Moikka pitkästä aikaa tänne!
Teki mieli tulla vähän haistelemaan miten täällä voidaan. Ite oon voinut aika vaihtelevasti viimeisen puolen vuoden ajan, mutta nyt alkaa olla jo tasaisempaa. Mulla on ihan uunituore uusi parisuhde, löysin kuin löysinkin sen sieluntoverini, elämänmittaisen etsinnän jälkeen
Tai siltä tuntuu... että tätä ihmistä olen etsinyt koko elämäni. Ja tunne on molemmilla sama. Ei olla kyllä vielä jälkikasvusta keskusteltu vakavissamme... miehellä on kolme lasta, ja mulla nää neljä. Sen verran puhuttiin, että kerroin olleeni jo puolitoista vuotta täysin ilman ehkäisyä, ja ollaan sinut tän ylimaallisen valtavan raskautumisen riskin kanssa
Eli ehkäisy ei ole käytössä. Mies sanoi, että hän oli ajatellut että hänen lapsilukunsa on täynnä, mutta lisäsi että "voithan sä yrittää suostutella." Sehän ei siis ole jyrkkä "ei"!!
Mulla kyllä sydämessäni edelleen se haikea toive vielä yhdestä... mutta ehkä siitä ei tarvitse olla huolissaan. Ihan kohta täytän 49. Ja tää suhde on vielä niin kovin alussa. Toisaalta en oo kyllä missään vaiheessa lopettanut DHEA:n enkä ubikinonin käyttöä. Että eihän sitä ikinä tiedä! Ja nyt mittailen jo aamulämpöjä, tässä dpo9 kieppeillä ollaan...
Ehkä jään taas varovasti hengailemaan tänne...