Plussapallot kuvina viikottain

Kyfi86, ihana masu :) Mä luulin että mulla pömpöttää pahasti mutta aika pieni tää mun maha vielä sitten on vaikka 15+4.

BaBy2: ei täälläkään malttaisi millään odotella!
Mies innoissaan juuri ennen kuin lähdettiin ultraan ajelemaan, että kai nyt saa jo tietää sukupuolen! :grin:Heartpink

Oijoi, kerro sitten kumpi tulee :)
Mitkäs viikot sulla on jo menossa jos saat jo tietää? Mä olin ymmärtävänäni et vasta 19-21 viikoilla sen näkee selvästi. Voin kyllä olla väärässäkin :grin

Ei, ei sitä vielä saa tietää :laughing002 Meillä kun edellisessä raskaudessa rakenneultra oli toinen ultra kokonaan (neuvolassa yksi rv 17+1 ja rakenneultra 19+5), niin varmaan sillä mies ajatteli "joko, joko" :)

Meillä siis tänään vasta 13+1/+0.
Rakenneultra vasta 12.1. eli sinne asti saa odotella tietoa kumpi tulee, mutta kyllä me molemmat miehen kanssa veikataan että toinen poika on tuloillaan :) Odotellaan vielä 8vko kuitenkin ennen kuin saadaan edes pientä varmuutta.

Muokattu viimeksi:
e837f5471f2174537a540d0900e4f7c5

Tässä tän päivän 14+0

Mä kävin ultrassa rv 14+jotain en muista tarkkaan kun oli vuotoja niin pieni veikkaus sieltä tuli sukupuolesta kun kysyin. Odotellaan ru joka 3-4 vkon päästä niin katotaa tuleeko sama veikkaus :D

1f4000eabda279ee63a16c48d61de97b

Oon ihan onnessani joo muuten, mutta tää ulkomuoto :'( Kivasti korostaa tuo kohonnut alavatsa omia läskejä ja saa mut näyttään tosi tuhdilta. :(

Oon siis mitoiltani 164/97 kg... :/ ja tässä menossa 12+4

No mutta ajattele MaiKhi positiivisesti, näyttää kuitenki jo ihan selkeesti vauvamahalta ja nyt on kuiten hyvä syy olla iso :D Ai miten niin muka ittele koittanu perustella tätä samaa asiaa :D

Maikhi: et.kyl näytä yhtää läskiltä mun silmään. Painan suunnilleen saman verran, mut oon sua melkeen 20cm pidempi.. Enkä kyl eroa mun ja sun kuvan välillä huomaa!

Hui, laitoin tähän kuvan omasta masusta mutta oli pakko ottaa se pois kun kamerakännykällä tulikin tosi huono ja rakeinen kuva :sour: Pieni vararenkaan näköinen pömppö kuitenkin ilmestynyt alavatsaan, jee!

Muokattu viimeksi:
Takaisin