Pulinaketju

Meidän kahdella vanhimmalla lapsella on ikäeroa 1v 3kk 2vko niin ei kyllä mitään ehtinyt myydä pois välissä laughing7. Alunperin ajateltiin, että kaksi lasta riittää, niin kakkosen jälkeen myin kaiken pois. Sai sitten ostaa kaiken uusiksi, kun kolmas syntyi. Nyt meillä ei tietenkään enää ole tallella mitään tarvikkeita, mutta vaatteita löytyisi senkin edestä lukuunottamatta ihan vauva-aikaa. En ole saanut roudattua mihinkään pieneksi jääneitä vaatteita ja meillä on ihan liikaa säilytystilaa, jotta ne olisi liikaa tiellä ja tulisi tehtyä jotain asialle.

Meidän kahdella vanhimmalla lapsella on ikäeroa 1v 3kk 2vko niin ei kyllä mitään ehtinyt myydä pois välissä laughing7. Alunperin ajateltiin, että kaksi lasta riittää, niin kakkosen jälkeen myin kaiken pois. Sai sitten ostaa kaiken uusiksi, kun kolmas syntyi. Nyt meillä ei tietenkään enää ole tallella mitään tarvikkeita, mutta vaatteita löytyisi senkin edestä lukuunottamatta ihan vauva-aikaa. En ole saanut roudattua mihinkään pieneksi jääneitä vaatteita ja meillä on ihan liikaa säilytystilaa, jotta ne olisi liikaa tiellä ja tulisi tehtyä jotain asialle.
Mäkin möin kuopuksesta kaikki pois. Kuten myös kakkosen jälkeen. Nyt saa kaikki ostaa takas :D

Me oltiin pitkään puhuttu, että kun mulla on 40v synttärit niin lähdetään koko perhe johonkin pidemmälle reissuun. Reissu varattiin ja kun koitti lähtöpäivä, niin tein positiivisen raskaustestin... Jäi sitten kokematta kaikki katukeittiöiden eksoottiset ruoat ym. joita olin odottanut. Tuo raskaushan sitten lopulta todettiin kemialliseksi, joten jälkikäteen harmitti kyllä että kauan odotettu matka meni kaikkeen niin kovin varovaisesti suhtautuen. Mutta omasta kokemuksesta tuollainen kauan suunniteltu matka on ainakin oikein otollinen raskaushaaveisiin :grin

Mäkin möin kuopuksesta kaikki pois. Kuten myös kakkosen jälkeen. Nyt saa kaikki ostaa takas :D
Tämä juur!! Maailmasta ei romu lopu ja itse en osaa kiintyä mihinkään maxicosin telakkaan.. ne ei edusta itselleni mitään suurempaa luopumista. Tokihan ne pienet bodyt oli söpöjä ja silleen sydäntä riipi niitä pistää kiertoon. Tavallaan oli niin konkreettista. Mut sitten ei kuitenkaan.

Tjah.. Nyt kai menossa dpo6 ja taas alkaa se kohta kierrosta kun kaikki keltarauhasoireet oikeen lisääntyy. Niinku viimeksikin. Josko huomen illala ne terot..

Tämä juur!! Maailmasta ei romu lopu ja itse en osaa kiintyä mihinkään maxicosin telakkaan.. ne ei edusta itselleni mitään suurempaa luopumista. Tokihan ne pienet bodyt oli söpöjä ja silleen sydäntä riipi niitä pistää kiertoon. Tavallaan oli niin konkreettista. Mut sitten ei kuitenkaan.

Tjah.. Nyt kai menossa dpo6 ja taas alkaa se kohta kierrosta kun kaikki keltarauhasoireet oikeen lisääntyy. Niinku viimeksikin. Josko huomen illala ne terot..
Mulla on ne tärkeimmät bodyt säästössä. Pieni vaippalaatikko, nimeltään muistolaatikko. Ne ekat jotka ostin raskauden alussa. Ne jotka sai lahjaksi joltain tärkeältä. Ne on säästössä ikuisesti <3

Jaaha. Niin sitä sulkeutuu ensimmäinen koulu viikoksi Kangasalla. Saas nähdä, kuinka Nokialla tai Ylöjärvellä käy.

Mä taas en ole myynyt pois mitään vauvatarvikkeita enkä vaatteita, vaikka tosi pieni mahis enää onkaan, että toinen saadaan. Mulla syy ei ole niinkään tunteissa vaan käytännöllisyydessä. Oli iso vaiva hankkia ne kaikki tavarat, ja menihän niihin rahaakin. Silloin ekaa odottaessa oli vielä omalla tavallaan hauskaa kierrellä kaupoissa ja vertailla vaunuja ja turvakaukaloita, mutta nyt taaperon työssäkäyvänä äitinä siihen ei yksinkertaisesti olisi aikaa eikä oikein intoakaan. Olisi hirveä vaiva hankkia kaikki uudestaan, joten haluan säästyä siltä vaivalta niin kauan kuin on mikroskooppinenkin mahdollisuus toiseen lapseen.

Hyvää naistenpäivää kaikille! :)

Itselläni siis se tilanne on ollut kaksi kertaa että "ei enää lapsia" :D siks myynyt pois :D

Juu, ymmärrän toki jos ajatus on tuo. :D Meillä vauvatarvikkeet luultavasti pysyy niin kauan kuin ei ole ehkäisyä käytössä ja ikä alkaa nelosella. :grin

Äh, tää tuli vahingossa. :wtf: Eikö näitä viestejä saa millään poistettua?

Muokattu viimeksi:
Ei saa poistettua itse. Joskus olen pyytänyt admineita poistamaan minun vahingossa lähteneitä tuplapostauksiani, ja ovat niitä pyynnöstä poistaneet.
Toki viestin voi tyhjentää itse, laittaa vain pisteen. Sitäkin foorumilla näkyy.

Njäh. Täällä illalla kyykkäsi lämmöt matalaksi. Josko nyt tiesinkin kierron olevan selvä siltäosin mut alotettava pikana ne napit ettei ala vuotaa :wtf:

oon ihan uhallakin keränny kaikki olot tonne oireketjuun ja jokainen ihan semmonen mitä ei tarvinnu edes erikseen kuulostella. Naurattaa itseänikin, luultavasti kävis niin että jos joskus olis raskaana nii oirelista olis puolet pienempi:laughing001

Njäh. Täällä illalla kyykkäsi lämmöt matalaksi. Josko nyt tiesinkin kierron olevan selvä siltäosin mut alotettava pikana ne napit ettei ala vuotaa :wtf:

oon ihan uhallakin keränny kaikki olot tonne oireketjuun ja jokainen ihan semmonen mitä ei tarvinnu edes erikseen kuulostella. Naurattaa itseänikin, luultavasti kävis niin että jos joskus olis raskaana nii oirelista olis puolet pienempi:laughing001
Joo mun listaa kun katsoo, niin samaa mieltä. Sun tapauksessa en luovuttaisi! Koska katso mun lämpöjä. Aivan mitä sattuu. Pidän siis peukkuja edelleen!

Joo mun listaa kun katsoo, niin samaa mieltä. Sun tapauksessa en luovuttaisi! Koska katso mun lämpöjä. Aivan mitä sattuu. Pidän siis peukkuja edelleen!
Kiitos :shy: <3
Täytyy kyl sanoa että (jälleen kerran) on suoraan sanottuna poikkeava olo kaikkineen. Että pitää oikeasti kohta huolestua jos nää PMS olot on muuttuneet tällaisiksi kiukkuisuuden sijaan :wtf:
Vaikka tiedän et pms on muutakin kuin vain sitä pinnan palamista. Mahassa on ollu täysin poikkeavia kipuja, samoin alaselässä. Ja nyt on semmonen kipeä olo päässä ja muutenkin.
No, tän aamun on oksettanu ja nielettäny aivan tolkuttomasti. Velloo vaan. Tiedän että mun mahan toiminnalla tämäkään ei oo poikkeavaa mut nyt vaan eri mittakaavassa kun yleensä :hungover: että VAIKKA todellakin tiedän 99,9% että nää on fuulaa kaikkineen niin pakko myöntää että en enää oikeesti ylläty enää mistään olosta ja oireesta. Tää ja edellinen kierto tuo ainoat petymykset ikuisuuksiin. VAIKKA edelleenkään ei mulla oo mikään toive nostanu päätään eikä muutakaan

Mulla joskus etoo ja huimaa oviksen aikaan.
Jep. Just näin

Otin mahahappolääkkeen. Katsotaan auttaako oksetukseen. Veikkaampa että auttaa. Jostain syystä tätä vaivaa on ollu lähiaikoina enemmän kuin vuosiin, Mulla siis mahakin leikattu toistakymmentä vuotta sitte vaivan takia

Takaisin