Mun nm tulee miehen antamasta lempinimestä. Ehkä mä oon myös vähän murmelimainen? Habitusta saatte arvailla. :D
Sorry en oo jaksanu kauheena höpötellä nyt. Tyttö lähti liikkeelle ja sen jlk ei oo ollu sen siunaaman rauhallista hetkeä.. Nyt on karsee siitepölyallergia enkä oo päässy apteekkiin hankkiin imettävälle sopivaa allergialääkettä ni sit tuhistaan ja nökötetään sisällä.
Tytsy on ollut kolme pv pelkässä vaipassa ja hienosti tarkenee..! Miinuspuolena on se, että nyt pitää käydä aina syömisen jlk kokovartalopesulla, ku yleensä riittää paita pois ja naama ja kädet pestään. Miten te siä Epsanjassa kestätte ku mä oon aina lämpötilan ylittäessä 25'c ihan rätti.. :/
Meil oli hääpäivä tässä, leivoin jopa ehkä ekaa kertaa ikinä täytekakun alusta loppuun ja se onnistui. :) Ei nyt jaksettu muuta ku anoppi ja nato pyytää ja grillailtiin, mut vähän vaihtelua arkeen. Mä oon lueskellut teidän anoppikokemuksia ja täytyy sanoo, et mulla on ihan loistava anoppi, mitä tuohon mummoussuhteeseen tulee. Sanoin sen myös sille ja se totes, että hänen mielestään jokainen osaa ja saa olla hyvä äiti omalle lapselleen, miks siihen pitäis puuttua. :) Oon jopa neuvonut sitä miten kannattaa toimia tytön kans ja mitä se syö ja kaikki on menny perille. Mua vähän nolottaa itteeni, että meen neuvoon, koska sillä kumminkin on 3 omaa lasta ja meidän tyttö on jo 4 lapsenlaps. Kylhän se tietää!! :D
Tyttö tulee koko ajan sosiaalisemmaks ja sen kanssa voi jo oikeesti leikkiä ja viettää aikaa ja se reagoi puheeseen. Meilläkin opeteltiin se piiloleikki rievun kans ja on ihan suosikki. Tyttö alkaa melkein täriseen innosta aina ku otan rievun esiin ja ite menee piiloon ja tulee esiin silmät täynnä pidätettyä naurua. Rakas..!
Ihan parasta vauva-aikaa! Paitsi sit ei oo hauskaa ku yritän nukuttaa ja peittelen ja toinen alkaa peiton kans pelleillä ja odottaa, että sanoisin pöö. :S :'D
Ja edelleen ihan terve laps mitä nyt välillä aivastelee. :) Se korostuu viä siinä, ku kaverin vaavi on koko 5 kk ollut aika sairaalloinen ja just oli sairaalassa tarkkailussakin pari pv ja nyt tutkitaan todennäköistä maitoallergiaa. Tosi ikävää! Sekoisin varmaan totaalisesti jos oisin joutunut murehtiin niin paljon ja koko ajan käymään lääkärissä jne. Tasan ei mee onnen lahjat.
Mutta näin. Elossa ja asiat suhteellisen hyvin, eikös siinä oo jo aihetta positiivisuusketjuun! :D