Positiivisia ajatuksia!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lime88
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hahahaa, olihan tuo karun näkönen mutta maku (mango-valkosuklaa-tuorejuusto) oli fantastinen, se meni nappiin :-)
Aina pitää vaan yrittää. Se oli tämän postauksen pointti ;-)

Onks kukaan kokeillu sitä seeprakakkua?

Ei se mun mielestä oikeesti ollut karun näköinen. Jos et olis laittanut sitä mallikuvaa, olisin luullut kaiken olevan kuten pitääkin.

Meillä on vihdoin alettu nukkumaan! <3

Viimeiset kolme yötä on menty niin, että eka syöttö oli ensin viideltä, sitten puoli viideltä ja viime yönä (joka nukuttiin poikkeuksellisesti mummolassa) puoli kolmelta. Ja nukkumaan on mennyt ysiltä, eli joka yö nukkunutvähintään 5h. Tätä ennen neiti on elämänsä aikana nukkunut 5h putkeen alle 10 kertaa! Vähänkö on mahtavaa aamulla herätä niin ettei ekana ole mielessä vaan selviytyminen päiväunille (tosin en tajua miksi näiden aamujen pitää alkaa jo seiskalta??)

Täällä heräillään nykyään usein, mutta onneksi viihdytään sängyssä ainakin puol 9 saakka :)

Hahahaa, olihan tuo karun näkönen mutta maku (mango-valkosuklaa-tuorejuusto) oli fantastinen, se meni nappiin :-)
Aina pitää vaan yrittää. Se oli tämän postauksen pointti ;-)

Onks kukaan kokeillu sitä seeprakakkua?

Mä tein sellaisen salmiakki seeprakakun. Ei ollu vaikee saada niitä rinkuloita tehtyä mutta maku tai pikemminkin suutuntuma oli outo.

Lottie ihan sama meillä! Mut mulle se on ihan ok nousta siihen aikasn joka aamu nii pysyy rytmi hyvin = ) paitsi tänään ollu vähän erinlainen päivä kun oli vauva uinti nii piti nousta jo 6.30 että ehtii syömään aikasin ennen uintii.. Mut nukahti tänään jo 20.30 nii jää taas ihan kivasti omaa ilta aikaa.

Takaisin