Positiivisia ajatuksia!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lime88
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jalkapallon MM unohtui listasta... Siitä innostuttiin viime mm-kisojen aikaan. Mut rakkaimpia lajeja itelle on ehdottomasti jääkiekko ja mäkihyppy :) Kärppäpelejä tulee joskus käytyä kattoo ihan paikan päällä. Mies ei oo ihan niin innostunut, kun saa notkuu jäähallilla ihan nokko, kun on lätkätuomari ja tekee tuomaritarkkailuja kans...

Mies veikkaa jonkun verran pelejä myös. Yleensä menee ihan mönkään kyllä ne hänen veikkaukset, mutta ei oo isoista summista kyse :) Ja pelaa myös jonkun verran RAY:n pelejä kauppareissulla. Itekin joskus, mutta harvemmin. Ja reissuarpahan pitää aina ostaa :grin Että tämmösiä pelureita tässä perheessä!

Samanlaista oli omassa lapsuudenkodissa. Iskä kattoi AINA kaikki jääkiekkopelit, formulat, mäkihypyt, olympialaiset ja yleisurheilut. Lottoa pelasi vaan - ainakin mun tietääkseni. Joskus satunnaisesti RAY:n pelejä. Eli samanlainen mies tullut hommattua tässä suhteessa :wink Ja samanlainen tapaus oli isäpuolikin. Äiti taas ei oo kyllä tienny eikä oo ollut ikinä kiinnostunu urheilusta missään mielessä, mut muistan kyllä että keitti yhteen aikaan aina sunnuntaisin formulamakaroneja (siis sellasia autonrenkaan mallisia) kun oli formulakisat! :Heartred Voi niitä aikoja!

Kyllä mäki jääkiekkoo mielellään katon ja ollaan useesti käyty Oulussa paikanpäällä kattoo pelejä :) mut eilen meni vaa hermo tohon ku ei kuule eikä nää mitää vaikka kui monta kertaa sanoo :o ku peli alkaa siitä tulee kuuro, mykkä ja sokee ympärillä tapahtuville asioille :)

Me seurataan jääkiekon mm-kisoja varmaa paikan päältä sit ku ne on suomessa :) Täytyy hommaa Viville pinkit pelturit:D

Musta tuntuu, että tuo mun mies on hyvin usein kuuro, mykkä ja sokea ilman mitään kisojakaan. Aika monesti käpy palaa sen kanssa ja saadaan riitaa aiheesta :sad001 nyt se on kyllä onneksi yrittänyt tsempata asian suhteen kun ollaan moneen kertaan asiasta takuttu.

Huomasin kuin vahingossa, että ulkona paistaa aurinko samalla kun tajusin, että kahvi on jo tippunut. Siitäpä ilahduin kun tajusin etten välttämättä huomaa tuommoisia seikkoja. Minulla on hyvä ilmankin. Päättelin siitä, olen onnellinen.

Nukuin huonosti, pikkujäbä pissas KOLME kertaa hoitopöydältä mun päälle jne... MUTTA kun sain pojun nukkuu, laitoin hiukset hyvin ja korvikset korviin, niin jopas mieli koheni! Tästä tulee vielä kiva päivä :)

P.S. En toivo enää pakkasta...

Tämä foorumi on kyllä yks ihmeellisen internetin helmistä. Toivottavasti jaksatte helmikuiset pysyä linjoilla vielä kauan. Saa apua ja vinkkejä asiaan kuin asiaan, vauvan kakan väristä potan malliin ja apinaevvään ohjeisiin ja kelan etuuksiin ym parisuhde&perheasioihin :-)

Liitteet

• 1444286889198.jpg
    1444286889198.jpg
    18.1 KB · Katsottu: 44
Takaisin