Sharmander
Asioista perillä oleva
@Vastavirran akka tänään olis tiistai :angelic:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä tein paljon fetaa ja halloumia, välillä viiliä vuohenmaidosta. Mähän laitoin viimeisenkin lypsykin umpeen ennen vauvan syntymää, koska mulla ei ole ketään lypsy "lomittajaa." nyt taas sormet syyhyäis.. Yritän kesän olla vielä lypsämättä ja koittaa vapaata elämää - haluttais päästä kauemmas ulkomerelle vähän yönyli seikkailuille. Siellä kun ei törmää ihmisiinkään..Lambi joo on eivät voi missään muodossa käyttää sitä.. Met 4 ollaan kyllä mussutettu.. Kaupasta Han saa sitä punastaheraa ja moni sanoo että ei kiitos on kaameeta mut kerran annoin yhdelle ennakko luuloiselle ja kun maito niin sit onkin aina kysyny et saisko ostaa. Teetkö mitä ite?
On on. Negaa näyttää, kuinkas muutenkaan. Nyt dpo 9.@Vastavirran akka tänään olis tiistai :angelic:
Elämä on yhtä negaa. Millon lie positiiviseksi muuttuu. Toki sun tapauksessa voi muuttua huomennakin.On on. Negaa näyttää, kuinkas muutenkaan. Nyt dpo 9.
Mä hämästelen että olen näin seesteinen tällä hetkellä. Siis yleensä mun pinna palaa alle sekunnin tiettyihin aikoihin kierrosta ja etenkin väsyneenä. Hämmästelen tätä omaa pitkää pinnaa ja sovittelevaa asennetta. Vissiin vähäinen estrogeeni sopii mun aivojen kemialle koska just ennen ovista (estropiikki) ja luteaalin puolessa välissä tai siis mulla just vähän ennen vuotoa dpo 7 kantturoilla (toinen piikki) iskee se armoton ärsytys ja pinnan lyhyysNo tuskin nyt plussaksi muuttuu, mutta aina sitä toivoo kuitenkin.
No hitsi, usein äiti on se likasanko. Meillä vielä tilanne seesteinen kaikilla. Olen tehnyt koulujuttuja, joissa pitää oikeasti minun keskittyä, niin pienempi nassikka on korvan juuressa puhallellut ilmapalloja. Välillä niitä lentää päin näköä ja välillä ne vinkuu. Aika hyvin sujuu kuitenkin. Näköjään sitä tarvittaessa osaa irrottautua ympäristöstä.
Katteeks käy! Mä haluan kans minimenkat!!Mulla kp 3 ja vaikuttaa vuoto vetelevän jo viimeisiään eli olisiko samanlainen kierto tulossa kuin viimeksi. Tilasin lisää ovistikkuja ja täytyy aloittaa kohtuullisen aikaisin tikuttaminne, jos ovis tulee ajoissa taas. Tästä kierrosta ehtisi vielä saada vauvan vuoden 2020 puolella (ellei mene muutaman päivän yli lasketun)...
Näin ollu meilläkin. Vasta kun itse pyyhkivät niin käyttävät paperia.Meilläkin 3,5v pylly pestään kakan jälkeen kun käy pöntöllä tai potalla. Jos käy potalla niin nostan pöntön päälle sitten istumaan ja pesen käsisuihkulla. Oon alkanut pyyhkimään vasta selvästi isommalla lapsella peppua :)
KaarinHa, Kylläpä hienosti on poika oppinut!
Vessapaperin sijasta meillä usein vieläkin pestään lapsen peppu kakan jälkeen.
Pottaan pissaaminen tulee varmasti tavaksi viimeistään sitten kun vaipan vaan jättää pois. Nythän tulisi pelkkiä pissavahinkoja, kun kakat jo tulee pottaan. Tosin jos muuten on nyt stressiä ja voimavarat vähissä, niin ehkä sitten kesällä.
Apua kerro lisää? Siis kohdunulkonen?Niin ja jouduimpa käymään päivystyksessä ku tuli niin tuskalliset kivut ja kaamee vuoto ettei voinu istu.. Maata tai seistä noh se mitä oli yrittänyt alkaa oli väärässä paikassa nyt hoidettu ja antibiootti ja kyllä helpotti
Tähdentäisin tähän vielä että märehtijöillä ruokinta on erittäin simppeli-on se korsi rehun ylläpitoannos jota jokainen saa ja lopputiineet ja imettävät/lypsettävät joille on tuotoksen mukaisesti raskaampaa "jyväruokintaa" lisäksi. Tämä jyväosuus ylläpitää hyvää maidon tuottoa ja se on kovin yksinkertaista poistaa.ps kiitos ummellepanoinfosta. Kuulostaa äkkiseltään aika hurjalle