Plussapallot kuvina viikottain

Hehe, mulla ei näkynyt esikoisesta kun vasta 20vkon jälkeen, mut nyt tää pikku kakkonen on jo tässä vaiheessa näin selvä :p Mut kyllä se sullekkin viellä ilmestyy :wink

Toivoa siis on :'D Mut nyt kaikki muutkin mahalliset sit kuvia tulemaan! Mä oon niin oottanut että täki ketju pääsis kunnolla vauhtiin :D

Edit. Unohtui mutta niiiiin upea masu sullakin mh- ^_^

• Tykkään
Reaktiot: mh-
Heh, aika pömppöjä. :happy:

Mullakin on oikein kunnolla pömpähtänyt esiin... Ja näyttää aika pahalta. :grin Sisäelimet on taas pakkautunut silleen ylemmäs, ja ylipainoa kun on niin läskiä ympärille riittää... Näyttäisin olevan jo hyvin paljon pitemmällä. Kuulostaa aika pahalta kun sanon sen noin. :woot: Mutta ehkä otan joku päivä kuvan niin tajuaa paremmin mitä höpisen. :dontknow Tietty mullakin kun on jo kolmas raskaus niin näkyykin nopeammin. Edellinenkin vauveli täytti vasta vuoden... :rolleyes: Ei ihme jos on pömppis.

Sitten kun masunne pompsaa esiin kaikilla niin ihailkaa masujanne ja silitelkää. Niitä tulee sitte oikeesti ikävä vaik ei loppu vaiheessa uskoisikaan :rolleyes:

Heh, aika pömppöjä. :happy:

Mullakin on oikein kunnolla pömpähtänyt esiin... Ja näyttää aika pahalta. :grin Sisäelimet on taas pakkautunut silleen ylemmäs, ja ylipainoa kun on niin läskiä ympärille riittää... Näyttäisin olevan jo hyvin paljon pitemmällä. Kuulostaa aika pahalta kun sanon sen noin. :woot: Mutta ehkä otan joku päivä kuvan niin tajuaa paremmin mitä höpisen. :dontknow Tietty mullakin kun on jo kolmas raskaus niin näkyykin nopeammin. Edellinenkin vauveli täytti vasta vuoden... :rolleyes: Ei ihme jos on pömppis.

Mulla vähän sama, nyt jo sellai maha ku olis 7. kuulla.. Vauvamasu pullahtanu esiin ja se on työntäny kaikki läskit ja sisäelimet yms tohon ylävatsaan!!

ImageUploadedByVau Foorumi1447436781.482888.jpg alkuviikosta kuvaa (tuolloin 19+0) näkyy vähä huonosti ku kokeilin tossa yhtä mekkoa mikä osottautu mahasta liian tiukaksi :D nyt jo tostakin kasvanu :D

No mä sain sen itseasiassa tuliaisiksi jenkeistä, mutta voit kattoo jos löytyy netin kautta, merkki on French Pastry Maternity, made in Los Angeles :)

No mä sain sen itseasiassa tuliaisiksi jenkeistä, mutta voit kattoo jos löytyy netin kautta, merkki on French Pastry Maternity, made in Los Angeles :)
Okei kiitti ☺️ on nii söpö ☺️

Ihania masuja täällä:) itse kovasti odottelen omaa ja olenkin viime vkosta alkanut ottaa vkon vaihtuessa kuvia jotta jälkeen päin voi niitä vertailla ja ihailla.
Kyllä tossa edessä jotain on joka varsinkin iltaisin loksauttaa suut auki mut en uskalla vielä ajatella että se sitä oikeaa masua olisi, jos onkin turvotusta. Ja tuo mitä muutkin sanoitte että sisukalut on työntynyt ylöspäin niin tunnistan kans koska mulla tuo pömppä on aika ylös asti enkä keksi muuta selitystä siihen :D

Muokattu viimeksi:
Ihania massuja kaikilla!! :) miäki odotan että ois kunnon maha jo esillä! Aamulla vaan pieni pömppis ja illalla yleensä jäätävä pömppis, mut ei se viel oikea maha ole :D

Takaisin