Pulinaketju

Varmaan ainakin mun tapauksessa on. Ei varmaan esim pco ongelmaisten kellä ongelma on johtofollin valikoitumisessa, heillähän ovis voi olla vaikka kp50 ja silti raskaus. Veikkaan et nää aikaiset tai supermyöhäiset on kuraa. Tosin näkyy olevan nuo kp14 ovisplussasta tulleetkin, eipä siinä. Onhan tässä ollu hyviäkin kiertoja joten miks mikää muuttuis
Jep. Jatketaan tahkoamista. Tulee niitä välillä hyviäkin kierroksia, niitä kohti.

Hei kysymys :confused004:confused004:confused004:confused004!!!
Käyttääkö täällä kukaan liukkareita?? Haittaa, hyötyä? Meillä ei oo ollu käytössä kuin aikoinaan alkuraskaudessa ja ihan synnytyksen jälkeen ajoittain kun oli kuivuutta. Mut entäs nyt!? Toki ongelmahan on tässä jo ylipäätään päällä joka ei liukkareilla pahene ja jos on hedelmällistä nii liukkareita ei kai kaipaa mutta... enivei!?

Hei kysymys :confused004:confused004:confused004:confused004!!!
Käyttääkö täällä kukaan liukkareita?? Haittaa, hyötyä? Meillä ei oo ollu käytössä kuin aikoinaan alkuraskaudessa ja ihan synnytyksen jälkeen ajoittain kun oli kuivuutta. Mut entäs nyt!? Toki ongelmahan on tässä jo ylipäätään päällä joka ei liukkareilla pahene ja jos on hedelmällistä nii liukkareita ei kai kaipaa mutta... enivei!?
En käytä, mutta muistelen lukeneeni joskus, että niissäkin on eroja. Valitse sellainen, mikä ei haittaa lisääntymistä.

En käytä, mutta muistelen lukeneeni joskus, että niissäkin on eroja. Valitse sellainen, mikä ei haittaa lisääntymistä.
Joo löysin vähän puolesta ja vastaan. Oon aina ajatellu että kaikki ylimääräinen on vähän huonoa. Prkele kun tämmöstäkin pitää. Olo on ihan kuin kädettömällä, joutuu ihme apuvälineitä käyttämään :sorry:

Joo löysin vähän puolesta ja vastaan. Oon aina ajatellu että kaikki ylimääräinen on vähän huonoa. Prkele kun tämmöstäkin pitää. Olo on ihan kuin kädettömällä, joutuu ihme apuvälineitä käyttämään :sorry:
Kaikki apuvälineet on sallittuja. Sylki on sitten ehdoton nou nou.

Täällä oli musta aika tyhjentävä selvitys, toki ihan tutua asiaa mut silti. Esim tästä iästä milloin nää temppuilut alkaa
https://www.vaestoliitto.fi/parisuhde/perhehaaveet/laakarilta/?x4385677=4876356
Mielenkiintoista tekstiä. Minä taas täältä migreenimaasta mietin, että jos äidin kuukautiset loppuivat siinä noin 58- vuotiaana ja hän tupakoi koko aikuisikänsä, niin joudunko minä odotella jopa 60-vuotiaaksi, että migreeni loppuu. Auttaskohan, jos aloitan tupakoinnin heti?

Kuopus tänään kaihoisasti silmitteli tissejä ja haikaili tissimaidon perään, vaikka imetyksen lopettamisesta on jo kaksi vuotta. Minä sitten kerroin taas, että ei siellä maitoa ole, kun minulla ei enää ole vauvaa. Poika ilmoitti, että hän haluaa sitten pikkusiskon!

En oo käyttänyt liukkaria, mut kun söin helokkiöljykapseleita niin kyllä oli kosteeta. Lopetin, kun
oli liian kosteeta :hilarious:

Oli ihana saada kollegoiden kuullen ensimmäisenä opena aamukokouksessa livekaistalla kehuja
etäopetuksen aikana antamastani tuesta oppilaille, kun apulaisrehtori luki palautteita ääneen.
Muutama muukin ope sai kehut. Sen avulla olen porskuttanut koko päivän. Ihan jatkuvasti poden
riittämättömyyttä, vaikka painan töitä otsa hiessä..

En oo käyttänyt liukkaria, mut kun söin helokkiöljykapseleita niin kyllä oli kosteeta. Lopetin, kun
oli liian kosteeta :hilarious:
Mä yritin syödä näitä kans purkillisen, vielä on jämät pohjalla. Ei vaikuttanu siihen mutta saan niistä allergisen kohtauksen :hungover: en uskonu ennenkuin sama pahoinvointi pyörrytys kuumotuskohtaus toistui n pari tuntia aina pillereiden jälkeen :wtf:

Moikka pitkästä aikaa tänne!

Teki mieli tulla vähän haistelemaan miten täällä voidaan. Ite oon voinut aika vaihtelevasti viimeisen puolen vuoden ajan, mutta nyt alkaa olla jo tasaisempaa. Mulla on ihan uunituore uusi parisuhde, löysin kuin löysinkin sen sieluntoverini, elämänmittaisen etsinnän jälkeen :love7 Tai siltä tuntuu... että tätä ihmistä olen etsinyt koko elämäni. Ja tunne on molemmilla sama. Ei olla kyllä vielä jälkikasvusta keskusteltu vakavissamme... miehellä on kolme lasta, ja mulla nää neljä. Sen verran puhuttiin, että kerroin olleeni jo puolitoista vuotta täysin ilman ehkäisyä, ja ollaan sinut tän ylimaallisen valtavan raskautumisen riskin kanssa :laughing025Eli ehkäisy ei ole käytössä. Mies sanoi, että hän oli ajatellut että hänen lapsilukunsa on täynnä, mutta lisäsi että "voithan sä yrittää suostutella." Sehän ei siis ole jyrkkä "ei"!! :dance008 Mulla kyllä sydämessäni edelleen se haikea toive vielä yhdestä... mutta ehkä siitä ei tarvitse olla huolissaan. Ihan kohta täytän 49. Ja tää suhde on vielä niin kovin alussa. Toisaalta en oo kyllä missään vaiheessa lopettanut DHEA:n enkä ubikinonin käyttöä. Että eihän sitä ikinä tiedä! Ja nyt mittailen jo aamulämpöjä, tässä dpo9 kieppeillä ollaan...:laughing001

Ehkä jään taas varovasti hengailemaan tänne... :happy118

Eikös huippua tässä koronassa ole ennustettu vasta kesälle? Luulen että asioiden normalisoituminen vie pitkälle syksyyn ja rajoituksia tulee vielä lisää.
Jotenkin hurjaa oli lukea Iltasanomista että tuohon Laakson sairaalaan ja myös Malmille on tuotu jo kylmäkontteja vainajia varten (tosin nyt myös hautajaiset itsessään siirtyvät kunnon kokoontumiskielto) ... Sitä vain toivoo että virus hellittäisi yhtä nopeaan kuin lähti leviämäänkin. Tosin olen aina vain sitä mieltä että täällä turhan pitkään katseltiin tilannetta ennen rajoituksia
Toukokuun puoleenväliin on huippua ennustettu. Täytän silloin 40..

@Hento Haave tervetuloa takaaaasi :smiley-bounce013
Onko sulla vielä mitään kränää kierroissa tms?

@Peppipupu hieno juttu :)
Mun kierto on lyhentynyt parilla päivällä, mut on hyvin tarkalleen ollut nyt 26 päivää jo pitemmän aikaa. Ovulaatiota en enää tunne, joten ehkä ei oo enää munasoluja. Mut hulvattomat halut sekä limaa tulee ovista ja ikkunoista. Menkat on aika normaalit, kestää 3-4 päivää. Mut en varmaan kyl enää ovuloi. Jos se joskus tapahtuu niin se on kyl sit ihme.

Mun kierto on lyhentynyt parilla päivällä, mut on hyvin tarkalleen ollut nyt 26 päivää jo pitemmän aikaa. Ovulaatiota en enää tunne, joten ehkä ei oo enää munasoluja. Mut hulvattomat halut sekä limaa tulee ovista ja ikkunoista. Menkat on aika normaalit, kestää 3-4 päivää. Mut en varmaan kyl enää ovuloi. Jos se joskus tapahtuu niin se on kyl sit ihme.
No luulis että jotain tapahtuu kun noin säännöllistä :eek::rolleyes: toki varmaan solujen laatu ja moni muu seikka alkaa muuttua. Mut kuulostaa kadehdittavalle!!

Mut heiiii!! Mitä ihmettä! Olen pettynyt! Miks Tuksu ei kirjottele täällä :eek::laughing001
https://www.seiska.fi/Uutiset/Totta...kauden-Seiskalle-Saan-vauvan-syksylla/1150691

Takaisin