Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tikuissa ei näy enää juuri mitään. Kohti seuraavaa ovista siis.
Onneksi voi muuttaa mielipidettä.Mä olen muuten aikaisemmin ollut sitä mieltä, että teen kaiki lapset alle 30v...
Mä olen muuten aikaisemmin ollut sitä mieltä, että teen kaiki lapset alle 30v...
Juu en mäkään ehkäisyä ota, ei oo ollu kun sen kaks vuotta pillerit vuodon takia. Tässäpä se dilemma onkin. Ei voi vetää mitään rajaa jos teoriassa mahis on. Mä olen sellanen et tikutan ja kyttään sata vuotiaaksi. Ja hakkaaan päätä seinään. Mut sit kuitenkaan en halua alkaa poikkasemaan piuhojakaan tai popsimaan pillereitä. Mut se olis se ainoa keino lopettaa tämä hömppä.Minulla se takaraja vain meni, kun tuntui oudolta alkaa miettiä ehkäisyä. Miksi ehkäistä, jos lasta ei edes yrittämällä tule? Tuli kuitenkin.
Niin on naapurikunnassakin myrsky. Meillä oli eilen treffi-ilta, käytiin jääkiakkoo kattoo :)Kurja juttu, Vastavirran akka Onneksi pystyt ajattelemaan positiivisesti!
Kauhee myrsky täällä.. tänään sitten päivällä miehen kans Treelle. Mun veli saapuu kattoon lapsia :)
Joo aika samalta näyttää teillä ja meilläNiin on naapurikunnassakin myrsky. Meillä oli eilen treffi-ilta, käytiin jääkiakkoo kattoo :)
Voin nyt #%@©®¡!!View attachment 86543 Nyt kun vuosiin kerrankin tein testit aamun ekasta, tein mielenkiinnosta vielä tokastakin. On se vaan mulla niin, että toinen on parempi. Sentään joku asia ei muutu. Eikä siis ole toivoa enää.
En oo koskaan kokeillukaan tätä, olen kai aina ajatellu et juon pannun kahvia aamusta niin se ”toka pissa” on liian lurua. Päivisin alkuraskaudessa on tullu selkeesti hailummat ku aamun ekasta. No, luultavasti ei tarvi koskaan kokeillakaan.View attachment 86543 Nyt kun vuosiin kerrankin tein testit aamun ekasta, tein mielenkiinnosta vielä tokastakin. On se vaan mulla niin, että toinen on parempi. Sentään joku asia ei muutu. Eikä siis ole toivoa enää.
Sanoppa muuta. Mullakin on enemmän kuin ikinä edes annettiin ennusteita onnistua. Yhdenkin piti olla lähes mahdotontaNiin varma minäkin olin toisen jälkeen, että nyt olen saanut jo kuun ja tähdetkin. Minä juon aamun kuluessa vähintään puoli litraa. Mutta normaalisti aamupisu on monella se paras, paitsi mulla.
Mutta nyt olisi todellakin hyvä miettiä uutta tekemistä hiljalleen. Pitsinnypläystä kenties. Mikä tämän yrityksen muka voisi korvata.
Hyvältä kuulostaa. Ovismettälle sitten vaan. Meidän synkkakierto nyt vähän kärsii tässä, mutta ei tartte nyt odotella.Mut jos jotain pskaa niin jotain hyvääkin. Kp6 ja vuoto loppui käytännössä seinään eilen tai no pientä Ruskeaa suttua ajoittaim mut ei vuoda!
Että jotain iloa oli siitä ”paremmasta luteaalista” viime kierrossa. Tai sitten on vain taas tällanen kuukaus muuten vain. Ennen olisin innostunut mut nyt olen lähinnä onnellinen että ei vuoda 1,5 viikoa
No ilmankos se mieleen ensin nousikin tuo nypläys. Totta, syksy on hyvä aika uudelle.Sanoppa muuta. Mullakin on enemmän kuin ikinä edes annettiin ennusteita onnistua. Yhdenkin piti olla lähes mahdotonta
Eiks siitä nypläyksestä vähä ollu puhettakin jo. Ja ei voi oikein sanoa että tää harrastus niin halpakaan olis. En tiiä. Mietitään vaikka syksyllä. Sillonhan ne uudet ryhmät aina alkaa