Poika vai tyttö?

Onko kukaan erehtynyt googlaamaan sanoja "nub theory"? Sen mukaan jo NT-ultrakuvasta voisi päätellä sukupuolen. Muuten näyttää samalta, mutta "nubin" suunta on pojalla ylöspäin, tytöllä selkärangan suuntaisesti.

No mä olen erehtynyt tuon googlaamaan, ja tuijottelen tuota kuvaa kerran tunnissa... Jos tuo mitä luulen nubiksi on se, ja tässä on mitää totuuden perää, niin tytöltä näyttää.

Pitääpä huvikseen ettiä poikien vanhat ultrakuvat ja kattoa meniskö teoriat oikein. Mikä se nub on suomeksi, sanakirja ei tunnistanu?
 
Löysinkin. "At this stage, both boys and girls have a penis-like 'nub' called the genital tubercle."
 
Höh, aloitin kirjoittamaan ja foorumi hävitti sen. No otetaan uusiks. Esikoista kun odotin niin alkuraskaudesta oli jatkuva nälkä ja huono olo. Iho oli hyvässä kunnossa läpi raskauden. Tyttö tuli niin kuin silloin veikkasinkin. Nyt taas ei pahaa oloa, ainut että turvottaa kauheesti ja naama kukkii. Tän perusteella veikkaan poikaa tulevaksi. Muutenkin on sellanen olo että poika tulee. Parin viikon päästä on nt-ultra, täytyypä vilkaista tota nub-teoriaa :)

Meillä siis esikkotyttö nyt 1v 2kk ja lempparileikkejä on autot ja mopot ja legot :D on hällä vauvanukkekin mutta ei se niin kiinnosta kuin autot. Äitiinsä tullu :D tosin tykkäsin leikkiä myös barbeilla, ne ajeli hienolla valkoisella avoautolla :D miehen kanssa päätettiin ettei tuputeta autoja eikä barbeja, leikkii millä leikkii. Sama tehdään seuraavan kohdalla, oli sitten poika tai tyttö :)
 
Mulla ei ehkä vielä ole tuntemuksia suuntaan tai toiseen. Raskausoireet kyllä lähes samat kuin esikoisestakin, jännä nähdä kumpi tulee. Halutaan kyllä rakenneultrassa tietää. Toivottavasti pieni suostuu näyttämään :-)
 
Mietin tässä, että jos sukupuoli ei näy seuraavassa ultrassa, niin oletan, että vauva on tyttö, koska fiilis on koko ajan tyttöön kallellaan. Toisaalta mietin, että sellainen 4D ultra vois olla kiva jossain vaiheessa ja kai vauva nyt jossain ultrassa sen verran pyörii, että nähdään kumpi on kyseessä :) Toisaalta nyt oon miettiny myös sitä, että ei kysytä sukupuolta ennen syntymää, sekin ois jännää, mutta en taida malttaa olla utelematta.
 
Miehen mummo ennusti tänään poikaa, joten omat fiilikset vain vaihvistui :) Mummo on nähnyt ennenunet kaikista suvun lapsista ja ne on menny viel oikein. Tiesi meidän esikoisenkin työtksi jo ennen kuin minä tiesin olevani raskaana.
 
Poikaa veikkaan, en osaa sanoa tarkalleen miksi, mutta sellainen fiilis on ollut alusta asti ja hedelmöityskin ajoittuisi oikeaan ajankohtaan, jos nyt oikein olen nettikirjoitteluita tulkinnut(eli juuri ovulaatiohetkeen, kuulemma tyttösiittiösolut on poikia sitkeämpiä ja voivat siis hedelmöittyä paljon ovulaation jälkeenkin)...plus olen jostain lukenut että iltapahoinvointi viitaisi enemmän poikaan (mulla ei ole ollut lainkaan aamupahoinvointia) ja muutenkin pahoinvointi on ollut suht lievää(ei oksentelua, lähinnä vaan etonut iltaisin-onneksi sekin alkaajo hissukseen kai loppumaan). Ai niin, ja ultrakuvasta mies totesi että "on ihan jätkän profiili", kuulemma hänen nenänsä:), nojaa, kätilö toisteli monta kertaa että on niin nätti profiili ja söpö nenä, että miten sen nyt tulkitsisi mutta siippa näki asian noin, ha-ha.
Pääasia toki, että vauveli pysyy sisällä loppuun asti ja on terve. Mutta onhan tuota hauska arvuutella. Ja aiotaan kyllä kysyä jos/kun sen aika koittaa.❤️
 
Hmm.. Vielä ei mitään hajua tuntuman perusteella kumpikohan tulisi ja tällä kertaa ei haluta tietää! Mies "pakotti" ensimmäisessä raskaudessa ja silloin itsekin jo jotenkin tiesi, että tyttö tulee vaikka ei vielä oltu ultrassa nähty :) mulla tuli niin voimakkaasti uniin tieto, että olisi tyttö kun kuvittelin että varmaan poika sieltä tulee.. Ja sykkeet oli niin korkeat koko ajan (tytöillä korkea syke/pojilla matala?) ja taaskin sykkeet hyppii 156-174 välillä.. Mutta en tiedä uskonko tuohon teoriaan.. Joten ootan että unet antaisi taas jotain suuntaa:wideyed:
 
Meillä oli pojalla sykkeet koko ajan yli 150 ja itse oksensin yötä päivää taukoamatta läpi raskauden :D mutta maha oli kyllä selvä poikamaha!
 
Mulla pahoinvoinnit ollu tosi lieviä, etoo vaan, ja painottunu iltaan niin veikkaan ite poikaa :) Kumpi tahansa on kyllä tervetullut
 
Aiemmin olin aivan vakaasti sitä mieltä, että tyttö tulee. Olen kuitenkin jo kolmesti nähnyt unta poikavauvasta ja omat sisarukset (joiden arvaukset osuu AINA oikeaan) ovat sanoneet että poika se on. Nyt alkaa olla sellainen olo, että poika se varmaan on. Toisaalta ihan sama, kunhan on terve. :)
 
Hurjasti tosiaan poikaveikkauksia, mulla on niin vahva tyttöolo, että tulee olemaan tosi iso yllätys jos se onki poika. En tosin siihen pety, mutta yllättävää se olis.
 
Ultrassa väittivät että tytöltä näyttää! :wideyed: En oikein usko tuota vielä ja onhan se erehtymismahdollisuus, mutta aika mielenkiintoiseksi menee. :grin Perusteli arvion sillä, että hänen mielestä näkyi klitoris ja häpyhuulet (eli ei vaan siksi, ettei näkynyt pojan vehkeitä).

Olen kohta 7 vuotta tottunut siihen että minun perheessä on vain poikia, niin olisihan se aikamoinen muutos :woot: Tosin voisi olla ihan hauskaakin! Vaihtelua ainakin. :)

En vaan tahtoisi innostua, että "jee kohta on kumpaakin sukupuolta" jos se sitten kuitenkin onkin äijä :hilarious: Mutta meni vähän pasmat sekaisin kun varma oletus itellä oli että poikahan sieltä tulee..:rolleyes:
 
Alusta saakka on ollut tyttöolo ja siippakin on sitä mieltä, että ollaan "ihan selvästi tytön vanhempia" . Emme halua selvittää sukupuolta etukäteen, mutta ylläri tulee varmasti olemaan melkoinen, jos sieltä tuleekin poika.
 
Veikkaan tyttöä. Kaksi tyttöä ennestään ja ihan yhtä paha olo taas. Maha on taas eteenpäin suuntautuneen irrallisen lentopallon näköinen, ei näy takaa lainkaan. Molemmat aiemmat raskaudet olleet ihan samanlaisia. Ihon rasvoittuminen loppunut, hiukset pysyy puhtaana. Etoo aamuin illoin. Ja on silti nälkä. Ihan sekoa, mutta jo tuttua. :)
 
Takaisin
Top