Plussapallot kuvina viikottain

Mulla on parissa päivässä plompsahtanu maha esiin vihdoin :smiley-bounce012
Nyt tuntuu että napa repee, kun tää tuli niin äkkiä! Silti ootan että kasvais vielä nopeesti pikkasen, niin näyttäis kunnon masulta, eikä siltä että oon vaa syöny kunnolla :)
rv 17+1

4254fc351c80ac71e376774834eed48a

Rosamariina: oli iha pakko ottaa kuva kanssa ,kun tismalleen samassa mennää,ja sattu olee vielä samanlainen paitakin päällä :D

Muokattu viimeksi:
jl86, nää paidan on iha supereita kasvavan mahan kaa! Onneks mulla on näitä hirvee kasa ja värivalikoima kaapissa. :D aika samoilla mennään. :)

Mulla vatsa on vasta muutamana iltana ollut näkyvämmin esillä, kun on turvotusta, muuten vielä suht normaali (17+4). Ei haittaa kyllä yhtään, koska mitä pidempään saa pidettyä piilossa, sen varmemmilla vesillä ollaan. Töissä esimies tietää ja pyysi lupaa kertoa yhdelle toiselle johtajalle, koska pitää alkaa suunnitella kevään työnjakoa (mun tilalle ei palkata ketään).

Ehkä tammikuussa alkaa jo näkyä sen verran, että pakko kertoa muille, kun rakenneultrakin on ohi. En jotenkaan erityisesti odota vatsan kasvua yhtään, vaikka se selkeämpi merkki olisikin, että jotain tapahtuu. Nyt pääsee liikkumaan normaalisti, eikä ole mitään kipuja. Mulle siis sopii tämä pitkä "vatsattomuusaika", koska oletan, että lopussa saa sitten kantaa sitä senkin edestä. :D

[Niin, ja tämähän ei suoranaisesti liity aiheeseen, ei ole kuva pallosta :), mutta tuli vain mieleen.]

Rv 20+2 ♡

4df7474cef198599b3b24b258a677fae

Mullakin ylimääräisiä kiloja jonkun verran jo entuudestaan, olen niin tyytyväinen että vieläkin ollaan pikkusen alle lähtöpainon! Alussa oli niin voimakasta pahoinvointia että paino tippui n. 5kg, mutta nekin kilot alkaa tulla jo takaisin. :)

Voi kun teillä on niin ihania masuja! :) Mun mielestä ei oo mitään kauniimpaa, kun raskausmasu <3

Tässä mun oma rakas pallo, rv 20+4 tänään ❤ vaikka kuinka näyttää muista kamalalta ja isolta ni ei vaan mun mielestä.. Just sellanen ku pitääki. :)

Miten te muuten saatte laitettua noi kuvat tollain et ne näkyy suoraan kommentissa, eikä tarvi avata linkistä? Mää en ainakaa oo keksiny miten puhelimel toimii.

Liitteet

• WP_20160102_002.jpg
    WP_20160102_002.jpg
    731.9 KB · Katsottu: 122
Rosmariina, painan tota plussaa mikä näkyy mulla tos vasemmal kommentin kohilla ja sitte kolmen pisteen kohalta "attach picture" ja sit "direct image". Toimii ainaki näin mulla :)

dd1cf6fb6c644589c11800d9146d48e0

Mulla ei kyl tollasta löydy, sulla taitaa olla iPhone? Voiskohan olla et windows puhelimel ei sit pysty tollain kuvaa ees laittaa?

Takaisin