Pulinaketju

Olen minä kyllä koiraakin kuumeillut. Ehkä sitten semmoinen lisä perheeseen kenties. Paljon olen rotua miettinyt ja kyllä sieltä pari suosikkia on esiin noussutkin. Mutta ukko ei ole koiraihmisiä sitten ollenkaan. Pitänee alkaa taivuttelemaan.
No mut se. Mitä kavereilla näitä pentuprojekteja ollu niin äkkiä vauvakuume ”unohtuu”. Kerroppas mitä rotua oot yytsiny?

Cockerspanieli tai keeshond. Kessun kanssa olisi varmaankin helpompaa turkin puolesta, mutta ihania molemmat. Facessa on yhden perheen mummokoirista kertova sivu ja voi että. Siinä on cockeri ja jotenkin näen, että minussa ja siinä on paljon samaa. Kyllä kelpaisi vanheta semmoisen seurassa.

Molemmat on söpöjä <3. Cockerit on lutuisia. Ja vissiin ok luonne. Olen niistä aina tykännyt visuaalisesti, kontaktia mulla ei juuri oo.

Mun kaverilla oli länsiylämaanterrieri joka kuoli vanhuuteen. Ottivat Sheltin. Sanoi että täydellinen valinta lapsiperheeseen, kiltti ja helppo kouluttaa, ei viettejä. Lapsetkin voi ulkoiluttaa turvallisin mielin. Westie oli viettien viemä ja kova haukkumaan ja täysin petollinen ulkoilutettava kun säntäili viettien perässä.
en osaa sanoa mikä olisi sitten se oma.. pitäs olla just semmonen luotettava ja suht helppo ja sopeutuva luonne.

Vastavirran akka näin se yleensä menee..

Liitteet

• Screenshot_20200222-144031.png
    Screenshot_20200222-144031.png
    121.1 KB · Katsottu: 157
Mä haluaisin huskyn tai samojedin, mutta olen laiska lenkkeilijä. Plus menisi varmaan hermot karvanlähtöön.

Pienistä Havanna, perhonen:Heartbigred..

Keskikokoinen olisi meille kaikista passelein. Eniten miellyttäisi Cavalier, mutta niillä liikaa periytyviä ongelmia. Beaglet on aika ihania. Tai toi joku kookierhoondje vai mikä whatever. Myös toi keeshond on hauska! Päästääkö paljon karvaa?

Vanhemmilla kaksi shelttiä ja ovat kyllä hellyyttävän aivottomia mutta helppoja! :happy7

Molemmat on söpöjä :Heartred. Cockerit on lutuisia. Ja vissiin ok luonne. Olen niistä aina tykännyt visuaalisesti, kontaktia mulla ei juuri oo.

Mun kaverilla oli länsiylämaanterrieri joka kuoli vanhuuteen. Ottivat Sheltin. Sanoi että täydellinen valinta lapsiperheeseen, kiltti ja helppo kouluttaa, ei viettejä. Lapsetkin voi ulkoiluttaa turvallisin mielin. Westie oli viettien viemä ja kova haukkumaan ja täysin petollinen ulkoilutettava kun säntäili viettien perässä.
en osaa sanoa mikä olisi sitten se oma.. pitäs olla just semmonen luotettava ja suht helppo ja sopeutuva luonne.
Normi terrieri siis...

Molemmat on söpöjä :Heartred. Cockerit on lutuisia. Ja vissiin ok luonne. Olen niistä aina tykännyt visuaalisesti, kontaktia mulla ei juuri oo.

Joo. Lapset kyllä pärjää, mutta kissat rajottaa valikoimaa. Mulla on kokemusta sheltistä, kultsuista ja chihusta lapsuudessa. Meillä oli myös vuosia sitten kultsu, mikä rupesi vihaamaan kissoja, joten pitkin hampain siitä oli luovuttava. Elää edelleen ns ainoana lapsena mahtavaa elämää. Oli se kova paikka, eikä mikään auttanut. Luonne oli mahtava ja koira myös, mutta kissat. Edellisen kanssa ei ollut kissaongelmaa. Sitten liian pieni ei voi nyt olla, ettei jää jalkoihin. Kaikkihan ne ihania on omalla tavallaan.

Koiran pitää pystyä olemaan irti kotona ja riistavietti heikko. No kunhan haaveilen. Mutta kunhan sattuu kohdalle se oikea, sen sitten tietää. On minun sängyssä vielä koiran mentävä rakokin.

Myös tuo mulle tuntematon tanskalais-ruotsalainen pihakoira on kiinnostava!

Kaverilla on ihana Lunnikoira. Oikein veikeä ja Keskikokoinen.

Mä haluaisin huskyn tai samojedin, mutta olen laiska lenkkeilijä. Plus menisi varmaan hermot karvanlähtöön.

Pienistä Havanna, perhonen:Heartbigred..

Keskikokoinen olisi meille kaikista passelein. Eniten miellyttäisi Cavalier, mutta niillä liikaa periytyviä ongelmia. Beaglet on aika ihania. Tai toi joku kookierhoondje vai mikä whatever. Myös toi keeshond on hauska! Päästääkö paljon karvaa?

Vanhemmilla kaksi shelttiä ja ovat kyllä hellyyttävän aivottomia mutta helppoja! :happy7
No en tiedä karvanlähdöstä, varmaankin reilusti silloin tällöin luulisin. Plussana pitkäikäisyys ja terveys myös. Ainoa miinus on haukkuminen, mutta sekin lie yksilökohtaista.

Cavalier on myös ihana, sitäkin mietin ja jenkkicockeria.

Jos ukko saisi valita, niin suomenpystykorva. Tosin ei se saa. Se ottais mielummin viisi kissaa lisää.

Meillä taas lapset eivät halua mitään, ihan kissat piisaa. Näkevät niin paljon hoitokoiraa, että ihan omasta taitaa mennä. En yhtään käsitä, kun itse pienenä olisin tahtonut kaikki maailman eläimet.

Nämä biokemialliset raskaudet ovat vielä yleisempiä, usein nainen ei itse edes tiedä olevansa raskaana. Keskenmenon uusiutumisriski pysyy ennallaan yhden alkuraskauden keskenmenon jälkeen ja suurenee vain hieman toisen keskenmenon jälkeen. Vain noin 1%:lla naisista keskenmeno toistuu kolme kertaa peräkkäin, jolloin suositellaan jatkotutkimuksia pariskunnan niin halutessaan. Vielä kolmannenkin peräkkäisen keskenmenon jälkeen seuraava raskaus jatkuu normaalisti yli 60 %:lla.

Nyt kyllä repesin täysin. Ei taida koskea meitä kehäraakkeja, mutta otan tuon 60 % vastaan kyllä.

Nämä biokemialliset raskaudet ovat vielä yleisempiä, usein nainen ei itse edes tiedä olevansa raskaana. Keskenmenon uusiutumisriski pysyy ennallaan yhden alkuraskauden keskenmenon jälkeen ja suurenee vain hieman toisen keskenmenon jälkeen. Vain noin 1%:lla naisista keskenmeno toistuu kolme kertaa peräkkäin, jolloin suositellaan jatkotutkimuksia pariskunnan niin halutessaan. Vielä kolmannenkin peräkkäisen keskenmenon jälkeen seuraava raskaus jatkuu normaalisti yli 60 %:lla.

Nyt kyllä repesin täysin. Ei taida koskea meitä kehäraakkeja, mutta otan tuon 60 % vastaan kyllä.
Buah. Joo mulle kans kiitos. No, toisaalta kaikki aina sanoi että menetysten jälkeen raskaus alkaa paljon helpommin ja nopeammin. Että joo mullakin heti seuraavasta kierosta. Joo ei alkanu ei. Ei edes kymmenennestä :laughing001:sorry:

Takaisin