Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sen verran kakara oon kuitenkin, että mun "must do before you die"-listaan kuuluu helkutan pitkän jono ohi kävely, kun muut seisoo siinä kettuuntuneena :"D Lisäksi kossi ollut hyvällä tuulella tänään ja eilen ja nukkunut hyvin, se tekee varmaan paljon. Ja oon saanu ilman sen ihmeempää vonkaamista! 
(Asia, joka on jäänyt sanomatta... 

Ihmiset jonottivat siinä meidän vieressä vessaan ja heti kun poika sai katsekontaktin jonkun kanssa alkoi hän nauraa räkättää, hakkaa käsillään ja yritti päästä ryömimään ja nousi seisomaan. Jos pääsi tarpeeksi lähelle näitä tuntemattomia kiinalaisia (poika on jostain syystä ihastunut aasialaisiin), suomalaisia ja espanjalaisia, niin kädet vaan ojoon kun halusi syliin
Pari kertaa tuli kiukku, mutta niistäkin selvittiin maidon, maissinaksujen tai lelujen avulla
Vähän kyllä arveluttaa miten noi lennot menee kun tuo oppii kävelemään, kun oli nyt jo tekemistä että sai pojan pidettyä siinä meidän penkkirivillä!