Positiivisia ajatuksia!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lime88
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meillä happy samasta syystä lusikasta tipat annettu. Suu aukeaa vaihtelevasti lusikalle mut tipoille irvistetään edelleen aika tavalla. Ainakin esikoisen kans kiinteiden aloitus oli helppoa kun lusikkaa ei vierastanu :-)

Mulle sanottii ettei saa laittaa maitoon eikö pulloon ku se jää sinne pullon reunoille ja mitö jos vauva ei juokkaan koko juttua :/ tiedä höntö meillä menee lusikasta :D kauhee huuto alkaa ku lusiksn ottaa pois ja suu käy aiina ku ite syö :D pitäis saada itellekki :D

Vauvalla oli sisävaatteet, villasukat, ohut pipo ja näiden päällä fleecehaalari, jossa on huppu ja kädet ja jalat saa umpeen. Mulla on trikooliina niin se itsessäänkin lämmittää aika paljon. Puin liinan takin alle ja vedin vielä takin liepeitä vauvan päälle. Ihan sopivasti tuntui olevan päällä, mutta mulle ainakin tuli sit kaupassa kuuma :)

Me ollaan myös liinailu paljon, käyty bussilla kaupungissa jne. :) On se vaan niin näppärä ja kiva tapa liikkua! Ongelma kyllä on ollut tuon pukemisen suhteen, tuntuu että tyttö on aivan hikinen vaikka päällä on ollut vaan sisävaatteet (body ja housut) ja ohut villatakki. Tumput ja pipo on riittänyt hyvin mutta varpaat on olleet viileät vaikka on ollut sukat, villasukat ja äp-toppatöppöset. Meillä siis käytössä pääsääntöisesti kudottu liina jossa on villaa puolet. Itelle oon pukenut vaan ohuen paidan ja laittanu liinan takin alle, joka ei mahdu kiinni. Itsekin oon ollut ihan hiessä vaikka on tuullutkin aika paljon.

Meillä on toi liinailu sinänsä ihan alkutekijöissään, enkä ees tavoittele kovin suuria sillä saralla, tykkään nimittäin liikkua vaunujen kaa ja vauvakin viihtyy siellä hyvin pari tuntia kerrallaan. Mut on se vaan kotonakin näppärää et saa kädet vapaaks! Ja ostin mä meille rengasliinan pika-avuksi sylintarpeeseen ja vaunujen kaveriks kaupunkikeikoille :).

Sit kun vauva on vähän isompi niin hommataan varmaan joku kantoreppu, tuntuvat ajatuksena helpommalta ku monta metriä kangasta. Mut kyl mä nytkin voisin varmaan lähteä vauva liinassa kaupungille jos tietäisin et meen jonnekin missä on vaikee liikkua vaunuilla. Pitäs vaan selkälihaksia treenaa et jaksais kantaa pidempään! :D

Meilläkin alkoi liinailu sujua! Aluksi vauva vihasi sitä, mutta kun kokeilin muutaman viikon jälkeen uudestaan, niin toihan viihtyy. Meillä on nyt myös manduca, kun luulin ettei liinailusta tule mitään ja ehdin hommata. Mutta eiköhän noille molemmille tule käyttöä. Manduca liener pitkillä matkoilla parempi ja liina ainakin sisätiloissa paljon kivempi. Toi pukeminen ulos muakin kovasti mietityttää. Aika samanlainen ratkaisu on meillä ollut kun roseredillä.

Mä olen ihan yllättynyt siitä kuinka pitkäksi mun pinna tarvittaessa venyy. Äskenkin nukutin vauvaa joka huusi yliväsymystään. Tajusin vasta jälkeenpäin et meni 45min. Huudosta huolimatta katselin sitä vauvaa silmät kosteina onnen kyynelistä. Hormoonit... Siis kyllä välillä napsahtaa ja menee hermot aivan täysin mutta ottaen huomioon kuinka kärsimätön oon ollut ennen vauvaa, niin tää on ihan huippua.

Mä oon ollu kans ennen vauvan syntymää tosi hermoheikko. Taulu palaa sekunnissa :o mut tytön syntymän jälkee saa tosi paljo ärsyttää et lanka palaa.
Tänään oli melko hermoja koitteleva päivä... Tyttö ei tahtonu millää alkaa päikkäreille vaikka oli väsyny ja kitisi. Piti lähtä ajelee et sai sen ees vähäksi aikaa nukkumaan.
Ja tuo mies ollu kans tänään taas vaihteeksi jotenki tosi ärsyttävä.... :( miksi aina pitää eriksee pyytää ja monta kertaa sanoo jostain...
Tytön kakka vaipanki meni vasta sit vaihtaa ku siitä eriksee sanoin (itellä oli ruoanlaitto pahasti kesken, muuten olisin sen tehny ite)
Onneks loppu noi jääkiekon sm-kisat :) se on niiden aikanan ollu nii naama kii telkkarissa ettei kuule eikä nää mitää :o kohta alkaako sit mm-kisat... Huoh....

Mä taidan lähtee tytön kans jonnekin evakkoon... tuun kohta hulluksi ton jääkiekon kans :mad:

Tässä huushollissa katotaan vähän kaikkea: sm-liigaa, mm-lätkää, hiihtoa, ampumahiihtoa, formuloita, olympialaisia, mäkihyppyä, yleisurheilua, taitoluistelua, snookeria... Ei ihmekään kun pikkumieskin katto eilen melkein koko tokan erän Kärppä-Tappara-pelistä :) itki jos ei ollu naama kohti telkkaria... Voi apua :grin

Meillä kans pätee sanonta "Liigakoti on onnellinen koti" :) Mies seuraa kyllä kaikennäköistä muutakin urheilua. Minä vain jääkiekkoa.

Oivoivoi...siinä tapauksessa me ollaan hyvinkin onnettomia! Urheilua ei tuu seurattua ei sitten pätkääkään. No ehkä mies jonkin verran, mutta ei tv:n ääressä. Sen verran tiiän jäkiksestä että kärpät tulee oulusta ja kalpa kuopiosta jne... Tytär 12-v kysyi yhtenä päivänä "kuka on teemu selänne...?" :eek:

Takaisin