Sharmander
Asioista perillä oleva
Ainiih
@Helena80 peukut aamuun. Odottelen tuloksia
@Helena80 peukut aamuun. Odottelen tuloksia
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hö. Et siis testannu? Kylllähän kaikenlaiset liittyy ihan molempiin. Aina niitä vaan ei mieti tälleen/jää mieleen jos ei asiakseen kyttäileHyvää naistenpäivää
Oon ihan varma, että menkat alkaa. Illalla oli niin menkkamaiset kivut. En sitten yhtään muista tuntemuksia edellisten raskauksien alusta, muuta ku väsymyksen. Mut en usko, et menkkamaisia kipuja on niissä ollut.
Kyl mä testaan Pääsin vasta ylös ja piti laittaa pyykkirumba pyöriiHö. Et siis testannu? Kylllähän kaikenlaiset liittyy ihan molempiin. Aina niitä vaan ei mieti tälleen/jää mieleen jos ei asiakseen kyttäile
Toi on kyllä totta. Silloin vain väsymys jäi mieleen, mikä herätti epäilykset. Erilainen väsymys kuin normaalisti.Hö. Et siis testannu? Kylllähän kaikenlaiset liittyy ihan molempiin. Aina niitä vaan ei mieti tälleen/jää mieleen jos ei asiakseen kyttäile
Joo sama juttu. Mulla se on kans ollu raskaana ihan huomattavan lamaavaa. Tosin nykysin loppukierrossa muutenkin.Toi on kyllä totta. Silloin vain väsymys jäi mieleen, mikä herätti epäilykset. Erilainen väsymys kuin normaalisti.
Eih. Kuinka klassisesti Tuo on jotenkin niiiin tyypillistä. Mutta hei onneksi ihan oikeaoppinen kierto, jotain plussaa halaus sinne!Olin just menossa testaa, nii menkat alko. Ja kierto 28. Flo ennusti vaihteeks oikein. Noh, ei ainakaan tartte enää miettiä
Kiitos Olen kyllä itsekin iloinen kierron pituudesta. Uusi kierto on aina uusi mahdollisuus! Miehen verikokeet (testo ym.) on tiistaina.Eih. Kuinka klassisesti Tuo on jotenkin niiiin tyypillistä. Mutta hei onneksi ihan oikeaoppinen kierto, jotain plussaa halaus sinne!
Hyvä juttu. Muistan vielä vanhoina hyvinä aikoina kiukku tuli just päivä kaks ennen vuotoa. Nykyisin meinaa olla puolet kierrosta jonkun tason PMSää Paitsi nyt tässä kierrossa taas kaikki loistaa poissaolollaan, niinku kesällä jossain kierrossa. Ei voi ymmärtääOlin eilen aamulla niin kiukkuinen, mut ehkä pms -raivo alkaa nyt helpottaa
Samaa toivon sulleVoi hitsi Helena kyllä se muuttuu vielä plussaksi
KiitosSamaa toivon sulle
Ihan ku mun ajatuksia viime päiviltä! Ei lisättävääUutta kiertoo uutta mahista
Mites @Vastavirran akka tilanne kehittyy?
mä katoin illalla itteeni peilistä ja totesin että nainen. Sä olet vanha. Ymmärrä. Sä olet vanha. Joskin mieleltäsi ja kropaltasikaan ehkä et niin muuten sä olet tippunu nuorempien kelkasta kuin hiihdon maailmanmestarit nelikymppisenä. Miksi yrittää uskotella ihmeitä itselleen kun ei niitä tapahtunu helposti vuosia Sittenkään. Mä nauroin kaikille lämmön mittailuille ja sylkitesteille. Oikeesti. Halloo. Nauroin mun kropan kuulostelulle. Vihlomisille ja selkäkivuille. Mä en tähän harhaan lähde nyt mukaan. On ihan hyvä fiilis kun a) en vuoda ja b) mieliala on seesteinen.
Toisekseen mulla on monta lasta. Enemmän kuin aikoinaan uskalsin uskoa saavani. Miksi en olisi tyytyväinen tähän. Miksi kulutan pienimmän lapsuusajan kroppaani kytäten ja unohtaen samalla itseni. Tuntuu että mä valitettavasti hurahdan liian herkästi syvälle tähän touhuun. Pettymykset kiukuttaa ja pinna naukuu. Tämä sopii niille ketkä voi ottaa kierron iloisena yllätyksenä ja tjottailun vain hauskana hupina. Jos kohtalo on mulle lapsen tarkottanu se varmaan tulis ilman näitä kyttäilyjäkin. Aika näyttää. Kai.