Poika vai tyttö?

Hurjasti tosiaan poikaveikkauksia, mulla on niin vahva tyttöolo, että tulee olemaan tosi iso yllätys jos se onki poika. En tosin siihen pety, mutta yllättävää se olis.

Ja poikahan se oli :) Eipä mennyt tän äidin fiilis oikein. Kaikki muutkin veikkaili meille tyttöä, äiti kyllä mietti vielä viimeks että on poika, koska se voi kans mun veljestä tosi pahoin toisin kun musta, siihen perusti olettamuksen, että mäki saan pojan kun oon ollu niin pahoinvoiva.
 
Mulla ei ole mitään käsitystä kumpi tulee. Aiemmat tyttöraskaudet on oksettaneet viikoille 16 ja 22. Nyt pahin olo helpotti rv19. Eli tuo ei anna mitään osviittaa. Mua vähän hirvittää jos on poika, kun ajattelen etten osaa hoitaa poikaa kahden tytön jälkeen. Kaikki säästetyt vaatteet on tytölle. Onneksi vaunut sentään ruskeat Mä jännitän tätä niin etten edes haluaisi ensi viikolla ultrassa kysyä sukupuolta, mutta mies haluaa tietää.
 
Mulla ei ole mitään käsitystä kumpi tulee. Aiemmat tyttöraskaudet on oksettaneet viikoille 16 ja 22. Nyt pahin olo helpotti rv19. Eli tuo ei anna mitään osviittaa. Mua vähän hirvittää jos on poika, kun ajattelen etten osaa hoitaa poikaa kahden tytön jälkeen. Kaikki säästetyt vaatteet on tytölle.

Mulla oli vähän sama juttu, paitsi että sukupuolet toisinpäin. :hilarious: Poikia ennestään ja ajattelin että tytön kanssa olisi jotenkin vaikeampaa (viimeistään murrosiässä). Sitten kun ultrassa näyttikin tytöltä, niin oli siinä vähän sulateltavaa. Nyt kuitenkin jo uskon, että siinähän se tyttö menee missä poikakin, ja että oikeastaan olisikin kiva jos olisi kumpaakin sukupuolta :) Se kai on aika yleinen toive, mutta mulla iski vasta nyt. Tuskin silti petyn vaikka muuttuisikin vielä pojaksi, mutta tällä hetkellä ei tyttökään pelota :wink

Ostinpa tänään ensimmäiset tyttöä ajatellen valitut verhokankaatkin :p Sanoin myyjällekin että etsin jotain tosi äklömakeaa vaaleanpunaista. Sellaista löysin ja söpöä on. :love2
 
Me ei kysytty sukupuolta, mutta yhä vahvemmin alkaa olla tyttömäinen olo :wacky: Tosin kylläkin, ultrassa mitattiin reisiluuta sellaisesta kuvakulmasta että olin huomaavinani pippelin puuttuvan.. En osaa sanoa paljonko tämä "havainto" on fiiliksiini vaikuttanut. Tämä vauva jää meille viimeiseksi, olisihan se kivaa saada pojan kaveriksi tyttö, mutta luonnollisesti poika on ihan yhtä tervetullut.

Esikoisen sukupuolesta olin aivan varma (ei kysytty hänestäkään), saa nähdä osuuko aavistus nyt yhtä oikeaan!
 
Tyttöfiilis oli itsellä varhaisessa vaiheessa jo ja ultrassa vahvistuikin tytöksi, joten osui tunne oikeaan. Ja on ihana saada esikoispojalle pikkusisko :Heartred
 
Mulla on alkanut jännittämään kumpi sieltä tulee. Ei olla siis tällä kertaa kysytty. Aiemmat poika ja tyttö. Ja niitäkin jännittää. Molemmille löytyy vaatteita ym joten ei senkään puolesta väliä.
Ihailen teitä , joilla on tuollainen varma vaisto. Itselläni ei sitä ole :hilarious: en oo osannu arvata aikaisempiakaan oikein. Nyt tämän raskauden ajan on ollu poikaolo, mutta ehkä tää sitte on tyttö jotta en tätäkään arvaa oikein:p
Ens viikolla ylim ultra, melkein haluttaisi jo urkkia :grin
 
Meille povattiin poikaa. Itsellä ei mitään aavistuksia, mummo sano pojaksi ultra kuvasta.. Ennestään kaksi tyttöä ja raskaus tuntuu samalta kun aikaisemmatkin.
Ekasta en kysynyt sukupuolta, toisesta ei lääkäri suostunut kertoa kumpi olisi, ei ehkä nähnyt vaikka useasti ultrattiin. Sano vaan että 50/50 mahdollisuudet
Kuinka teillä on mennyt aikaisemmat veikkaukset? Onko osunut?
 
Tääl kans jännitellään kumpi sieltä on tulossa. Ultris ei oo haarojansa avannu mut neuvolantäti vähä povas poikaa. Viel 4 pitkää viikkoa lääkärille et jos se osaas sanoo vähä paremmin et löytyykö pallit vai ei :D
 
Mua vähän hirvittää jos on poika, kun ajattelen etten osaa hoitaa poikaa kahden tytön jälkeen.

No siis rakenneultrassa ei jäänyt kenellekään epäselväksi. Saatiin muiden kuvien lisäksi kaksi kuvaa jalkovälistä joidenka turvin voi sitten tehdä reklamaation synnärillä jos tyttöä tarjoavat. :wink
 
Me ei kysytty sukupuolta, koska halutaan yllätys sitten lopussa :D Rakenneultraaja vaan totesi että miten maltatte ootella niin kauan :wink Mutta itselläni on koko ajan ollut tunne että poika sieltä on tulossa :) Kiva nähdä sitten osuiko tunne oikeaan.
 
Joo on siinä oma jännityksensä ku ei tiedä kumpi tulee. Mä olen uskonu tosi paljon että tää olis poika, mut oon nähny kaks unta että se olis tyttö :dummy1:o_O varmaan alitajunta yrittää viestittää, ettei saa asennoitua liikaa siihen poikaoloon ku mikään ei ole varmaa :p
Voi vitsi en ees tiedä kumpaa toivoisin :hilarious: no 6vkoa ja sitte se selviää !
 
Tääl kans jännitellään kumpi sieltä on tulossa. Ultris ei oo haarojansa avannu mut neuvolantäti vähä povas poikaa.

Millä perustein se noin uskalsi ennustaa? Ei kait sitä näkemättä voi arvioida kummaksikaan, niin tuntuu kummalta että joku ammattilainen vielä tekisi niin. :wideyed:
 
Millä perustein se noin uskalsi ennustaa? Ei kait sitä näkemättä voi arvioida kummaksikaan, niin tuntuu kummalta että joku ammattilainen vielä tekisi niin. :wideyed:

Rakenneultras oli muksu kyl jalaat nii ristis et ultraaja sano et ei kyl oo pippeliä koko aikana nähny, mutta ei silti uskaltanu oikee kumpaakaa veikata. Millähä viikolla neuvolas täti sit ultras ku pyysin, niin sen mukaan siel jotain olis killunu. Et reilun viikon päästä olis lekurille aika, et jos silloon osaas jo sanoo et kumpi silloon on tulos. Viikkoja silloon kumminki on jo 36+
 
Takaisin
Top