Plussanneita?! :)

Tuplasti siis onnea Mriiah

Wautsi, tosi ihanaa että kehitystä näkyy momtobe2

Pookana, mä päätin just et nyt laitan testit piiloon (ainakin hetkeksi) Tullut tehtyä 4 peräkkäisinä päivinä. Ja mieskin halus ne tehdyt pois jo lojumasta

Mun piti soittaa vasta ma neuvolaan, mutta malttamattomana soitin jo tänään kun aikaakin ollut aika hyvin, koska on vp. Sain ajan 10.5. Nyt viikkoja vasta 4+1 kuitenkin. Jännää aikaa kyllä...

En ymmärrä miksi hymiöt ei tule näkyviin enää sitten kun on lähettänyt tekstin..
 
Sazar, aika myöhäsen ajan sait! Mulla nyt 4+5 (neuvolan mukaan 5+3) ja eka neuvola mulla on 18.4 ja sillon on mun laskujen mukaan vasta rv 7+3...
No samapa se mihin alkaa sinne meen :D eka käynti yleensä vissii on vähän "turha".
 
Joo sano, että menee toukokuun alkuun ja eka vapaa aika oli se 10.10. Sano, että sitten samalla viikolla voin mennä verikokeisiin sitten. Kyllä itekkin odotin vähän aikasempaa aikaa☺ En tiiä meenkö yksityiselle sit siihen varhaisultraan. Tuskin.
 
Mä plussasin tänään. Jouluna jätettiin ehkäisy pois, silloin sain haamuhaamuhaamun, menkat pari viikkoa myöhässä ja sitten ei tapahtunutkaan enää mitään. Nyt olen muutaman päivän ollut aivan varma, että olen raskaana. Tissit on sairaan kipeät, närästää, paleltaa ja välillä käy öklötys. Tää on nyt siis eka, mä olen 28v. Helsingistä.
Pää on ihan pyörällä, ei ole vielä ihan uponnut tajuntaan. Mut kai tää nyt on totta? Huomenna teen toisen testin ja sit pitänee alkaa uskoa. Kierrot on vähän sekavat, mutta oletettu laskettu joskus 3.-5.12 paikkeilla.
 
Heippa kaikille! Minä tein ekan haamuplussan viime sunnuntaina ja sitten tiistaina. Eilen tuli jo selkeät viivat. Digitestiä en ole uskaltanut tehdä... Odottelin menkkoja alkavaksi viim. eilen, joten nyt 4+1 ja la ehkä 5.12? :Heartred
Muoks. Olen 35 v. ja odotellaan kolmatta. :)
 
Muokattu viimeksi:
Eka neuvola käynti on kunnasta ja neuvolasta riippuen viikoilla 7-10 :) Esikoista aloin odottaa eri kunnassa kun missä asuin nyt. Silloin ensikäynti oli rv 10+0 ja nyt ensikäynti on noin viikolla 8-9. Eipä tuolla mun mielestä mitään väliä sillein ole, kun se eka käynti on lähinnä äitiyskortin täyttöä ja alkutietojen haastattelua. Enemmän odotan kuin kuuta nousevaa ensimmäistä ultraa:nailbiting: Kyllä se varhaisultra alkoi vaan kiinnostaa tosissaan kun tota vuotoa oli silloin toissa päivänä. Onneksi nyt ei ole ollut enää mitään kipuja tai vuotoa :)
 
Moikkuli! Täällä kans yks kellä laskettu olis 7.12, eli nyt olis 4+1 :Heartred
Ekan testin tein tiistaina eli dpo 12 haamuplussan. Samana iltana digi näytti raskaana 1-2! Mies ei silti meinanut uskoa ja seuraavana päivänä passitin kauppaan ostamaan pregchek, yhden tein dpo13 illalla ja toisen dpo14 aamulla. IMG_20170331_083939.jpg
Tänään vielä vien terkkulaan pissanäytteen :)

Onko muilla plussainneilla mitään oireita?

Mulla on välillä kamalaa mahasärkyä ja vihlasuja. Esikoisen odotuksesta jo 5 vuotta niin ei enää kaikkea muista :D esikoinen siis sybtyi sectiolla niin voisko nuo kivut olla siitä?
Ja väsymtys on aivan kamala!
 
Heippa! Täälläkin on plussattu nyt maanantaina. :) Enpä meinannut millään uskoa todeksi, niin odotin että menkat oli neljä päivää myöhässä ja tein sitten testin (ikinä ennen en oo ollut noin kärsivällinen, hahah). Kolmena päivänä peräkkäin vieläpä. Kyllä ne kaikki oli positiivisia! :happy: Laskettu aika olisi ehkä 2.12.

Mulla ei oo ollut hirveästi oireita, vielä. Noin viikkoa ennen menkkojen oletettua alkua tuli parina päivänä todella pahat huimauskohtaukset pahoinvoinnin kera. Onkohan mahdollista että ne muka olisi jo olleet oireita? Nyt plussan jälkeen on ollut melko hyvä olo. Ehkä paleltaa normaalia enemmän ja tuntunut flunssaiselle välillä ja todella, todella lievää pahoinvointia tuntunut mutta sekin nopeasti ohimenevänä.

Sillon kun olisi pitänyt olla menkat tuli kolmena yönä ihan hirveet vatsakivut. Ne oli muutaman päivän poissa ja nyt viime yönä tuli vatsa- ja alaselkäkipuja hetken verran. Vähällä oon selvinny vielä. Ai niin onhan mua väsyttänytkin töissä.

Tää olis meidän esikoinen, toivottavasti pysyy siellä. :Heartred

Niin ja eka neuvola on toukokuun 8.
 
Hei, minäkin ilmoittaudun mukaan. Olen ihan uusi foorumilla ja ensimmäistä lasta odotan, ikää 29 vuotta. Laskettuaika on 2.12. ja lapsi on saanut alkunsa hoidoilla eli ensimmäisen ICSI:n ensimmäinen siirto tärppäsi. Nyt on rv 4+6, oireita ollut vaihtelevasti, mutta ei mitään isompia. Tiesin jo ennen plussausta että nyt sitten ollaan raskaana, odottelin vain että hormonit nousee että saa tehdä testin. Testi näytti selvää plussaa viikolla 3+5, ja eilen oli jo niin tumma viiva että ei ollut kyllä epäilystä... Nyt vaan toivotaan että pikkuinen pysyy matkassa. Luen kokoajan todennäköisyyksiä keskenmenosta ja muita kauhutarinoita. Mutta kai tämä pelko kuuluu myös asiaan. Kiva lukea muiden juttuja, jotka ovat samalla viivalla, niin unohtuu nuo ikävät asiat. Paljon onnea kaikille! :happy:
 
Täällä myös plussattu, kun menkatkin viikon myöhässä :happy: laskettu aika olisi luultavasti 3.12.
Toista odotellaan, esikoinen on 1v 4kk.

Toistaiseksi lähes oireeton olo. Silloin, kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa, oli alaselän ja alavatsan jomottelua, nyt ei sitäkään. Väsyttänyt on kyllä ja palellut oon jonkin verran.
 
Moikka kaikille! Täällä plussattu toissapäivänä :) laskettu aika olisi 5.12 ja esikoinen täyttää 16.12 kolme vuotta että me näköjään tykätään tehdä jouluvauvoja :Heartred melkein vuosi ehti tulla yritystä täyteen ja sitten kun todettiin että lopetetaan yritys niin silloinhan se sitten tärppäsi.
Huonoa oloa ja alavatsan juilintaa on ollut ja tiesinkin jo oloista olevani raskaana ennenkuin tein edes testiä.
 
Mulla oireina ollut ajoittaista vihlomista vasemmalla alavatsalla sekä vasemman rinnan vihlominen. Maanantai-iltana tuli tunnin ajan rusehtavaa limaa, jossa oli punaisia viiruja. Ajattelin, että nyt ne menkat alkoi. Seuraavalla vessareissulla oli vuoto loppunut. Haamumenkat? Eli tuolloin oli kp 26.
 
Mulla nyt rv4+2 ja ollut viime päivinä kauheat vatsakivut. Vissiin ihan normaalia, niin kauan kun ei ole vuotoa?:)
 
Mullakin eilen illalla iski melko kovat kivut alavatsaan. Onneks meni ohi, kun hengittelin rauhallisesti ja vaihdoin asentoa. Enää ei ole ollut paineen tuntua alavatsassa, niinkuin aiemmin. Mitä lie tuntemuksia ne olivatkaan. :)
 
Mullakin iski tänään tosi kovat alavatsa kivut ja tuli vähän vertakin.. ehdin jo säikähtää, että homma on taas tässä.. mutta nyt näyttäs rauhoittumaan päin :)
 
Taas tuli yöllä vatsa- ja alaselkäkipuja, hetken kestivät. Niin ja nyt on alkanu nännit oleen tosi arat. :D Tuntuu kertyvän tuota kaasuakin tuonne vatsaan ihan kiitettävästi välillä :D
 
Takaisin
Top