Täällä 11+1 ja painoa tullut 4kg ainakin, en oo nyt uskaltanut käydä vaa'alla :D Tässä on kyllä syöty vähän miten sattuu. Aloitin kyllä lenkkeilyn taas, että eiköhän turvotus ala tasaantuun. Tässä raskaudessa tulee varmaan enemmän kiloja kuin edellisessä.. Viimeksi tuli 9-10kg, lopuksi paino jopa vähän putosi. Viimeksi tässä vaiheessa oli tullut joku 2kg.
Viimeksi lähtöpaino oli 68kg ja lopussa olin ~79kg, olin tosI tyytyväinen, koska tavoite oli, ettei paino nousisi yli 85kg :)
Esikoisesta jäi pari-kolme kiloa enkä niitä ehtinyt tässä välissä alkaa pudottamaan, joten nyt lähtöpaino oli n.71kg ja edelleen oon tyytyväinen vaikka lopussa olisin sen 85kg.
Oon muutama vuosi sitten laiduttanut 85kg-->62kg niin jotenkin se 85kg on mulla se raja, mitä en haluaisi ylittää. En oo koskaan sitä enempää painanut. Mun on myös tosi vaikee laihtua, vaatii tosi paljon liikuntaa, että paino alkaa tippua. Perussairaus vaikuttaa mulla siihen aika paljon.. Oon nyt silti varautunut siihen, että pari kiloa jää varmaan tästä toisestakin sitten karistettavaksi, mutta onpa sitten loppuelämä aikaa niitä pudotella :D Imetys mulla ei auta yhtään, meni aineenvaihdunta jopa enemmän sekaisin ja turpoilin välillä ihmeellisesti.