Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaa, muuta en osaa sanoa, kun että sitä tuntuu olevan nyt liikkeellä. Yleensä mulla alkaa suhteellisen suoraan Terojen kanssa. Joskus ehkä päivän miettii, mutta vuodon määrä mulla on vaihdellut niiden kanssa aika paljon, tai sitten se on mulla ikääntymiseen liittyvää, tiiä näistä.Onpa jännät menkat. Ei ole paljoa vuotanut enkä edes huomaa vuotoa, vaikka yleensä holahtaa kerralla paljon Onkohan tää normia terokierrossa? Mun olis pitäny aloittaa letrot kohta, mut ei kai se kannata, ennenku tietää miehen tilanteen.
En osaa minäkään sanoa. Mä vuodan aina. Teroista tai muista huolimatta lähestulkoon yhtä hitosti.Onpa jännät menkat. Ei ole paljoa vuotanut enkä edes huomaa vuotoa, vaikka yleensä holahtaa kerralla paljon Onkohan tää normia terokierrossa? Mun olis pitäny aloittaa letrot kohta, mut ei kai se kannata, ennenku tietää miehen tilanteen.
Tämä ei korreloi aina. Mulla on ollut ultrassa viivamaisen ohut ja silti vuotanut. Gynen mukaan luteaalin tehtävä on tiivistää limis tietynlaiseksi. Kun keltarauhanen on surkea näin ei tapahdu ja ohutkin limis jää höttöseksi ja vuotaa kuin huono haavapinta. Kunnolla tiivistynyt vuotaa yleensä napakasti. Mutta joo, toki jonkunsortin normivuotoa varmasti pitää tulla, pelkkä tuhru ei oo sillai kunnon vuotoa.Mystistä. Kivut on ollu samaa luokkaa kuin muutenkin. Gynellä käydessä oli jo paksu limis, joten luulis paljon tavaraakin tulevan.
Taitaa olla nyt viikko viimeisestä. Pari ekaa päivää yleensä vuotaa kunnolla, mutta nyt vaikuttaa ihan perusvuodolta. Tulee pikkuhiljaa.Kauanko sulla Helena on nyt Terojen lopetuksesta? Ehkä ne sieltä lähipäivinä starttaa kunnolla.
Jos sul vuotaa ihan veristä vuotoa niin sillonhan se on ok. Aika harvalla normi lisääntyjällä menkat on kovinkaan runsaat. Lähes kaikki mua 10-15v nuoremmat kaverit vuotaa 2-4 päivää ihan maksimissaan ja sellasta vuotoa mitä mulla on ehkä vasta joskus kp4-6 kohdalla kun aletaan olla loppuvuodossa. Silti he on hyvinkin hedelmällisiä ja kierto erittäin täsmällinen. 9mm limishän on just optimi, ei mikään ylipaksu. Ehkä ne terot vaan teki hyvää ja hoiti limiksen ”paremmaks”Taitaa olla nyt viikko viimeisestä. Pari ekaa päivää yleensä vuotaa kunnolla, mutta nyt vaikuttaa ihan perusvuodolta. Tulee pikkuhiljaa.
Joo ei kannata syödä. Letrokierrojen määrä on jokseenkin rajattu. Ja sullahan näyttää luomunakin kuitenkin tulevan hyvä ja aikainen ovisGyne tosiaan sanoi, ettei lääkkeitä kannata syödä turhaan, jos miehellä ilmeneekin vikaa. Siksi mietin tuota letrohommaa.
Mies sai ajan hammaslääkäriin vasta 14.4. Ei ole kuulemma kiireellinen ja kun hoitoja ei estä huono hammaskalusto, niin ei ole kiirettä sikälikään.
Aargh, mua ottaa pannuun ihan sekin, kun ajelen autolla ja näen äitejä vaunuilemassa. Äärgh, jos ei sitä pientä mulle enää suoda.
Onneks ei tartte yksin surra, kun te ootte täällä.
Kiitti! Joo, mulla siis kp3 on viimeisin kova vuoto yleensä. Ehkä ne terot tosiaan vaikutti sillai nyt sitten. Eikä todellakaan haittaa. Ihan kivaJos sul vuotaa ihan veristä vuotoa niin sillonhan se on ok. Aika harvalla normi lisääntyjällä menkat on kovinkaan runsaat. Lähes kaikki mua 10-15v nuoremmat kaverit vuotaa 2-4 päivää ihan maksimissaan ja sellasta vuotoa mitä mulla on ehkä vasta joskus kp4-6 kohdalla kun aletaan olla loppuvuodossa. Silti he on hyvinkin hedelmällisiä ja kierto erittäin täsmällinen. 9mm limishän on just optimi, ei mikään ylipaksu. Ehkä ne terot vaan teki hyvää ja hoiti limiksen ”paremmaks”
Gyne tosiaan sanoi, ettei lääkkeitä kannata syödä turhaan, jos miehellä ilmeneekin vikaa. Siksi mietin tuota letrohommaa.
Mies sai ajan hammaslääkäriin vasta 14.4. Ei ole kuulemma kiireellinen ja kun hoitoja ei estä huono hammaskalusto, niin ei ole kiirettä sikälikään.
Aargh, mua ottaa pannuun ihan sekin, kun ajelen autolla ja näen äitejä vaunuilemassa. Äärgh, jos ei sitä pientä mulle enää suoda.
Onneks ei tartte yksin surra, kun te ootte täällä.
Kiitos infosta! Hyvä tietää!Heippa täällä sivustahuutelija. Ei kannata syödä turhaan niitä letroja, ennenku toi miehen tilanne tosta selviää:bag: Niiden sivuvaikutuslista on joku kilsan mittainen. Joo, yleensä ne tulee pitkällä käytöllä, mutta kyllä tuolla 5 päivän setilläkin sai aika kohtalaisen kipeäksi ja sumeaksi pään. En voi kyllä suositella hupikäyttöön:bag:
Mä sain siis viimeksi lääkäriltä huutia, kun söin 8 tai 9 kk niitä. Onkohan toi kysta siitä seurausta...Kiitos infosta! Hyvä tietää!
Aina kannattaa. Syteen tai saveen!Täällä limaa bongattu. Voi ny taas. Ei voi enää kun nauraa tälle kropalle. Mitään muuta oiretta ei ole. Luulin, että verta puskee taas reilummin. Ei niin mitään mahdollisuutta tässä kierrossa, mutta kai sitä koitettava on, jos ovista edes yrittelee.
Voihan tylsyys. Kaikkineen. On tää korona nyt yks hullunmyllyNo ni sit Rooman matkaa perumaan. Finnair luultavasti kuitenkin peruu ja me ajateltiin matkaporukalla olla levittämättä virusta ainakaan enempää.
Kovasti ihmetyttää tuo opettaja joka sai kymmeniä ihmisiä karanteeniin ajattelemattomuuttaan. Luulisi tuon tason koulutuksella olevan järkeä ja vastuuta...
Harmittaa, kun olisin kaivannut jotain muuta ajateltavaa. Kesäkuun Menorca vielä ainakin voimassa.
Phah sanoppa muuta. Muistan kun menkat alkoin olin ihan kujalla. Kun ei kerrottu niin olihan se ikävää vaikka tiesin et semmmoiset pyörii. Ja ylipäätään jo aikuisena luulin että joka naisen kierto on tietynlainen, ovis kp14 kieppeillä ja silleen. No siperia on opettanut tosiaan.Tuntui oikein, että veistä käännettiin haavassa, kun kollega laittoi 9 lk oppilaansa tekemään rästiin jäänyttä bilsan testiä mun 7lk biologian kokeen luokkaan. Aiheena heillä siis ihmisen biologia ja siinä kysyttiin kuukautisista ja ihmisten elimet. Eipä tuntunut tyttöoppilas olevan ihan kartalla näistä asioista, mutta ajattelin, että kyllä elämä sen sitten opettaa. En minä itsekään tuon ikäisenä tiennyt tuon taivaallista, vaikka mukamas kuuntelinkin. Mutta kun ei ollut itse moniakaan asioita kokenut, niin on vaikea hahmottaa kokonaiskuvaa.
Tää on just se, jossain löytynee varmaan se suositus, olikohan 6kk mitä sais syödä putkeen. Joku varmaan muistaa.Mä sain siis viimeksi lääkäriltä huutia, kun söin 8 tai 9 kk niitä. Onkohan toi kysta siitä seurausta...