Pikkuvarpaat
Piirimestaruustason postaaja
Joo pitäis miettiä mut tilanne äärimmäisen hankala toteutettavaksi... Oon ihan tiltissä en tiiä jotenkin niin loppu... Ehkä uni velasta johtuu juup No mut toiset lomalla.. Yks vielä huomiseen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joo. Särkee mulla aina kun käytän jossain kohtaa.Onko kellekään tullut päänsärkyä teroista? Mulle iski nyt aivan tosi kumma särky. Aaltoilevaa särkyä. Päänsärkyhän toki on listassa mainittu mahdollisena oireena.
Voi itku. Nuo on niitä kurjia. Harva ihminen muistaa ettei kaikki vammat näy ultrissa eikä verikokein. Millasia oireita vauvalla onMä en juurikaan oo miettinyt alanvaihtoa. Bioanalyytikko on koulutukseltani, mutta en oo sairaalamaailmassa ollut valmistumusen jälkeen. Oon laboranttina suurehkossa kemian tehtaassa. Tai siis normiduuni on laborantti ja siitä tykkään. Nyt teen äitiyslomasijaisuutta ns. koordinaattorina. Vaativampi toimenkuva mutta ei juurikaan parempi palkka. Ja työ pelkästään koneen takana istumista. En tykkää. Haluaisin olla siellä labrassa. Piti olla varma reilu vuoden sijaisuus. Mutta tuo vauva mikä syntyi on todella vakavasti sairas. Eli tuskinpa alkuperäinen suunnitelma paikkaansa pitää ja tuo äiti töihin vuoden vaihteessa palaa. Tiedä miten sitten noi työkuviot hoidetaan ja miten muutenkin elämä itse kullakin muuttuu.
On mun hyvä ystävä tuo kenen sijaisuutta teen. Vauvalla ei ole diagnoosia ja tuskin ihan heti saadaankaan, mutta oireet viittaa PEHO-synroomaan. DNA-testit on otettu, mutta vastauksiin voi mennä kuukausia. Tai syy ei välttämättä edes ikinä selviä. On nyt reilu kuukauden eikä tilanne todellakaan näytä hyvältä. Ihan hirveä olo heidän puolestaan.
Voi itku. Nuo on niitä kurjia. Harva ihminen muistaa ettei kaikki vammat näy ultrissa eikä verikokein. Millasia oireita vauvalla on
Ihan kamalasti voimia perheelle ja sinulle kanssa ystävänä. On kamalaa seurata vierestä voimattomana kun ei pysty mitään tekemään Toivotaan että tilanne päätyisi mahdollisimman parhainOli alkuun keltainen ja väsynyt (nämä toki liittyy toisiinsa ja voi olla muutenkin, vaikka olis terve). Paino ei lähtenyt nousuun ja sai hengityskatkoksia. Näiden katkoksien vuoksi hakeutuvat päivystykseen. Siellä lääkärin vastaanotolla sai kohtauksen ja sille tielle jäivät. Osoittautuivat epileptisiksi kohtauksiksi. Nämä on saatu lääkityksellä kuriin, mutta eeg:ssä on muita huolestuttavia muutoksia. Tilanne näyttää kaikkinensa erittäin huonolta. Raskaus ja synnytys meni hyvin. Vauva oli tosi iso syntyessään. Kotiutettiin täysin terveenä. Niinpä, kaikki ei näy testeissä.
Eihän tää pöllöä oo en mäkään näitä osaa vaikka muka tikuttanukin vuosia. Mut käytännössä tikkujen kans menee niin et o-plus on ~1 ja ovispäivä 0 ja siirä sitten dpo 1 jne. Mulla ei oo mitään selkeää oviskipua vaan kipuilee mieluummin ennen. Mut jos tietää ja tuntee niin oviskivut ja ns viimeinen limapv on dpo0Ens viikonloppuna pitäis olla kait ovis? Mää oon niin onneten näissä etten ees ttiä miten laskea ku ovis ollu aina selkee mut millon sit on se dpo1 ku en ajatellu tikuttavani... Saa nauraa pöllölle
Mä syön sinkkiä, mammavitamiinia, vehnänalkioöljyä, maca- ja ashwagandajauheita. Lisäks muuten vaan inkiväärishotteja, gojimarjoja ja havupuu-uutetta miehen kansMitäs vitamiineja, lisäravinteita ym. täällä porukka syökään?
Pitäisi tilata vähän lisää ubikinolia ja samalla voisi jotain muutakin tilata. Vaikka tuskinpa niistä hyötyä on, mutta ehkei haittaakaan :)
Ubikinonia en ole raaskinut enää tilata, söin viime keväänä, Donafertyjä vedän kun muistan, että saisin pois kaapista, d, c, sinkki, b, kalkki, mg, folaatti ja raskausvitamiini vielä päälle. Mulla siis reuma, niin imeytyy huonommin kaikki.Mitäs vitamiineja, lisäravinteita ym. täällä porukka syökään?
Pitäisi tilata vähän lisää ubikinolia ja samalla voisi jotain muutakin tilata. Vaikka tuskinpa niistä hyötyä on, mutta ehkei haittaakaan :)
Ubikinonia en ole raaskinut enää tilata, söin viime keväänä, Donafertyjä vedän kun muistan, että saisin pois kaapista, d, c, sinkki, b, kalkki, mg, folaatti ja raskausvitamiini vielä päälle. Mulla siis reuma, niin imeytyy huonommin kaikki.
No jee etteivät kertoneet polilla... Esim reumaan d suositus 125Mullakin reuma. En tiennyt että sen takia ei imeydy kunnolla
Mulla on noi samat vitamiinit :)Mulla on vain Minisunin mamavitamiini käytössä... Kauheen laiska oon mitään pillereitä syömään, niin hyvä kun tuon muistan aina ottaa
No jee etteivät kertoneet polilla... Esim reumaan d suositus 125