Pulinaketju

Uuh, päätä särkee. Särki jo eilen. Jaksaisiko vielä tän työpäivän ja sitte ansaitulle vapaalle.

Tämä :smiley-ashamed008
Although your estrogen level drops in menopause, it swings up and down during perimenopause. That’s why your menstrual cycles become so erratic. When your estrogen level is high, abdominal cramps — along with symptoms like heavy periods and tender breasts — are common.

No hei, munkin ikä alkaa kohta nelosella :woot: ja oon ylpeä, että oon päässyt tähän (ja tänne foorumille:grin) asti!

Onkos jollain synttärit ennen mua vielä tulevina päivinä?
No niimpä <3 mä kans mietin eilen että mä olen saanu lapsettomuustuomion ikuisuus sitten. Mut tässä menkat vielä pyörii (tai pyöri) pian 44v ja lapsikin tuli vielä pari vuotta sitten. Toisaalta pitää olla superkiitollinen vaikkei se sitä poista että lopunalku ahistaa :smiley-ashamed008

Tässä muuten se vikan epäherkän ovistikun viiva hetki ennen kun kerrottiin ettei solun solua ole enää munasarjoissa. Jäi laittamatta sillon. Muita tikkuja en jaksanu tuhlailla. Jossain on kuva viime kierrosta, sama viiva ja digi hymiö :)
815648B0-4E39-40CC-ABDF-7411F70ABC88.jpeg

muok tässä tän aamun. Teinpähän teidän iloksi :laughing001
542F1E91-BCF7-44E9-9067-BF484D40FC43.jpeg
joo sori. En laita näitä enää :greet015:angelic:

Tervetuloa takaisin HH. Mukava kuulla, että menee paremmin. Ja onnea uudesta suhteesta. Oot kyllä reipas, kun jaksat alkaa vielä alusta. Mulla ei voimat riittäisi. No vitsi vitsi. Laiska vaan olen.

Ja ehdottomasti laitat tikun kuvia. Kivahan niitä on aina ihmetellä Sharmander.

Tervetuloa takaisin HH. Mukava kuulla, että menee paremmin. Ja onnea uudesta suhteesta. Oot kyllä reipas, kun jaksat alkaa vielä alusta. Mulla ei voimat riittäisi. No vitsi vitsi. Laiska vaan olen.

Ja ehdottomasti laitat tikun kuvia. Kivahan niitä on aina ihmetellä Sharmander.
Hah no kiitos. Mietin et mun on sama hangata noi hamstraamani pois. Huomaa että siitä on tullu jo niin tapa ettei osaa aamuveskissä käydä oikein tekemättä :sorry:

Ei ole mitään kuulunut. Mies odottelee yhteydenottoa asian suhteen. Mutta kiirettä ei pidetä, koska syöpähoidot on tärkeimmät. Nyt takana 12 päivää hoitoa.
Neurolle uusi aika toukokuussa pään tutkimiseksi.
No hyvä kuitenkin, että asiat etenemässä hiljalleen. Jos se vaikka vaatii jotain pidempää lääkitystä, niin olisi jo hyvä aloittaa, että pääsette eteenpäin. Mutta tietysti syöpähoidot tulee ensimmäisenä tärkeysjärjestyksessä, sehän on selvä. Elättelen kyllä toiveita, että siittiöt saattaisivat palata.

Hah no kiitos. Mietin et mun on sama hangata noi hamstraamani pois. Huomaa että siitä on tullu jo niin tapa ettei osaa aamuveskissä käydä oikein tekemättä :sorry:
No kyllä. Ja kuten itse jo totesit, sinut on tuomittu ennenkin. Yhden kunnon munan se vaan vaatii. En minä vieläkään sinun osalta löisi vetoa tärpittömyydestä. Ja meitä on monia suhteellisen munattomia täällä, tai ainakin minä.

Noita tikkuja pohdin, että nyt kun ei näkynyt munia sulla, niin miksi lh ei ole koko aikaa plussa?

No hyvä kuitenkin, että asiat etenemässä hiljalleen. Jos se vaikka vaatii jotain pidempää lääkitystä, niin olisi jo hyvä aloittaa, että pääsette eteenpäin. Mutta tietysti syöpähoidot tulee ensimmäisenä tärkeysjärjestyksessä, sehän on selvä. Elättelen kyllä toiveita, että siittiöt saattaisivat palata.
Kyllähän mun miestäkin asia vaivaa, mutta hän on todella väsynyt ja stressaantunut. Olen antanut hänen olla nyt muutenkin rauhassa, etten esimerkiksi lähentele ollenkaan. Mennään hänen tahdilla. Hän sanoi, että halut ovat tosi heikot, mutta sanoi, etteivät ne ole vähentyneet hoitojen alettua.

On tää kyllä aikamoista. Korona, syöpä, kaikki kotona ja yrittää valvoa lasten tekemiset ja omat oppilaat :sour:

Kyllähän mun miestäkin asia vaivaa, mutta hän on todella väsynyt ja stressaantunut. Olen antanut hänen olla nyt muutenkin rauhassa, etten esimerkiksi lähentele ollenkaan. Mennään hänen tahdilla. Hän sanoi, että halut ovat tosi heikot, mutta sanoi, etteivät ne ole vähentyneet hoitojen alettua.

On tää kyllä aikamoista. Korona, syöpä, kaikki kotona ja yrittää valvoa lasten tekemiset ja omat oppilaat :sour:
Joo on teillä olemista nyt kerrakseen. Ja onneksi teillä on vielä iän puolesta aikaa. Mutta hurjaa kyytiä aika juoksee, kun neljäkymmentä täyttää. Ainakin minusta tuntuu niin, että vauhti vaan kiihtyy.

Eipä tuossa, moni nainen tekee lapsen ihan ilman miestäkin, veikkaan että tuo Bernie, 89, ei itsekään usko olevansa kamalan pitkään lapsensa elämässä mukana ja liikkeelle on lähdetty alunperinkin sillä asenteella että äiti kasvattaa. Ja eiköhän 44-vuotias saa hyvin lapsen yksinkin kasvatettua, kun ei rahastakaan ole pulaa.

Takaisin