Pulinaketju

Jeee!!

ei kerpele. Ovislimaa bongattu :wideyed::eek: eieieieiei nyt... ei muuten mut lähetään kyläreissuun eikä siellä mitään mahiksia :angry1:oops:
No kyllä hätä keinot keksii. Heti kimppuun ja tilaisuuden tullessa uudestaan. Ja jos ei muuta niin purkki mukaan. On muuten helppoa huudella neuvoja sivusta, mutta pidän kyllä peukut pystyssä pikaiselle.

On meillä astmaatikko... Tämä alkoi yllättäen ilman mitään nuhaa tai muutakaan
Nyt pidetään lippu niin korkealla et tulis monta tärppii:smiley-angelic001

No kyllä hätä keinot keksii. Heti kimppuun ja tilaisuuden tullessa uudestaan. Ja jos ei muuta niin purkki mukaan. On muuten helppoa huudella neuvoja sivusta, mutta pidän kyllä peukut pystyssä pikaiselle.
Keksiii! Eikä tää vielä ihan oikein oikeaoppista (????Mitä se sit onkaan) ole mutta erikoista kierronpäivään nähden. No katellaan :hilarious:
Ootteko muuten muut huomannu et aina joka kierrossa ei tuu semmosta ihan samanlaista/samalleen edes o.plussan aikoihin. Ja sit jos/kun tulee jotenkin klassisempaa kamaa niin on selkeesti oikeanlaisempi oviskin? Tosin myönnettäköön etten esim nuorempana koskaan sitä bongannu enkä edes raskauskierrossa oo mitenkään klassisesti tulvimassa sitä eggistä (niinku palstaslangi tuppaa sanomaan :wink)

Haa! Sylkiovistikussa bongattu osittaista saniaista joka kaiketi kielii nyt siitä ovista ennakoivasta estrogeeninoususta. Menis yksiin sen eilisen kirkkaamman tuotteen kans. Nyt vaan toivon että joko a) lauantaina saisin jossin nurkassa kellistettyä miehen tai b)plussa olis vasta sunnuntaina. Mieluummin molemmat. Kyläpaikka on superhankala ja mies ei yhtä kokeilunhaluinen(enää) ku minä :hilarious:

Hmm, täällä ovisplussa kp9 :bored:
On kyllä letrokierto joo, mutta tää on jo ennätys. Ja siis digillä testattu ja limoja ollut jo pari päivää. Eilen sentään jaksettiin pikatouhuilut, tänään sit vielä 3h yöunilla, työpäivän jälkeen ja jahka lapsi saadaan nukkumaan. Nyt kyllä tuntuu vähän työltä tää yrittäminen.

Täällä kp 4 ja vuoto enää todella niukkaa. Eli lyhyet ja vähävuotoiset menkat tällä kertaa. Viime kierrossa en bongannut ilmoja ollenkaan. Bongaamista vaikeutti kyllä se, että pupuiltiin niin ahkerasti, että oli vaikea sanoa vuotaako siemennestettä vai valkovuotoa vai yhdistelmää.

On kyllä letrokierto joo, mutta tää on jo ennätys. Ja siis digillä testattu ja limoja ollut jo pari päivää. Eilen sentään jaksettiin pikatouhuilut, tänään sit vielä 3h yöunilla, työpäivän jälkeen ja jahka lapsi saadaan nukkumaan. Nyt kyllä tuntuu vähän työltä tää yrittäminen.
Jännä miten erilailla vaikuttaa! Mulla pidentää kiertoa ja viivästyttää ovista.

Haa! Sylkiovistikussa bongattu osittaista saniaista joka kaiketi kielii nyt siitä ovista ennakoivasta estrogeeninoususta. Menis yksiin sen eilisen kirkkaamman tuotteen kans. Nyt vaan toivon että joko a) lauantaina saisin jossin nurkassa kellistettyä miehen tai b)plussa olis vasta sunnuntaina. Mieluummin molemmat. Kyläpaikka on superhankala ja mies ei yhtä kokeilunhaluinen(enää) ku minä :hilarious:
No ei meilläkään kovin kokeilunhaluinen ole, tosin ei ressaa kylässä eikä haittaa, vaikka joku olisi kohta tulossa. Minua itseäni kyllä haittaa. Kerkesitkö kaataa ennen reissua? Kyllähän ne hetken kai elelevät torvissa. Kyllä mulla vaan toiveet nyt sun kohdalla on tapissa. Ei paineita.

Ja Peppipupun oireet kuulostaa kyllä nyt kanssa lupaavilta. Pidän peukkuja.

Jos viimeks vemy nii nyt näkyy olevan yleinen aikaisten ovisten kerta :hilarious: peukut!

@Vastavirran akka eilen illalla. Saa nähdä miten seuraavaks :sour:

peukut @Peppipupu edelleen!

Joooo! Mä tein aamulla, viiva tuli jo ns. Nopeammin kuin esim muutama pv sitten. Ei plussa tokikaan. Otin mä pari tikkua mukaan, jos kusaisis vaikka kouraan ja kastais siihe ja kattos ip mille näyttää :hilarious:
No mitäpä sitä ei vauvan eteen tekisikään, kaikki keinot ovat sallittuja. Kyllä minuakin nauratti, kun koulussa oli taskussa testit, kippo, Luget ja rätit. Kaikki tarvittava siis.

Olishan se pitäny muistaa että limoja tulee ja menee ilman syytäkin. En tiedä miten toiset bongaa oviksen varmuudella pelkistä oireista. Hajuaistikin oli kaks pv kuin koiralla. Mut joo. Viiva on haalu edelleen ja muistan tälleen joskus ennenkin käyneen että oloja olo tyyliin kp12 ja oplus kp21 että näin :hilarious:

Tuttava sai yöllä vauvan. Ennestään lapset 21v ja 16v (eri isät) ja nyt uusi puoliso. Minun ikäinen. Kirpaisi nähdä kuva synnytyssalista. Kai se tästä taas.

Te sitten osaatte piristää :Heartred En taas yhtään miettinyt noin asiaa. Tuttava pelkäsi kauheesti, että syntyy tänään, kuten sitten kävikin. Toivottavasti ei enää murehdi, kun sai käärön syliin. Kyllä mulle olis karkauspäivän vauva kelvannut.

Takaisin