Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, mulla just toisinpäin. Barbit ym. oli musta ihania enkä osasi enkä haluis missään nimessä millään örkeillä tai mitään taistelujuttuja leikkiä eli toivon tyttöä!Ite oon alkanu pitämään koko ajan todennäköisempänä, että poika se on. Ja tavallaan oon alkanu toivoakki poikaa Enhän minä osais tyttöjen juttuja leikkiä Inhoan barbeja sun muita ulkonäköä painottavia (ja vääristyneen kuvan antavia) tytöille suunnattuja leluja, ja epätodennäköisempää ois että poika sellasia tahtois.
Mutta mutta. Kyllä tyttöki saa tulla (kunhan pärjää ilman tikunlaihoja yliluonnollisen näköisiä tyttöleluja)
Kuinka moni on päättäny ettei selvitä vauvan sukupuolta etukäteen?
Minusta on taas kauheaa, kun telkkari suoltaa näitä ohjelmia joissa nauretaan toisten epäonnistumiselle tai tehdään "huumoria" siitä, miten säretään toiselle tärkeitä tavaroita jne. Aikuiset välittää tietynlaista kiusaamiskulttuuria itse ja samalla paasaa koulukiusaamisen vääryydestä. Teeveet on täynnä bile-daneja ja sun muita botox-täytettyjä, jotka sitten toimii "esikuvina"... Yyyh, anteeks avautuminen, ainoa asia mitä mä "pelkään" on vaan, että sais kasvatettua tervepäisen lapsen ympäröivästä maailman menosta huolimatta. Oli tyttö tai poika :D
Kuulostaa kivoilta leikeiltä! Ehkä pointti on myös se että mistä kukin lapsi itse pitää, oli tyttö tai poika. Mä esim. oon aina ollut hyvin tyttömäinen ja naisellinen niin en oo kokenut ulkonäkökeskeisyyttä negatiivisena asiana vaan nauttinut kauneusaasioista.Niin no joo, onhan ne stereotypiat toki noinkin päin Meillä kaks poika eikä talosta löydy yhtään örkkiä saati pyssyä/miekkaa tms. Me leikitään esim. eläinleluilla, pehmoleluilla, Super Mario -leluilla ja autoilla, sekä tietty paljon ulkona pihalla ja metässä. Ja ruuanlaittoleikkejä, pojilla on oma lasten minikeittiö :) Itekkään en tykkää mistään örkeistä tai aseilla huitomisista (pelkäisin että johonki sattuu tai joku lemmikeistä saa osumaa).
Vaan minunpa stereotypia sai jo vahvistetta täältä
Kuulostaa kivoilta leikeiltä! Ehkä pointti on myös se että mistä kukin lapsi itse pitää, oli tyttö tai poika. Mä esim. oon aina ollut hyvin tyttömäinen ja naisellinen niin en oo kokenut ulkonäkökeskeisyyttä negatiivisena asiana vaan nauttinut kauneusaasioista.
Mitä tarkoitit et sun stereotypiat sai vahvistusta?