Plussapallot kuvina viikottain

frozenflower, ihanahan tuo sun maha on! Selkeä vauvamasu :happy::Heartred Ei mun mielestä ainakaan yhtään näytä et "ois vaan läskiä". Vaikka tiedän kyllä tunteen, mulla jatkuvaan ihan sama fiilis. :grumpy:

Kyllä ne teiän masut vielä kasvaa :) Ja kyl noistakin jo näkee että on vauva masu!
Nimimerkillä: esikoisen kanssa itse näytin pelkältä tynnyriltä sinne 25 viikkoon asti, minkä jälkeen vasta alkoi pyöristymään ja ainakin omasta mielestä näyttään raskaalta :wacky:

45b1a3bb702dd16d0d2ee1c87fdbd4bf

Better bodies toppi on ehkä hieman lame tällä mahalla :D rv 23+2

Ihania masuja! Pitää varmaan pyytää miestä ottamaan illalla kuva mun pikkupallosta. Tuntuu, että alun kasvupyrähdyksen jälkeen masu on pitkään pysynyt ennallaan ja maltillisen kokoisena. :) Kyllä se sitten taas lopussa minullakin kasvaa. :D

viiviva, aivan ihana masu, mut aivan ihana myös toi sun neule!! <3 saanko udella et mistä on? Mahtaskohan vielä löytää samanlaista? Korostaa masuu nii ihanasti ainaki sulla! :)

rosmarinaa, oisinkohan joskus vuosi sitten ostanu h&m:ltä tms :-) en oo kyllä just samanlaisia nähny enää, mut samantyyppisiä löytyy lähes joka kaupoista! :)

Edit. Tarkistin ja olikin Vero Modan neule

Muokattu viimeksi:
Viiviva, okei kiitos tiedosta. :) Yritän bongailla jostain tuon kaltaista! Mulla on vähän saman tyyppinen maastonvihreänä, mutta kiinnitys on napeilla, niin en uskalla laittaa kiinni, ettei veny :hilarious:

IMG_6345 - Copy - Copy.JPG
Me otettiin tänään kuvia järkkärillä. Vihdoinkin "kunnollisia" ja kivoja kuvia, kun suurin osa on peilin kautta otettuja. Jää kivat muistot raskaudesta :Heartblue rv25+1

Hauska katsoa mahakuvia, kun mulla edelleen niin pieni, että kaverit tai työkaverit eivät ole huomanneet mitään, jos en olis sanonut. :D Enkä siis ole ollut ylipainoinen ennen raskautta.

Ähhh täällä on ihan törkeen ähky olo lauantai herkuttelujen jäljiltä ja tänään ollu niiiiin vaikee olo mahan kanssa. Kiristää, painaa ja sattuuuuu. Eiköhä tää taas maanantaihi mennessä mee ohi.

InstagramCapture_bc7bf4a8-e41f-446d-a1a0-fcd99e8f39fb.jpg

rv 26+4 ja iltakuva :)

Takaisin