Pulinaketju

No vaihdan kukille multia, mitäs sitä lomalla muutakaan tekis.

Oottelen vaan, että millon pääsis eteenpäin, eiköhän ne lähipäivinä starttaa. Tehokasta kamaa näköjään tuo Luge mulla. No onhan nyt sitten sitäkin, jos vielä joskus tarvitsee.

Tuo oirelista on kiva, ehdottomasti mukana.
Se on. Sama juttu.
Mietin tuossa taas että olispa kiva joskus nähdä ihmisiä livenä. Tuskin se koskaan onnistuu oikeasti, näe ikinä lähituttujakaan. Mut ajatuksena.

Helena. Nyt pitää kysyä, että käskikö lääkäri aloittaa Terot eilen, vaikka sulla on plussa tänään vasta? Mulla ohjeisti oviksesta seuraavana päivänä silloin alottamaan.

Helena. Nyt pitää kysyä, että käskikö lääkäri aloittaa Terot eilen, vaikka sulla on plussa tänään vasta? Mulla ohjeisti oviksesta seuraavana päivänä silloin alottamaan.
Joo, käski. Hmm, onpa jännä, että eri ohjeita tulee o_O

Tai siis ei pakottanut, mutta sanoi, että jos päätän ne aloittaa, niin mieluusti heti.

Mutta, jospa se ei olekaan niin nuukaa tuon ajoituksen kanssa. Minähän luulen, että maanantaina oli mulla tikun perusteella dpo 10, joten ei se silloinkaan vika aikaan otettuna mitään estänyt, mutta varmuutta ei ole.

Joo, käski. Hmm, onpa jännä, että eri ohjeita tulee o_O

Tai siis ei pakottanut, mutta sanoi, että jos päätän ne aloittaa, niin mieluusti heti.
Terojen perusohje sanoo kp15-24. Ja lääkäreissä, jopa gyneissä, on eri koulukuntaa. Pääsääntöisesti lapsettomuuspuoli ohjeistaa aloittamaan ehdottomasti vasta ovulaation jälkeen, mieluiten 3pv oviksesta tai vast. Kiertohäiriöiden tasoittamiseen ohje on tuo yleispätevä. Toki on jengi raskaaks tullu vaikka ne on aloitettu ns väärään aikaan, mut on aina olemassa riski, että vaikka ne ei vaikuttais ovikseen mitenkään niin lima ehtii mahd muuttua epäsuotuisaksi simpoille.

muoks siis itsekin tätä joskus kysyin (kun aloitus meni reisille) ja gyne viittasi kintaalla ja sanoi että ei haittaa. Mut sitten mun oma vanha laps.gyne alleviivasi ehdottomasti aloituksen vasta ku ovis on ohi.

Terojen perusohje sanoo kp15-24. Ja lääkäreissä, jopa gyneissä, on eri koulukuntaa. Pääsääntöisesti lapsettomuuspuoli ohjeistaa aloittamaan ehdottomasti vasta ovulaation jälkeen, mieluiten 3pv oviksesta tai vast. Kiertohäiriöiden tasoittamiseen ohje on tuo yleispätevä. Toki on jengi raskaaks tullu vaikka ne on aloitettu ns väärään aikaan, mut on aina olemassa riski, että vaikka ne ei vaikuttais ovikseen mitenkään niin lima ehtii mahd muuttua epäsuotuisaksi simpoille.

muoks siis itsekin tätä joskus kysyin (kun aloitus meni reisille) ja gyne viittasi kintaalla ja sanoi että ei haittaa. Mut sitten mun oma vanha laps.gyne alleviivasi ehdottomasti aloituksen vasta ku ovis on ohi.
No voi kökkö. Olis pitäny kysyä ensin teiltä ennenkuin otin ekan tabun :hilarious: No, mulla lääkäri puhui kierron tasoittamisesta eilen.

Ok! Kiitos! Nyt ei enää mahda mitään, mut eipä yks kierto enää tässä suossa tunnu :hilarious:
Ei ja ei tässä mitään varmasti oo menetetty varmuudella. Sulla plus nyt kuitenkin tänään. Mut joo, kierron tasaamiseen ne pitää just tolleen ottaa. Ja osalla se ovis ehtii just olla muutenkin. Mulla se monesti on kp20 jälkeen niin siks tollanen aloitus olis pielessä tyystin.

Ja toisekseen joskus pelkkä kierron tasaaminen auttaa pullauttamaan sitten kunnon munasolun. Tätåkin mulle aikanaan lääkäri suositti. Että söisin nappeja n.3kk syklisesti niin ovis saattaisi olla parempi sen jälkeen. Mutta koska olin tyhmä jääräpää ja luulin elämän ja mahisten loppuvan 3kk aikana en niin koskaan tehny :oops:

Takaisin