Plussapallot kuvina viikottain

Täällä ei kans näy vielä mitään, vaikka olenkin normaalipainoinen. Mut hyvä niin, kyllä sitä loppuajasta kerkee jo tuskastua siihen tukalaan oloon ja isoon mahaan! :D

Mulel ei kyllä esikoisesta ehtinyt tulla sitä tuskastumista. Tai no alkuun meinasi tulla kun tuntui, että ei se masu tuu ikinä kunnolla näkyviin. :joyful: Väitin kaikille, että ei mun masu ollut lopussakaan kovin iso. Jälkeenpäin kun olen kuvia kasonut niin olen kyllä todennut itsekin, että huppistaa vaan kuinka iso se maha lopulta olikin. :hilarious: Nyt on jo ihan kivasti pullahtanut esiin masu. Nyt on siis 15+3.

Mä kerkesin tuskastua, kun laskettu aika oli helmikuussa ja tietenki ihania pakkasia ja tuntu, että mitkään vaatteet ei sovi päälle. :D :D

Mulla oli tammikuussa, mutta onneksi oli iso takki ja kunnolliset toppahousut (joista tosin ei vetskari mennyt enää lopulta kiinni, mutta onneksi oli henkselit :grin ). Niillä pärjäsi hyvin. Tosin pakkaset lakoikin vasta sitten kun pääsin pienen kanssa kotiin. (On siis syntynyt tammikuun 9. päivä 2014.)

12358456_10201144484412376_1316197624_n.jpg

Just ky pääsin sanomasta niin tajusin sitten puhelimen kameralla ottaa kuvaa, ja musta tuntuu että tää on ihan sitä raskausmasua jo ! <3
En siis näe mistään kokovartalopeilistä, kun en omista sellasta :(

Edit: 16+5 siis menossa !

Muokattu viimeksi:
Mua alkaa mietityttään mikä mun mahassa on "vikana" kun näillä mun 15+3 viikoilla jo paljon isompi kuin esim. zaralla. Oonko lihonut?! :D

Neuvolassa sanoivat, että on tosi yksilöllistä koska näkyy minkä verran. Toisilla vatsa tulee näkyviin aiemmin kuin toisilla. Kysyin asiasta, kun pohdin asiaa. Itsellä siis tänään 16+0 ja illalla vähän turvotusta, aamulla taas ihan normaali vatsa. :)

Kiva kun tuo maha vaihtelee ja just tänään yritin sitä oppilaiden huoltajilta piilottaa niin kappas kun pikkunen haluskin olla esillä. :D

Tuntuu ettei itsellä ole kyllä vatsa vielä kasvanut yhtään. Alkuraskaudessa oli pömppöä, mutta nyt sekin on kadonnut ja aamuisin ihan normaalikokoinen. Nyt siis 16+4, mutta tästä se varmaan vasta alkaa. Tissit on kyllä kasvanu liiveistä ulos, ehkä ihan kiva alkuun näin :rolleyes:

Täällä edellisestä synnytyksestä vuosi, ja kaikki kilot lähti pois ennen uutta raskautta. Timmissä kunnossakin oon aina ollu. Ihmeen iso maha kuitenkin on jo, ja tissit on kadonnut ihan omille teilleen, vaikka puoli vuotta sitten vielä imetin :D Nyt mennään rv 19+4, ja kyllä alkaa olla jo iso olo!

öma.jpg

Takaisin