Plussanneita?! :)

Onnea uusille :Heartred
Täällä ollut pari päivää kipeänä ja hampaat kalissut kolmen peiton alla.. Ja kun on ollut aikaa miettiä niin mistä ihmeestä näitä hölmöjä ajatuksia tulee?
Vaikka olen tätä vuoden jo toivonut ja mies täysillä mukana niin silti vähän pelottaa meneekö kaikki hyvin, kuinka sitä jaksaa, miten muut suhtautuu.. Meillä tosiaan nuorimmainen 10 vee ja vanhin jo 19, että osasin vähän näitä pelkoja odottaa. Mutta tämä on se mitä minä haluan elämälläni tehdä ja onhan mulla työelämää vielä jäljellä hurjat 30 vuotta!! Eli nuoria tässä vielä ollaan :wink
Silti ihanaa että tällainen ryhmä, en usko että täällä ainakaan kukaan arvostelee ja varmasti jollain muullakin ellei samoja niin ainakin jotain pieniä pelkoja kaiken tämän onnen keskellä.
 
Semmosta kyselisin et millälailla ootte kertonu miehillenne raskaudesta? Esikoisesta vaan aamulla ilmoitin testin jälkeen ei ees vaatinut testiä nähtäväksi. Nyt on just vähän huono hetki kun on hänellä töistä paineita ja rahahuolia, aattelin tehä esikoiselle bodyn missä lukee "miusta tulee isoveli" :)
 
Esikoisesta yhdessä tuijotettiin plussatestiä :D mies oli ihan hämmentyny, ei uskonu et niin nopeesti tapahtus!

Tästä kakkosesta laitoin vaa plussatestistä kuvan hänelle ja oli tosi yllättynyt, koska mahiksia luomuplussaan ei juurikaan pitäny olla :D
Tätä kakkosta pitkään ja hartaasti odotettu ja taas oli mies yllättynyt, toki eri tavalla :)
 
Mä laitoin kans kuvaa miehelle melkein joka pv neljän päivän ajan, kun tein testejä.
 
Hei muuten. Mietin että sit/kun tulee pahoinvointia. Onko siihen jotain lääkettä olemassa jota saisi ottaa?:) Lähinnä töitä stressaan...
 
Mäki laitoin kuvan miehelle töihin plussasta :Heartpink Lääkkeistä en tiedä, mutta ainakin pahoinvointi rannekkeita on pahoinvointiin, en kyllä tiedä auttaako ne :rolleyes:
 
Lääkkeitä kannattaa välttää raskaana. Mä kävin akupunktiossa pahimman pahoinvoinnin aikana, en osaa sanoa oliko hyötyä. Voin huonosti jo ekoilla viikoilla, oksensin rv8-12 joka aamu ennen töihinlähtöä ja rv12-15 oksentelin silloin tällöin :grin
 
Mä oksensin monta kertaa päivässä rv 7-20 :D oli pahoinvointirannekkeet mut ei auttanut.
en siis osaa neuvoa siihen apuja. Nyt toivon ettei tuu samanlaista, jos tulee ni meen kyllä tiputukseen nesteyttämään itseäni. Sitä neuvoa/apua olisin ekassa raskaudessa kaivannut.
 
Meillä hoitojen takia joka hoitokierrossa jännitetty mitä testi näyttää, jos siis menkat olleet myöhässä. Esikoisesta aamupissalla oltiin liki yhdessä. Tästä raskaudesta en malttanut duunireissun takia odottaa, että oltaisiin oltu molemmat kotona. Tein testin töissä (malttamattomana) ja pistin ukolle soittaen.
 
Meillä isäntä oli töissä aamulla kun testin tein. Viestitellään muutenkin ahkerasti, niin pyysin miestä soittamaan kun sopiva hetki tulee, viestillä en halunnut kertoa. Oli siinä hetken luurin toisessa päässä hiljaista, kun kerroin että hänestä tulee joulukuussa isä. :Heartred:Heartred
 
Täällä plussattu viime pe :Heartred Raskaus saatu alulle hoitojen avulla. Jonkun laskurin mukaan la olisi 4.12. Aamusta vielä yksi varmennustesti (kun eihän tätä voi uskoa) ja sitten soitto alkuraskauden ultraan.
Meille tämä olisi toinen. Esikoinen myös hoitojen avustuksella maailmaan saatettu ja ikää reilu 2v.
Pidetäämpä nämä pienet matkassa mukana :)

Onneks olkoon TK, ja kaikki muutkin plussanneet! :happy: Myös meillä hoitoja takana ja nyt IVF:stä plussa. Laskettu aika on meilläkin laskurin mukaan 4.12. :) Päädyttiinkö teilläkin IVF-hoitoihin asti?
 
  • Tykkään
Reaktiot: TK
Helmi81 paljon onnea ja tarrasukkia! Päästiin hieman helpommalla jos niin voi hoidoista koskaan sanoa. Tämän kevään eka clomifen+inseminaatio kierto. Yksi kierto olisi vielä menty näin ja sitten ivf:ään. Fingers crossed, että pysyy mukana ja hoidot olisi historiaa :)
 
Muokattu viimeksi:
Me oltiin aluksi HUSilla, ja kun muutettiin Kuopioon kesken kaiken, niin hoidot siirty KYSiin. HUSilla ehdittiin tehdä kolme inseminaatiota (Letrozolin kanssa), jonka jälkeen meidät laitettiin IVF-jonoon. Jonotusaikana sitten muutettiin ja meidät siirrettiin KYSin IVF-jonoon. Eka hoitojakso onneksi tuotti toivotun tuloksen :) Nyt vaan toivotaan, että menee loppuun asti!
 
  • Tykkään
Reaktiot: TK
Menee menee, siihen luotetaan :)
Me alotettiin hoidot Naikkarilla 2013 esikoisesta. Hän syntyi 01/15 neljännestä clomi+inssi kierrosta. Uutta lähetettä haettiin jo 06/15, jolloin saatiin nihkeä vastaanotto kun poika niin pieni. Aika tosin saatiin vasta loppuvuodelle. Alotettiin samaisella combolla millä esikoinen onnistui, lääkkeet vain lakkasi tuottamasta tulosta ekan kierron jälkeen. Vaihdettiin letroihin, ei tulosta, takaisin clomeihin, ei tulosta. Joulun alla tähystyksellä tsekattiin paikat, löytyi pieni polyyppi. Ja nyt maaliskuun kiertoon päästiin vasta testaamaan lääkkeitä uudemman kerran (mies sairasti todella pahan adenon syksyllä, niin eivät antaneet aiemmin lupaa). Ja oli tosiaan tarkoitus testata vielä kierto clomeilla kun nyt saatiin vaste. Mutta toivonpa tämän olevan nyt tässä :)
Vieläkö teille jäi pakkaseen "sisaruksia"?
 
Tänään plussasin. Ja varovaisesti hymyilen, koska viimeksi keskeytyi ja se oli rankka paikka.
 
Mulla oli tällä viikolla myös vihlasuja ja sitten tuli vähän verta. Olin jo hetken ihan vakuuttunut, että kesken menee, mutta oireiden voimistuminen on saanut taas luottamaan, että raskaus jatkuu :)

Esikoista testatessa tuijotettiin yhdessä kiinteästi tikkua ja nähtiin yhdessä miten ensin tulee haalea viiva, joka leimahtaa seuraavaksi niin tummaksi ettei jäänyt epäilyksen varaa. Tästä raskaudesta mies sai tietää ekana, sillä minä jännitin niin paljon testiä, että jätin miehen vessaan testipuikon ja pissakupin kanssa :grin Sieltä se sitten tuli testin kanssa, pyys mua istumaan alas ja kertoi perheen lisäyksestä :happy::p
 
Kiitos avusta kaikille vastanneille:thumright Toivotaan ettei tulis kärsimystä olojen kanssa kellekkään. Hitsi, kun välillä ei tiiä että onko vatsa kipee vai nälkä:dontknow
 
TK: Ei jäänyt sisaruksia pakkaseen. Saatiin vain 3 normaalisti hedelmöittynyttä munasolua, joista 2 selvisi siirtokelpoisiksi. Toinen siirrettiin tuoreena tammikuussa (-> nega) ja toinen pakkasesta maaliskuussa (-> plussa). Me ollaan oltu samaan aikaan Naistenklinikalla hoidoissa, koska meilläkin alkoi hoidot loppuvuodesta 2015 :)
 
  • Tykkään
Reaktiot: TK
Täällä on plussattu tänä aamuna. :)Vielä hyvin varovaisesti iloitaan sillä takana yli vuosi yrittämistä ja keskenmeno vko 7 tammikuussa. Lääkäri sanoikin että keskenmenon jälkeen on todella hedelmällinen!
Asun ulkomailla 31v ja LA olisi 9.12. Meidän esikoinen on 3v.
 
Muokattu viimeksi:
Ei ollu enää raskaustestejä jäljellä, joten aattelin koittaa miten ovulaatiotesti reagoi raskauteen! :D

Testi ehtiny edes kuivua ku kirkkaanpunanen viiva tuli esiin :grin en kyllä tän luotettavuudesta tiedä, mut olipahan hauska testata :p

Rv 5+1 nyt
 

Liitteet

  • IMG_3191.JPG
    IMG_3191.JPG
    599 KB · Katsottu: 59
Takaisin
Top