Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
No vaihdan kukille multia, mitäs sitä lomalla muutakaan tekis.@Vastavirran akka mites siellä?
Se on. Sama juttu.No vaihdan kukille multia, mitäs sitä lomalla muutakaan tekis.
Oottelen vaan, että millon pääsis eteenpäin, eiköhän ne lähipäivinä starttaa. Tehokasta kamaa näköjään tuo Luge mulla. No onhan nyt sitten sitäkin, jos vielä joskus tarvitsee.
Tuo oirelista on kiva, ehdottomasti mukana.
Joo, käski. Hmm, onpa jännä, että eri ohjeita tuleeHelena. Nyt pitää kysyä, että käskikö lääkäri aloittaa Terot eilen, vaikka sulla on plussa tänään vasta? Mulla ohjeisti oviksesta seuraavana päivänä silloin alottamaan.
Hyvä tietää! Meneeköhän mulla homma käsille nyt sitten..lääkäri siis eilen ultratessa totesi, että ovis on ihan juuri käsillä, siksi kai näinNo on. Minä aloitan yleensä oplussasta ylihuomenna. Eli oviksesta seuraavana päivänä.
Terojen perusohje sanoo kp15-24. Ja lääkäreissä, jopa gyneissä, on eri koulukuntaa. Pääsääntöisesti lapsettomuuspuoli ohjeistaa aloittamaan ehdottomasti vasta ovulaation jälkeen, mieluiten 3pv oviksesta tai vast. Kiertohäiriöiden tasoittamiseen ohje on tuo yleispätevä. Toki on jengi raskaaks tullu vaikka ne on aloitettu ns väärään aikaan, mut on aina olemassa riski, että vaikka ne ei vaikuttais ovikseen mitenkään niin lima ehtii mahd muuttua epäsuotuisaksi simpoille.Joo, käski. Hmm, onpa jännä, että eri ohjeita tulee
Tai siis ei pakottanut, mutta sanoi, että jos päätän ne aloittaa, niin mieluusti heti.
En ole alan lääkäri ja teet miten lääkäri ohjeistaa mut itse neuvoisin odottamaan sen pari pv ovisplussasta. Koska haittaakaan ei oo niinpäin.Ensi kierrossa pyysi aloittamaan kp15 Terot
No voi kökkö. Olis pitäny kysyä ensin teiltä ennenkuin otin ekan tabun No, mulla lääkäri puhui kierron tasoittamisesta eilen.Terojen perusohje sanoo kp15-24. Ja lääkäreissä, jopa gyneissä, on eri koulukuntaa. Pääsääntöisesti lapsettomuuspuoli ohjeistaa aloittamaan ehdottomasti vasta ovulaation jälkeen, mieluiten 3pv oviksesta tai vast. Kiertohäiriöiden tasoittamiseen ohje on tuo yleispätevä. Toki on jengi raskaaks tullu vaikka ne on aloitettu ns väärään aikaan, mut on aina olemassa riski, että vaikka ne ei vaikuttais ovikseen mitenkään niin lima ehtii mahd muuttua epäsuotuisaksi simpoille.
muoks siis itsekin tätä joskus kysyin (kun aloitus meni reisille) ja gyne viittasi kintaalla ja sanoi että ei haittaa. Mut sitten mun oma vanha laps.gyne alleviivasi ehdottomasti aloituksen vasta ku ovis on ohi.
Ok! Kiitos! Nyt ei enää mahda mitään, mut eipä yks kierto enää tässä suossa tunnuEn ole alan lääkäri ja teet miten lääkäri ohjeistaa mut itse neuvoisin odottamaan sen pari pv ovisplussasta. Koska haittaakaan ei oo niinpäin.
Ei ja ei tässä mitään varmasti oo menetetty varmuudella. Sulla plus nyt kuitenkin tänään. Mut joo, kierron tasaamiseen ne pitää just tolleen ottaa. Ja osalla se ovis ehtii just olla muutenkin. Mulla se monesti on kp20 jälkeen niin siks tollanen aloitus olis pielessä tyystin.Ok! Kiitos! Nyt ei enää mahda mitään, mut eipä yks kierto enää tässä suossa tunnu