Poika vai tyttö?

Korhis

Vauhtiin päässyt keskustelija
Kumpaa veikkaat kantavasi? Kumpaa toivoisit enemmän? Aiotteko selvittää sukupuolen?

Veikkaan poikaa. Ihan puhdas veikkaus.
Toivoisin poikaa ensimmäiseksi, vaikka sinänsä ei mitään väliä, kunhan on terve :)
Emme aio selvittää sukupuolta, vaikka mies alunperin vähän halusi selvittää. Haluamme yllätyksen :)
 
Veikkaan ja toivon kovasti tyttöä mutta kumpikin tietysti tervetullut, kunhan on terve :Heartred
Aiotaan ottaa selvää sukupuolesta :)
 
Poikaa kovasti toivoisin Olen ihan kahdenvaiheilla että otetaanko sukupuolesta selvää. Haluaisin pitää sen yllätyksenä, mutta toisaalta haluan ostella ja sisustaa just poikamaisesti tai tyttömäusesti Mut onhan täs aikaa vielä miettiä.
 
Mulla on poika olo :)
Me molemmat halutaan tietää jos mahdollista etukäteen kumpi on tulossa.
 
Mulla oli esikoisesta alusta asti täysin tyttöolo, sekin vaan vahvistu sen mukana kun oli niin järkyttävä makeanhimo silloin.

Nyt en yhtään osaa sanoa vielä. Tavallaan toinen tyttö olis ihana ja mies toivoo pikku prinsessaa, mut toisaalta olis kiva saada poika, kun tyttö jo on. Mutta sama se kunhan on terve ❤ ja en varmaan malta olla kysymättä sukupuolta kun sen aika tulee :D
 
Mulle on kyllä ihan sama. En tiedä vielä, kysytäänkö sukupuolta rakenneultrassa. Esikoisesta kysyttiin ja oli kiva saada tietää, mutta vois olla ihan hauska jättää se myös yllätykseksi :)
 
Tyttöolo, melko vahvasti. Seksikin ajoittui plussakierrossa niin, että se vahvistaa tunnetta. Ei ole kummallakaan toiveita, kunhan elävä ja terve lapsi saataisiin. Veikkaan, että ru:ssa tulee kysyttyä sukupuoli.
 
Oireet aivan päinvastaiset kuin ensimmäisessä, niin voisiko olla tyttö.. Toisaalta muutoin kuvittelisin toista poikaa. Ekassa olin ihan varma tytöstä ja rakenneultrassa suu auki pojasta :D Varmaan kysytään tästäkin, jos sinne asti päästään. Tyttöä vähän toivoisin, mutta on tuo poika maailman ihanin ja pikkuruisia, poikamaisia vaatteita pois pakatessa toivoin niille toista käyttäjää.
 
Ei ole kyllä minkäänlaista ennakkoaavistusta ainakaan vielä tässä vaiheessa. En myöskään osaa sanoa kumpaa toivoisi. Ihan kumpi vaan sopii :happy:
 
Mulla ei ole myöskään ajatuksia siitä, kumpi tulee, enkä halua sitä kauheasti edes miettiä vielä ennen kuin selviää että kaikki on ok ja raskaus etenee normaalisti. Haluaisin kyllä tietää sitten siinä ultrassa, on se mukava varautua ja asennoitua etukäteen :)
 
Poikaolo! Tyttöä toivon, mies toivoo kahta poikaa. :D mulla piti aikanaan hyvin paikkansa sanonta, poika vie äidin terveyden ja tyttö kauneuden. Mulla molemmat jo on. Ja olotilojen mukaan sieltä olis tulossa poika. :happy:
 
Mulla kans ihan poika fiilis! Molemmat on tervetulleita :Heartred hedelmöitys kyllä kans osuis enemmän poikaan, mutta rakenne ultrassa sitten...
 
Toivottais tyttöä ja varmasti uteliaina otetaan selvää :D Mutta toki kumpi vaan ois aivan ihana! miehelläni on vain veljiä ja mulla yksi sisarus joka on veli, joten ehkä siksikin :)
 
Ei ole minkäänlaisia fiiliksiä suuntaan tai toiseen. Mutta luultavasti tämäkin on tyttö. Miehen kaikki lapset on tyttöjä.
 
Poikafiilis täällä kans! Mutta se ehkä liittyy enemmän siihe, et aina ku oon nähny unia, että mulla/meillä on lapsia ni siinä on ollu poika. Mutta kumpikin täälläkin yhtä tervetullut tottakai :)
 
Kaksi poikaa kun jo on, niin olisihan se kiva yksi tyttökin saada. Mutta tuskinpa saadaan :grin Ei mitään oloja siitä kumpi tulossa, enkä enää sellaisiin "oloihin" luotakkaan (kahdessa ekassa raskaudessa oli tyttöolot :wink).

Oletan että poika tulee, ja lämpimästi tervetullut onkin! :love7

Ja jos lääkäri vain kertoo (eihän ne aina halua sanoa, koska voi mennä arvio pieleen ja muutenkin niillä on kiireitä ja tärkeintähän on katsoa että sikiöllä on kaikki kunnossa) niin tahtoisin sen sukupuolen tietää. Osaa jotenkin paremmin asennoitua vauvan tuloon kun tietää tyypistä edes jotain ;D

Mutta en ihan täysin luota siihen lääkärin arvioon, yhdellekin tutulle oli kahdessa raskaudessa nähty poikaa, mutta kaksi tyttöä tuli :hilarious: Kolmannella kerralla ei enää kysynyt :grin
 
Muokattu viimeksi:
Oireet aivan päinvastaiset kuin ensimmäisessä, niin voisiko olla tyttö.. Toisaalta muutoin kuvittelisin toista poikaa. Ekassa olin ihan varma tytöstä ja rakenneultrassa suu auki pojasta :D Varmaan kysytään tästäkin, jos sinne asti päästään. Tyttöä vähän toivoisin, mutta on tuo poika maailman ihanin ja pikkuruisia, poikamaisia vaatteita pois pakatessa toivoin niille toista käyttäjää.
Mitä, kumpi tän kirjoitti, minä vai sinä :hilarious:!?

Oli nimittäin aivan samat ajatukset, mitä piti tulla kirjoittamaan!

Ja meidän esikoispoika kuulemma haluis pikkuveljen, eikä siskoa, kuulemma tytöt on nyt niin yäk, prinsessajuttuja ja vaaleanpunaista..
 
Mä oon poikien äiti joten poika tulee. Ja varmistan vielä sitten jos Herra vehkeensä oikeassa paikassa näyttää :-D
 
Mulla naama kukkii kamalasti.. Ja sitä sanotaan että tyttö vie äidin kauneuden. Mut mun eka on tyttö ja silloin oli tosi hyvä iho. Että ota tästä nyt selvää.. No, ultrassa tiedustellaan asiaa ja varmaan 4Dssä käydään myös kuten viimeksi niin eiköhän se selviä.
 
Esikoisesta oli fiilis, että poika on tulossa. Nimikin oli oikeastaan vain pojalle. Ultrassa ei näkynyt kumpi olisi tulossa. Sitten meille syntyikin ihana tyttönen.

Nyt on ihan sellane fiilis, että tulee tyttö. Nimikin on jo valmiina :wink ... Haluaisin kysyy sit rakenneultras, et kumpi ois tulossa. Isäntä ei haluu tietää.Lähinnäsiks, et jos onkii poika nii meiltä löytyy lähinnä tyttöjen vaatetta :D
 
Takaisin
Top