisi vetoa tärpittömyydestä. Ja meitä on monia suhteellisen munattomia täällä, tai ainakin minä.Hah no kiitos. Mietin et mun on sama hangata noi hamstraamani pois. Huomaa että siitä on tullu jo niin tapa ettei osaa aamuveskissä käydä oikein tekemättä
Kyllähän mun miestäkin asia vaivaa, mutta hän on todella väsynyt ja stressaantunut. Olen antanut hänen olla nyt muutenkin rauhassa, etten esimerkiksi lähentele ollenkaan. Mennään hänen tahdilla. Hän sanoi, että halut ovat tosi heikot, mutta sanoi, etteivät ne ole vähentyneet hoitojen alettua.No hyvä kuitenkin, että asiat etenemässä hiljalleen. Jos se vaikka vaatii jotain pidempää lääkitystä, niin olisi jo hyvä aloittaa, että pääsette eteenpäin. Mutta tietysti syöpähoidot tulee ensimmäisenä tärkeysjärjestyksessä, sehän on selvä. Elättelen kyllä toiveita, että siittiöt saattaisivat palata.
Joo on teillä olemista nyt kerrakseen. Ja onneksi teillä on vielä iän puolesta aikaa. Mutta hurjaa kyytiä aika juoksee, kun neljäkymmentä täyttää. Ainakin minusta tuntuu niin, että vauhti vaan kiihtyy.Kyllähän mun miestäkin asia vaivaa, mutta hän on todella väsynyt ja stressaantunut. Olen antanut hänen olla nyt muutenkin rauhassa, etten esimerkiksi lähentele ollenkaan. Mennään hänen tahdilla. Hän sanoi, että halut ovat tosi heikot, mutta sanoi, etteivät ne ole vähentyneet hoitojen alettua.
On tää kyllä aikamoista. Korona, syöpä, kaikki kotona ja yrittää valvoa lasten tekemiset ja omat oppilaat
Niiettä....? Onkohan ihan luomusti tärpännyt tuo raskaus??
No niinpä. Tuo naisen ikä kyllä lohduttaa. Melkein ysikymppinen tekee tiineeksi. Eihän meillä ole siis hätää. Eiku.Niiettä....? Onkohan ihan luomusti tärpännyt tuo raskaus??