Plussanneita?! :)

Mullakin on päivittäin vatsa/alaselkäsärkyi. Ei mitenkää pahoja mut tuntee kyllä.
Tissit edellee arat, ei erityisen kipeät.

Tänää rv 5+0 (neuvolan mukaa rv 5+5)
 
Tuun tänne varovaisesti mukaan, tein tänään testin ja hailakkaa plussaa näytti. Tilanne on siis että ennestään on 6kk poika jota imetin 5kk asti. Ilmeisesti imetys toimii erittäin hyvänä ehkäsynä itselleni kun ei tullu menkkoja ja ollaan menty ilman ehkäisyä 6vko synnytyksestä asti :) Tosiaan lopetin kuukausi sitten imetyksen ja menkat alko siitä heti 2 vko jälkeen. Mitään hajua ei siis oo kierron pituudesta tai millon on mahdollisesti tärpänny mut täällä nyt ollaan :D En ois ikinä uskonut et toka nappaa näin nopeesti sen takia tässä on nyt testailtava kaikessa rauhassa ja toivotaan et viiva siitä vahvistuu :wink Onnea kaikille jotka on täällä jo vahvasti plussan nukkumaan

Rv laskurin mukaan 4+3
 
Oho kuva unohtuu :D
 

Liitteet

  • 1491023807787.jpg
    1491023807787.jpg
    15.8 KB · Katsottu: 59
Onnea ellikille plussasta :happy: useimmilla se menee just noin, että menkat alkaa kun lopettaa imetyksen. Minulla alkoi kuukautiset, kun esikoinen oli 6kk ja lähes täysimetin vielä (soseiden maistelu oli aloitettu). Ja imetän edelleen, tosin enää vain iltaisin. Vielä viikko sitten imetin aamulla ja illalla.

Ihmetyttää tämä oireettomuus.. alkaa jo mietityttää, onko siellä mitään elämää.
 
Onnea ellikki :) mullakin oli yli vuoden kuukautiset pois kun imetin. Ja heti kun lopetin tuli vauvakuume :Heartpink
 
Heh mulla iski vauvakuume jo synnärillä samantien kun olin saanu vauvan rinnalle :D Mies luuli et hormoonipäissäni sanoin et haluun tätä heti uudestaan mut vielä kun olin viikon päästä samaa mieltä niin päätettiin sit alkaa yrittää heti uudestaan :)
Ja siis yk1 oli nyt imetyksen jälkeen eli ei sitä tarvinnu kauaa yrittää, esikoinen nappaa yk3 :wink
 
Täällä kans uusi foorumilainen :)
Viikon odottelin menkkoja ja eilen sitten rohkaistuin testin tekemään, selvä plussa :Heartred
Aikalailla tasan kaksi vuotta sitten jätettiin ehkäisy pois ja nyt siis tärppäsi. Joten monien pettymyksien ja "väärienhälytyksien" jälkeen on aika uskomaton ja epätodellinen fiilis :) Toivotaan vain, että pysyy hän matkassa mukana !

Olen 27 vuotias ja Keski-Suomesta :)
 
Ihanaa odotusaikaa kaikille! Itse tein positiivisen testin viimeviikolla. Tänään arvion mukaan rv 5+1. Ensimmäinen lapsi odotettavissa, jännittää enkä meinaa uskoa tätä todeksi :). Mulla oireina selkäkipuilua vähän väliä ollut noin viikon ajan ja samalla etovaa oloa. Etenkin öisin piinaa ja heräilen noin 2 kertaa yön aikana.
 
Heh mä herään joka yö noin 2h välein esikoisen takia, tiedän kuinka ärsyttävää yöheräily on :)
 
Täällä kanssa yksi hiukan hämmentynyt odottaja. :) Maaliskuun lopussa plussasin, elämäni ensimmäistä kertaa ja laskettu aika on 4.12. Vaikea tätä on uskoa vieläkään todeksi. :wink
Tammikuussa jätin pillerit pois ja kahdet mensut ehti tulla ennen plussaa. Itse tein testin vain rutiininomaisesti ajatuksella "nega se kuitenkin on". Vaan eipäs ollutkaan. Piti oikeen kaksi testiä tehdä peräkkäisinä päivinä ennen kuin uskalsin soittaa neuvolaan.

Selviä raskausoireita ei ole ollut, joten en olisi millään osannut plussaa arvata. Nyt kun jälkikäteen ajattelee, niin rinnat vihlaisi ikävästi viikko sitten, ristiselkä on ollut kipeä jo kuukauden päivät ja viikon ajan on mahassa ollut vihlontaa ja jotenkin jännä tunne. Luulin kyllä näiden oireiden johtuvan fyysisesta työstä eikä raskaudesta. Onnea kaikille plussanneille, eletään jänniä aikoja! :)
 
Onnittelut kaikille plussanneille! :) Tuntuu, että on ikuisuuden jo kestänyt tämäkin viikko niin mitenkähän tämän alkuraskauden ajan kykenee olemaan järjissään, kun niin paljon pelottaa ja kuitenkin on niin onnellinen olo? Edellinen keskenmeno koko ajan pyörii taustalla. Tein siis yhteensä viis testiä yli viikko sitten parin päivän välein. :D ja tänään vielä oli pakko tehdä yksi digitaalinen viikkonäytöllinen testi ja se näytti 2-3 viikkoa, eli ihan oikein. :) Eilen uskaltauduin varaamaan neuvolan ja varhaisultran. Neuvolan sain vasta 28.4. ja varhaisultraan meen 18.4. Neuvolan mukaan laskettu olis 30.11., mutta minun laskujen mukaan (kun tiedän ovispäivän) laskettu on 3.12. Jännittävää. Vatsakivut on hellittäny onneksi, nyt tulee sellaisia paineen tunteita vaan välillä. Kiva kun on muita samassa tilanteessa olevia. Nyt vaan paljon positiivisia ajatuksia meille kaikille! :)
 
Onnea kaikille plussanneille! :) hyvin alkaa joulukuisiin porukkaa liittymään :wink

Mulla mielenterveys vaarassa kun venailen varhaisultraa (13.4) ja neuvolaa (18.4). On tää vaan piinaavaa!
Enää ei edes ole raskaustestejä kaapissa eli nyt vaan odotellaan ja toivotaan parasta!

Meritähti rv 5+0
 
Maikkis, meillä on sama neuvolapäivä! Jännittää jo nyt aikalailla. :woot: Mites muuten, onko teillä miehet mukana neuvolakäynneillä vai käyttekö siellä yksin? Meillä isäntä ei ole vielä oikein ymmärtänyt asiaa, yhtä hämillään on kuin minäkin. :wink Molemmat oltiin siinä ajatuksessa, että pillereiden jälkeen voisi mennä jopa vuosi raskautumiseen. Kysymyksiä pyörii mielessä niin ettei pysy itsekään ajatuksissaan mukana. :)
 
Meillä mies tuskin tulee ollenkaan neuvolaan, kun on töissä arkipäivät, ehkä kesälomalla sitten :) viime raskaudessa oli mukana ehkä 1 tai 2 kertaa, mielestäni kivempi käydä yksin :wink
 
Meillä mies haluaa ehdottomasti olla mukana neuvolakäynneillä, varsinkin kun tää on meidän ensimmäinen. Rupesi jo sumplimaan itselleen vapaapäivää. :grin
 
Meillä mies kävi esikoisen aikana jonkin verran ja nyt tulee sen verran ku pääsee :)
Mun mielestä se on ihan kiva, että käy siellä mukana.
 
Ja esikoisen kohdalla neuvolasta toivotaan et ois sillon ainakin molemmat vanhemmat paikalla kun sillon se on se alkuhaastattelu ja kartoitus, meillä meni siellä ekalla kerralla yli tunti ja voi sitä paperin määrää minkä saa mukaan :D
 
Meillä mies juoksi mun kanssa jokaisen käynnin esikoisen aikaan, jo hoidoista lähtien. Nyt tuskin tulee näin tapahtumaan ja se on aivan fine :)
Täällä 4+4, väsyttää, muuten oireetonta.
 
Meillä kanssa mies halusi olla neuvoloissa aina mukana ja kun mittasin verenpainetta hänkin mittas samalla :D
 
Täälläkin on juuri plussannut uusi käyttäjä :) Esikoista odotan nyt 36-vuotiaana. Saatiin viimein plussa melkein 3 vuoden yrittämisen ja hoitojen jälkeen. Ekan IVF-hoitojakson toinen alkionsiirto (eli pakastealkio) toi plussan verikokeesta viime keskiviikkona! :) Laskettu aika olis mekkojen mukaan 4.12. eli nyt viikkoja on 4+5. Varhaisultra on 18.4. ja neuvola 19.4. eli molemmat viikolla 7. En millään malttais odottaa sinne asti!

Edit. Oon Pohjois-Savosta.
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top