Plussanneita?! :)

Ahhahahaa, ihanaa että muillakin on samoja harrastuksia! Määki tein yks päivä, kun kaapista löytyi vielä pari ovistestiä ja ihan samanlainen kirkuvan punainen viiva tuli. :) eli kyllä ne raskauden näyttää. Ei mulla edes ovulaation aikaan tuu niin vahvaa viivaa. :D
 
Maikkis, hyvä etten oo ainoo joka raskaana sortuu ovistesteihin :wacky:
mullakaan ei oo ikinä näin vahvaa viivaa tullu:happy: vielä noita olis 3kpl jäljellä, et katotaa mitä niille käy :grin
 
Hauskaa et muutkin innokkaasti testaa :) Mä tuossa 3kk sitten tilasin Kiinasta halvalla ni vielä ois tuolla 24 ovistestiä ja 16 raskaustestiä mitkä pitäisi käyttää :D
 
Munkin tekis mieli testaa viel. 2 testiä ois kaapissa. Vähän oon lupaillu etten enää leikkis niiden kaa kyl:D Jos vaikka tulis just tummempi viiva tai just nopeemmin yms, haha.
 
Mäki tein noita ovis testejä ihan kohtuu paljon :D (krhöm.. kaikki mitä jäi oviksesta jäljelle eli melkei 12kpl) Oon jo niin innoissani vauvasta, vedin vähä överiks mut nyt jo tyhjensin yhden lipaston kokonaan johon alan kasaamaan pikkuisen tavaroita pikkuhiljaa. JA hei mielipiteitä tämänvuoden äitiyspakkauksesta? Musta se on tosi ihana :) Mahtavaa et saa sen :Heartred
 
Ostin joulu-tammikuussa 50 ovistestiä ja niistä on vielä 36 kpl jäljellä. Siinä vois mennä tovi jos niitä rupeis käyttää ja testaamaan :grin Annan ne hyvälle ystävälle joka suunnittelee juuri raskautta :) Ei harmita yhtään että niin moni jäi käyttämättä :wink:p

Mä tykkään myös tooosi paljon siitä tän vuoden äp:stä :) Ainut vaan, että tämä vauveli ei ole esikko, joten tuota vauvan vaatetta ja tavaraa on ihan tarpeeksi jo :rolleyes: Vielä vähän mietin että otanko sen pakkauksen vai rahan :p
 
Mäki tykkäsin tän vuoden äippäpakkauksesta :) pitää kyllä miettiä otetaanko sitä kuitenkaan, meilläkin kun toinen jo tulossa. ei kyllä esikoisen jäljiltä paljoa oo säästelty, mut jotain on.
 
Meillä on tosi maltillisesti niitä 50-56 kokoja mut sitten niitä isompia kokoja onkin sitten ihan sikana. Luulen, että toi neiti huitelee jo 98 koossa sitten lasketun ajan aikaan :) Isot vuorethan vaatteita sillä 140 eurolla sais kirppikseltä ja niitä äitiyspakkauksen vaatteita saa kyllä huokeeseen hintaan ostettua. Pyyhkeet, mittarit jne olis kumminkin turhia koska ne on jo esikoisen ajalta. Jos sais valita tietty vaatteet ja ottaa osan rahana, niin ei tarvisi kahta hetkeä miettiä :p Se äp toppahaalari olis kyllä kätevä, kun siinä saa lahkeet sellaiseksi yhdeksi pussiksi :)
 
Mä jätän äpakkauksen välistä, kuten tein esikoisen aikaankin. Saan sit sen sijaan juuri sitä mitä tahdon :) Kovin paljoa ei ole esikoiselta tallessa, kärryt vaihdettu, kaukalo, sänky jne kaikki myyty tilaa viemästä kun ei toinen ottanut aiemmin tullakseen. Mut onpa hyvä syy shoppailla :D
 
Mua jo kauhistuttaa, kun aikanaan möin turvakaukalon ja just ennen plussaa myin vaunut, niin kaikki tollaset isommat jutut pitää hommata :oops: Pitää kyllä sitten lähemmin miettiä, että tarviiko sitä tuplia kun esikko on jo 2v8kk vai pärjäilisikö sitä vaunuilla ja seisomalaudalla. Ahkerasti olen myös liinaillut tuon esikoisen kanssa niin varmaan vauva sitten menee liinassa, jos on vaan yhtään liinassa viihtyvää sorttia.
 
Heippa kaikille. Olen noviisi tällä saitilla. Plussasin keskiviikkona ja oireet on kaikki. Vuosi sitten oli keskenmeno joten otan iisisti vielä ja katselen rauhassa miten tää homma etenee. Mies on ihan intona :D Takapakit vaan aina vähän itseä hillitsee. Mun edellisen lapsen syntymästä tuli eilen aprillipäivänä tasan 23 vuotta !! Tää on siis pitkä odotus ollut. Sama mies koko ajan mutta mulla on jo todettu muutama vuosi sitten että munatorvet tukossa. Siitäkin huolimatta tämä on kolmas raskaus tuon tiedon jäljiltä.
 
Meillä esikoinen tulee vauvan syntymän aikaan 3. Maksimissaan hommaan seisomalaudan jos sitäkään enää sitten. Juuri vaihdoin matkiksiin kun kärryttelyt on niin vähillä, mutta ei aivan vielä uskalla olla ilmankaan.
 
Olihan se testattava huvikseen että näkyykö iltapissasta ja kyllähän siitä haalee viiva näky :)
 
Mä tein tänää aamulla vielä yhden testin ja plussahan siihen tuli vahvana aika nopeesti:Heartred
Eilen illalla kun yritin nousta kyljen kautta nii viilsi tosi paljon oikeeseen kylkeen. Mut ilmeisesti sekin normaalia. Tietääkö joku silmätipoista? Saako käyttää? Vai riippuu tipoista?
 
Mä tein tänää aamulla vielä yhden testin ja plussahan siihen tuli vahvana aika nopeesti:Heartred
Eilen illalla kun yritin nousta kyljen kautta nii viilsi tosi paljon oikeeseen kylkeen. Mut ilmeisesti sekin normaalia. Tietääkö joku silmätipoista? Saako käyttää? Vai riippuu tipoista?

Riippuu varmasti tipoista. Mun allergiasilmätipoissa lukee että ei suositella. Lue paketista/ valmistajan nettisivuilta / tarkista farmaseutilta tai lääkäriltä.
 
Nyt päästy viikolle 5+ ja alkoi se kauan odotettu rintojen kipuilu... Mutta ei siinä vielä mitään, eilen illalla ja tänä aamuna tullut sellaista vaalean ruskeaa vuotoa pyyhkiessä ja voitte varmasti arvata miten aloin pelkäämään keskenmenoa. No mutta kai sen pitäisi olla normaalia, pitää seurailla jos alkaa lisääntymään otan yhteyttä neuvolaan. Varhaisultra ja ensimmäinen neuvola käynti on minulla 18.4 sinne asti pitäisi vielä jaksaa odottaa.
 
Takaisin
Top