Plussapallot kuvina viikottain

Kiitos Eetla! Komeasti on myös kokoa tullut ja revennytkin sen mukaisesti. :D no, ei mua kyllä haittaa, kun ei ole tarvetta esitellä mahaa kenellekkään. ;)

Tässä meijän 39+4 masu ja tänää 39+5, joten vois kyllä tulla :)

62e4f3da09f16eae15f8624ec861f2e1

No sillä minä ihmettelinkin, että mistähän tuulee, kun ei tuo mikään kamalan iso omastakaan mielestä ole :D

Mäkin sain eilen kuulla muistuttavani kävelevää päärynää, vaikka aika pieni mun masu mun mielestä on :D kai se on vaan se kun ei ihmiset oo tottunu näkemään sua niin isona kun on nyt :)

Jos tuo on iso maha ni mulla on jättiläismaha. :D mun mielestä toi on just sopiva ja kaunis masu frozen! :)

Kiitos rosmarinaa, minä taas tykkään sinun ja nuiden masuista paljon enemmän kuin omastani :D

iinama, itsellä maha on suunnilleen samaa kokoluokkaa kuin plussatessa (tosin paaaaaljon löysempi oli silloin) ja painoakin tullut siis 2kg siitä lisää.
Minusta esikoista odottaessa maha oli enemmän esille kuin nyt :D

Mä oon törmännyt siihen, että ensin kommentoitiin, että onpas mun maha pieni. Sit kommentoidaan, että onpas se suuri (eikä musta edes ole, viikkoihin nähden). Ystäville kommentoidaan, että niillä on tosi kauniit ja söpöt raskausmahat, mulle taas on todettu, että maha ei näytä yhtään raskausmahalta ja aluksi ei voinut olla varma oonko vaan lihonut. Mutta että muuten näytän tosi hyvältä. :rolleyes: Että onneks ei oo mitenkään ollut suuria odotuksia tai toiveita sille, miltä raskausmahan pitäis näyttää, koska kokisin nyt varmaan suurta epäonnistumista. :grin

Mun masu on mun siskon mielestä ihan jättiläismäisen suuri. Tänään kun nähtiin niin hänen oli pakko ottaa kuvia mahasta kun on niin iso. Itse oon ihan että hä? kun ei tää maha mun mielestä niin iso oo. Onhan se siis iso (isompi kun esikoisesta näillä viikoilla), mutta kun se ei oo tiellä niin en miellä sitä mitenkään erityisen isoksi.

Mun mahasta on kans haluttu ottaa kuvia, mikä on hieman hämmentävää, kun en siis ole itsekään sitä juuri kuvaillut. En jotenkaan osaa (siis ei tunnu luontevalta). Mut en oo kehdannut sanoa kysyjille, että ei saa kuvata.

Just äsken huomasin kauppareissulla, et vastaan tulevat ihmiset katsoo ekana mun mahaa ja sitte naamaa. :D Todella häiritsevää. :D Sanoinki miehelle, et mä lukkiudun kotiin ja poistun seuraavan kerran vasta synnärille. :)

Takaisin