Plussanneita?! :)

Moikka kaikille :)
Täällä plussattu viime viikolla, ja jos pikkunen pysyy matkassa,niin tämä on meidän viides ja viimeinen rakkauspakkaus :Heartbigred
Meillä vanhin täyttää kohta 12,toiseksi vanhin syksyllä 10,kolmas 6 ja nuorimmainen on nyt vuosi ja 5 kk :Heartred

Täällä oireina kamala väsymys ja tissit kipeenä,välillä yrittää olla huonoa oloa. Neuvolaan en ole vielä soitellut,mutta omien laskujen mukaan la ois 4.12 :love7

Onko kukaan kokeillut Digi ovis testiä. Näyttääköhön se sitten hymynaamaa kun on raskaana :D taitaa olla yks ovis tikku vielä kaapissa. Pitäiskö testata :D

Soittelin neuvolaan, ollaan viikolla 5+3, laskettu on neuvolan mukaan 1.12. (eli täytynee käydä kurkkimassa myös marraskuisia) ja neuvola aika on nyt 2.5. illalla. Hurjan jännittävää!

Soittelin neuvolaan, ollaan viikolla 5+3, laskettu on neuvolan mukaan 1.12. (eli täytynee käydä kurkkimassa myös marraskuisia) ja neuvola aika on nyt 2.5. illalla. Hurjan jännittävää!

Mulla laski neuvola 5+6 mut en usko ihan siihen. Muuten väittäis digitesti väärin.

Uusille tervetuloa ja onnittelut plussista :)

Mulla neuvola laski lasketuksi ajaksi 27.11 (rv 6+0 nyt).
Ite oon eri mieltä, veikkaisin et laskettu aika olis 2.12 ja nyt olis rv 5+2.
Innolla odotan varhaisultraa, sit selviää suunnilleen missä mennään :)

Ittelle tuli nyt iltapäivästä menkkakivut,varsinkin selässä tuntuu, toivottavasti ei enteile pahaa :sad001 tiedän kyllä että kuuluvat asiaan, mutta silti hieman huolestuttaa :sad001
Onko muilla?

Oireettomana ja malttamattomana piti tehdä vielä kolmas testi :D kai tähän on ruvettava uskomaan kun digissä viikotkin lisääntyy!

Mulla on ollu 1,5vkoa menkkakipuja. Tissit vähän arat, väsyttää, välil palelee, tekee mieli appelsiinimehua. Olis tos pari raskaustestii laatikossa, mut en tiiä mitä ne todistais.. Eka testikin läväytti tumman plussan ennenku tarkistusikkunan viivakaan ehti tulla.
Tummia ajatuksiakin on paljon varjostamassa tätä autuasta oloa ja johtuu keskenmenon pelosta. 2v sitten keskenmeno ja se oli rankka paikka.
Nyt vain toivoa peliin- meille kaikille :Heartred

Täällä kans uutena jännätään tilannetta. Yksi keskenmeno takana viime syksyltä, joten ei uskalla liikaa iloita. Testissä näkyi jo dpo 8 haamuviiva (jep odottavan aika pitkä niin tulipahan testailtua) ja nyt dpo 13 menossa ja viiva vahvistunut. Tosin ei vieläkään kovin tummana näkynyt. Tänään olisi kalenterin mukaan pitänyt kuukautisten alkaa vaan eipä ole kuulunut. Sitä vastoin aamulenkin jälkeen tuli aamupahoinvointia.

Tällä kertaa oireet alkaneet jo aikaisin ja melko voimakkaina verrattuna viime syksyyn. Ehkäpä kehokin oli valmiimpana ja progesteronit korkealla. Väsymys, ärtymys ja rintojen arkuus alkoivat jo tuolloin dpo 8. Nyt voimistuneet ja turvotus tullut kaveriksi.

Ensimmäistä yrittäessä ja sen päättyessä keskenmenoon se vie kyllä iloa uudelleen plussauksesta. Ei uskalla samalla tavalla iloita ja miettiä, mitä ensimmäisellä kerralla. Kuitenkin vielä niin alussa.

Täällä vaikutti olevan monta samassa veneessä olevaa. Toivotaan, että nyt pienokaiset pysyvät menossa mukana.

Nyt päästy viikolle 5+ ja alkoi se kauan odotettu rintojen kipuilu... Mutta ei siinä vielä mitään, eilen illalla ja tänä aamuna tullut sellaista vaalean ruskeaa vuotoa pyyhkiessä ja voitte varmasti arvata miten aloin pelkäämään keskenmenoa. No mutta kai sen pitäisi olla normaalia, pitää seurailla jos alkaa lisääntymään otan yhteyttä neuvolaan. Varhaisultra ja ensimmäinen neuvola käynti on minulla 18.4 sinne asti pitäisi vielä jaksaa odottaa.

Mullakin oli eilen illasta aamuyöhön tuota vaaleen ruskeaa tullu paperiin pyyhkiessä mut ei siteeseen asti ja aamulla oli loppunut, itekki kyllä säikähdin et nyt meni kesken just kun olin miehelle kertonu.

Hei vaan hei :)

Uskomaton polku ollut päästä tälle palstalle: Lähdetäänkö siitä, että lapsi ollut toiveena viimeiset 10v, eli aika pitkään menty ilman ehkäisyä. Olin reilusti ylipainoinen ja Pco diagnosoitu, joten kuukautiset tuli miten sattui, ehkä 2x vuodessa. Alkoi suuri painon pudotus ja kävin kaksi vuotta sitten lihavuusleikkauksessa, tuloksena 65 tiputettua kiloa. Vuosi sitten saatiin lähete lapsettomuustutkimuksiin ja käytiinkin näytillä, mutta hoitoja varten piti painoindeksin olla alle 35 ja siihen oli vähän vielä matkaa. Painon tippuessa alkoi kuukautiset säännöllistymään 39-44 päivän välille.
Kun vihdoin pääsin hoitojen kannalta toivottuun painoon, otin ja erosin miehestä. Nyt 2kk seurustellut uuden miehen kanssa. Alusta asti on uuden tapauksen kanssa ollut lapsi tervetullut, ja mun taustan tietäen ei odotettu että hetkeen plussattais. Ovista tikutin ekaa kertaa tässä kierrossa ja onnistuin sellaisen bongaamaan. Se jo oli yllätys, mutta niin oli aprillipäivänä raskaustestiin piirtynyt haamukin! Myönnetään, että useampi testi on tehty tähän mennessä, koska on niin epäuskoinen olo, että ekasta yk:sta tämän uuden kanssa tärppäsi, tai ylipäätänsä että olen raskaana vihdoin!!

Rv 4+1 tänään ja ovulaatiosta laskettu la olis 10.12 (isäihminen täyttää 15.päivä 30v, joten olisi varsin toivottu lahja). :p Itse 31v ja asustelen pk-seudulla.

14361750.jpg
t8TEku

Muokattu viimeksi:
Takaisin