Plussanneita

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja womn
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tää ei nyt oikein liity tänne mut tajusin just et huomenna hammaslääkäri niin pitääkö mun sanoo siellä että oon raskaana? :D

Jotenki alko jännittään et joudun sanoon, niin tein viä yhen testin et kai se on pakko uskoo :D
1e2b934cc5acc459853d05a2858b0cf6

Hienot "leffaviivat" Jose!

Mäkin testasin varmiudeksi vielä tänään, kun kerta sattui oleen yksi testi kotona vielä ja tulihan siitä edellistä tummempi :)

Joskos sitä uskaltaa neuvolaan soitella... täytyy nyt vaan ootella soittotuntia!

Millä viikoilla ootte soittanu neuvolaan? Oon muka ihan hukassa, vaikka yhen kerran kaiken jo hoitanu :D

Millä viikoilla ootte soittanu neuvolaan? Oon muka ihan hukassa, vaikka yhen kerran kaiken jo hoitanu :D

Mä soitin jo tänään 4+6... ehkä vähän aikaseen mutta kun oli tytöstä asiaa joka tapauksessa neuvolaan niin samalla sanoin. Ja tädin mielestä oli hyvä että soitin koska osuu jouluviikolle käynti niin siinä ei ole paljoa tarjolla aikoja

Jännäilen pääsenkö seuraanne. :) Menkat myöhässä (nyt kp 29), kun yleensä kierto 24-25 päivää. Testit tulee postissa parin päivän sisään. Taustalla useampi varhainen km ennen esikoista joka syntyi 2/2015. Sen jälkeen ollaan menty ilman ehkäisyä hieman niitä varmoja päiviä vältellen. Tarkoitus oli vuoden vaihteen jälkeen aloittaa tosissaan, mutta käy se näinkin. :)

Eipä tullut plussaa tänne. Ihan puhdas nega testissä, mutta jostain kumman syystä menkat uupuu. Taisi ovis olla vain myöhemmässä kuin yleensä. Noh nythän sitä voisi olla petipuuhissa ihan tosissaan kun tottui ajatukseen toisesta pikkuisesta. <3 Onnea teille muille elokuisille! :)

Moi! Ilmoittaudun mukaan plussanneisiin:) Laskurin mukaan rv 4+3. Aamulla tein testin ja siihen tuli hailakka, mutta selvästi erottuva plussa:pompus:
Pitää vielä testailla, josko se siitä vahvistuu:nailbiting: Mutta pakko oli päästä jo vähän hehkuttamaan!
Onnea muillekin plussanneille! Meillä olisi tulossa siis toinen lapsi.

Ilmoittaudun mukaan plussanneisiin. Hetken mietin menenkö heinäkuisiin vai tänne. Laskettuaika 27.7, mutta eiköhän tästä elokuinen tule. Neljäs lapsi tulossa ja aikaisemmatkin menneet yliajalle.

Oon muuten ladannut Odotukseni Appsin.
Tänään 5+0 ja sovellus sanoo että sydän alkaa tällä viikolla sykkiä <3

Mä latasin sen kans heti plussan jälkeen! Siellä on tosi kivasti kerrottu mitä sikiölle tapahtuu milloinkin. Miehen kanssa intopiukeena sitä tuijotettu

Mä varasin tänää neuvolan kun on nii "vaikeat" työajat. 21.12 Eka neuvola! :)

15.12 olisi mahdollisuus varata varhaisultraa. Käytiin esikoisesta siinä ja kyllä nytkin Polte on kova. Kun epäilen olevani 1-2vk pidemmällä kuukautisista lasketaan. 8)

Sekavissa fiiliksissä uusi tuleva mamma ilmottautuu. :greet025 Viime yönä ois pitäny menkkojen alkaa ( siis mulla on aivan älyttömän tarkka kierto ollu ) ja kun ei ollu aamulla alkanu niin suuntasimma hellun kans samantien kauppaan testiostoksille. Tosi selkee viivahan sieltä piirty testiin. :Heartbigred Tänään siis rv 4+0 eli LA menkkojen mukaan 9.8.17.

Takaisin